Üdv!
Gondolkoztam mit írjak és ez jutott eszembe!
Ez a \"kód\"-al megteheted azt ,hogyha csítel a játékos mi történjen és ha nem csítel akkor mi történjen.
Ha csítel nem bannolja hanem eldöntheted micsináljon vele, csak a számodra megfelelõ helyre írd (mint pl. OnPlayerSpawn, ...) Ha ha csítel és azt akarod ,hogy történjen valami akkor ezzel a fügvényel kérdezheted le:
if(IsPlayerCheater(playerid))
De ha azt akarod ,hogy ha nem csítel és akkor történjen a játékossal valami akkor:
if(IsPlayerNotCheater(playerid))
Ez a kód kicsit scriptnek tûnik, de kódnak szánom:
#include <a_samp>
forward OnPlayerCheat(playerid);
new bool:Cheat[MAX_PLAYERS] = {false,...};
new Float:health, Float:armour;
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
SetTimerEx(\"OnPlayerCheat\", 2500, true, \"i\", i);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
Cheat[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerCheat(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && !IsPlayerNPC(playerid))
{
new weapons = GetPlayerWeapon(playerid);
GetPlayerHealth(playerid, health);
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if(health >= 100.1 || armour >= 100.1 || weapons == 35 || weapons == 36 || weapons == 37 || weapons == 38)
{
Cheat[playerid] = true;
}
}
}
stock IsPlayerCheater(playerid)
{
if(Cheat[playerid] == true);
}
stock IsPlayerNotCheater(playerid)
{
if(Cheat[playerid] == false);
}
Ez a \"kód\" akkor mutatja ,hogy csíter a játékos ,ha az élete vagy a páncélja nagyobb mint 100.0 vagy akkor ha a 4 nagy tiltott fegyvert használja (Minigun, Rocket Launcher...).
Manapság csak ami scriptjeinkbe vannak úgy a god módok ,hogy 100.0 ra teszi adott idõnként az életet a cheat-ek nél általában nem adott idõnként tölt hanem pl.: 10000-re teszi.
Ez a sajátmagam által írt script, mivel elég kicsi is ha lenne már ilyen kód arrol nem tudtam.
A \"kód\"ot nem teszteltem!
Lesznek még fejlesztések ,és ha zero megengedi beteszem az anti fly scriptjét ,persze mindenhol írnám ,hogy az övé!