Nos nem tudom hogy hasznos-e de valakinek jól jöhet.
Eloször hozzuk létre a prototípust: 
forward OnPlayerExplode(playerid);
 És most a funkciót, amit ha használsz meghívódik a Callbackunk: 
CreateExplosionEx(Float:x, Float:y, Float:z, type, Float:radius)
{
CreateExplosion(x,y,z,type,radius); //Robbanás létrehozása
for(new g=0; g < MAX_PLAYERS; g++)
{
    if(IsPlayerConnected(g))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(g,radius,x,y,z)) //A Robbanás hatótávolságán belül van-e
        {
            CallRemoteFunction(\"OnPlayerExplode\",\"i\",g); //A callback meghívása
        }
    }
}
return 1; //Visszatérés
}
 És akkor jöhet az OnPlayerExplode 
 Public OnPlayerExplode(playerid)
{
        //Ide valamit ami történjen 
        return 1;
}
 Ha könnyíteni akarod a használatát:
#define CreateExplosion CreateExplosionEx
 (thx gémsztár)
Dolgozok még rajta hogy hasznosabb legyen 
