VIDEO #include <a_samp> new fireball; new FireBaller[MAX_PLAYERS]; //colours #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_BLUE 0x0000BBAA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_DARKRED 0x660000AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_BRIGHTRED 0xFF0000AA #define COLOR_INDIGO 0x4B00B0AA #define COLOR_VIOLET 0x9955DEEE #define COLOR_LIGHTRED 0xFF99AADD #define COLOR_SEAGREEN 0x00EEADDF #define COLOR_GRAYWHITE 0xEEEEFFC4 #define COLOR_LIGHTNEUTRALBLUE 0xabcdef66 #define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56 #define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349 #define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01 #define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33 #define COLOR_LEMON 0xDDDD2357 #define COLOR_MEDIUMBLUE 0x63AFF00A #define COLOR_NEUTRAL 0xABCDEF97 #define COLOR_BLACK 0x00000000 #define COLOR_NEUTRALGREEN 0x81CFAB00 #define COLOR_DARKGREEN 0x12900BBF #define COLOR_LIGHTGREEN 0x24FF0AB9 #define COLOR_DARKBLUE 0x300FFAAB #define COLOR_BLUEGREEN 0x46BBAA00 #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_DARKRED 0x660000AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_PURPLE 0x800080AA #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_RED1 0xFF0000AA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_BROWN 0x993300AA #define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA #define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_KHAKI 0x999900AA #define COLOR_LIME 0x99FF00AA #define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF #define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF #define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Fireball Minigame successfully loaded\"); print(\" Created by BenCarter007 :)\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/fireball\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Egy lángcsóva üldöz!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Menekülj vagy meghalsz! :D\"); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); fireball = CreateObject( 18693,x+10, y+10, z-1, 0.0, 0.0, 0); SetTimer(\"OnPlayerUpdate\", 3000, false); FireBaller[playerid] = 1; return 1; } return 0; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if (FireBaller[playerid] == 1) { new Float:x, Float:y, Float:z; new Float:ObjX, Float:ObjY, Float:ObjZ; new Float:PlayerX, Float: PlayerY, Float: PlayerZ; new Float:health; GivePlayerMoney(playerid, 1); GetPlayerPos(playerid,x,y,z); MoveObject(fireball, x, y, z-1, 7.00); GetPlayerPos(playerid,PlayerX,PlayerY,PlayerZ); GetObjectPos(fireball,ObjX,ObjY,ObjZ); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, ObjX, ObjY, ObjZ)) { GetPlayerHealth(playerid,health); SetPlayerHealth(playerid, health-20); } } } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if (FireBaller[playerid] == 1) { new Float:x, Float:y, Float:z; FireBaller[playerid] = 0; DestroyObject(fireball) GetPlayerPos(playerid,x,y,z); MoveObject(fireball, x, y, z+2000, 5.00); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Téged kinyírt egy lángcsóva... Puding vagy...\"); } return 1; } Elkészítési idõ: 30 perc (igen,igen, a kezdõ scripter még próbálgat is mellette :D)
Használat: /fireball
Téged kinyírt egy lángcsóva... Puding vagy...[/quote] érdekes xDD, amúgy szép, megy a +!
Téged kinyírt egy lángcsóva... Puding vagy...[/quote]Én is itt csodálkoztam :D :D De szép lett ment a +!
Még nem is láttam ilyet :D faxa hogy elhoztad :thumbsup: adom a +-t
Hm, van vele egy király ötletem, mint a TF2-ben. Kösz a filterscriptet ;)
Végre egy ötletes munka, ezt még lehet fejleszteni :D
Jó lett kapsz tõlem 1+ot
F*sz* lett!Ment a +!
Nem rossz, de az OnPlayerUpdate azt nem kell meghívni még Timer-el anélkül is lefut sõt nem három másodpercenként, hanem játékosonként másodpercenként fut le szóval az a Timer oda felesleges. És ha meghalsz akkor töröld az objectet és a változót állítsd 0-ra, mert feleslegesen dobod fel olyan magasra az objectet miközben még az OnPlayerUpdate fut csak lagg lesz tõle, ha sok játékos van ezért FireBaller[playerid] = 0;
Nekem lenne egy kis gond ..xD Mikor bemásolom Pawnoba és Compile-olni akarom kiír egy rakat hibaüzenetet! Ezt írja ki : C:\\Users\\hp\\Desktop\\GTA SZERVER\\teszt\\fireball.pwn(113) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\hp\\Desktop\\GTA SZERVER\\teszt\\fireball.pwn(114) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\hp\\Desktop\\GTA SZERVER\\teszt\\fireball.pwn(115) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\hp\\Desktop\\GTA SZERVER\\teszt\\fireball.pwn(149) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\" C:\\Users\\hp\\Desktop\\GTA SZERVER\\teszt\\fireball.pwn(153) : warning 217: loose indentation Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. PLS segítsetek :D
A warning az csak, sor eltolódás, az erorr meg: hiányzik egy \" ; \"
Az egyik az sikerült :D De nem értem ,hogy sor eltolódás, mindent úgy másoltam be ahogy oda volt írva :P
Tessék: (kicsit sallangmentesen, illetve megtartva a felépítése) #include <a_samp> new fireball, bool:FireBaller[MAX_PLAYERS]; #define COLOR_RED 0xAA3333AA public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Fireball Minigame successfully loaded\"); print(\" Created by BenCarter007 :)\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { FireBaller[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(\"/fireball\", cmdtext) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Egy lángcsóva üldöz!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Menekülj vagy meghalsz! :D\"); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); fireball = CreateObject(18693, x+10, y+10, z-1, 0.0, 0.0, 0); FireBaller[playerid] = true; return 1; } return 0; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(FireBaller[playerid]) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:ObjX, Float:ObjY, Float:ObjZ; GivePlayerMoney(playerid, 1); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); MoveObject(fireball, x, y, z-1, 7.00); GetObjectPos(fireball, ObjX, ObjY, ObjZ); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, ObjX, ObjY, ObjZ)) { new Float:health; GetPlayerHealth(playerid, health); SetPlayerHealth(playerid, health-20); } } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if(FireBaller[playerid]) { new Float:x, Float:y, Float:z; FireBaller[playerid] = false; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); MoveObject(fireball, x, y, z+2000, 5.00); DestroyObject(fireball); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Téged kinyírt egy lángcsóva... Puding vagy...\"); } return 1; }