>\" post=\"146056\" timestamp=\"1307729483\"]Egyébként nem jó a letöltõ link, meg irhatnál szerintem több infót rólla [/quote]Most már jó
Egyszerû kis FS, jó lett grat!
A switch-et sz*rul használod, így kéne.A TAB használata az 0, ha ezt nem használod akkor egy script úgynéz ki, mintha a sz*rból szedted volna ki. Tehát ezt használd, mert eznélkül átláthatatlan.Kicsit javítottam a scripten, javítottam az indentációt és a switch-et.[pawn]#include <a_samp>#define COLOR_GREEN 0x33AA33AAnew Menu:fegyver;public OnGameModeInit(){fegyver = CreateMenu(\"Fegyver Bolt!\", 2, 55.0, 200.0, 100.0, 80.0);AddMenuItem(fegyver, 0, \"MP5!\"); //1AddMenuItem(fegyver, 0, \"M4!\"); //2AddMenuItem(fegyver, 0, \"AK-47!\"); //3AddMenuItem(fegyver, 0, \"Combat Shoutgun!\"); //4AddMenuItem(fegyver, 0, \"Gránát!\"); //5AddMenuItem(fegyver, 0, \"Sniper!\"); //6AddMenuItem(fegyver, 0, \"Tec9!\"); //7AddMenuItem(fegyver, 0, \"Micro SMG!\"); //8AddMenuItem(fegyver, 0, \"Sawn-off Shoutgun!\"); //9return 1;}public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row){new Menu:current = GetPlayerMenu(playerid);if(current == fegyver){ switch(row) { case 0:GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500); case 1:GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); case 2:GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500); case 3:GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500); case 4:GivePlayerWeapon(playerid, 16, 500); case 5:GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500); case 6:GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500); case 7:GivePlayerWeapon(playerid, 28, 500); case 8:GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); }}return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/fb\", cmdtext, true, 4) == 0){ ShowMenuForPlayer(fegyver, playerid); return 1;}return 0;}public OnPlayerConnect (playerid){SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Fegyver Script Betöltve!\");SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Használathoz írd be: /fb\");return 1;}[/pawn]Ezeket nem rosszból csináltam, csak megmutatom, hogy miket nemcsináltál benne a legjobban xD