GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Epsilon - 2009. december 06. - 13:00:35
-
huneesta pmben kérte tolem ezt a szkriptet, csak elfelejtettem pulikálni számáráa és számotokra :D
Ez a szkript egy új lehetoséggel áldja meg a szervereket. Ha beszállsz egy olyan jármube amiben használható a nitro, és megnyomod a tuz gombot akkor bekapcsoolja a nitrót és repesztesz. A nitró kikapcsolásához csak nyomjuk meg a tuz gombot újra. Ki-be kapcsolással újratöltjük a nitrót.
.amx download:

source download:

Epsilon
-
Grat! Faxa lett ;)
-
Kösz.
Epsilon
-
jó lett.
-
hát persze hogy jó lett,grat ;)
-
Kösz ez nekem nagyon jól jött,és grat mert hasznos :)
-
Nááááááááááááájsz
THX :D
-
Köszönöm.
Epsilon
-
Ide még nem írtam az, hogy lehet? :o
Jó lett. :)
-
Kösz
Epsilon
-
Sztem így jobb:
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit() return print(\" *|Epsilon Nitrous|*\"),1;
new bool: PlayerNitro[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if( newkeys == 1 || newkeys == 9 || newkeys == 33 || newkeys & KEY_FIRE)
{
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER || !CheckNitro(GetPlayerVehicleID(playerid))) return false;
if(!PlayerNitro[playerid])
{
AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
PlayerNitro[playerid] = true;
}
else
{
RemoveVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
PlayerNitro[playerid] = false;
}
}
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid,vehicleid) if(PlayerNitro[playerid]) OnPlayerKeyStateChange(playerid, KEY_FIRE,128);
stock CheckNitro(vid)
{
new NoNitro[] = { 522,481,441,468,448,446,513,521,510,430,520,476,463 }; // unknown
for(new e = 0; e < sizeof(NoNitro); e++) if(GetVehicleModel(vid) == NoNitro[e]) return false;
return true;
}
-
Ez stuntoláshoz jól jön :D