Sziasztok!
A saját szkriptembe készítettem ezt az egyszerû kis függvényt.
Hasonló az IsPlayerInRangeOfPoint -hoz, de ez csekkolja az interiort és a VW-t is.
Használat: 
if(!strcmp(\"/enter\", cmd))
{
       //PozDetector(playerid, SUGÁR, X, Y, Z, Interior, VirtualWorld);       
       if(PozDetector(playerid, 10, 2745.453, -456.564, 14.563, 0, 5))
       {
             SetPlayerPos(playerid, 345, 6776, 32);
             SetPlayerVirtualWorld(playerid, 6);
             SetPlayerInterior(playerid, 3);
             SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Bementél a házba!\");
        return 1;
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem vagy a ház bejáratánál!\");
        }   
 
return 1;
}
 Függvény: 
#define fuggveny%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)     // Ez összefonja a Public-ot és a Forward-ot.   Credit: Régi See szkript (?Rolee)
fuggveny PozDetector(playerid, Float:pdR, Float:pdX, Float:pdY, Float:pdZ, Float:pdI, Float:pdW)
{
   new i = GetPlayerInterior(playerid), w = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, pdR, pdX, pdY, pdZ) && pdI == i && pdW == w)
   {
   return 1;
   }
   return 0;
}