public OnPlayerUpdate(playerid)
{
//Goggles - Fixed!
if((GetPlayerWeapon(playerid) == 44 || GetPlayerWeapon(playerid) == 45) && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new keys, ud, lr;
GetPlayerKeys(playerid, keys, ud, lr);
if(keys & KEY_FIRE)
{
return 0;
}
}
return 1;
}
Ez a hõlátóra is vonatkozik?Arra is. Anyi vele a bug, hogy a másik player nem látja hogy rajtad van. Mert ha azt akarod, hogy látja, akkor már bugos is.
Ragaszd rá. 0.3c-s objecktek között szerepel, nem?Jó megoldás, csak az elvesz egy holding object slotot :angry:. Asszem, hogy igen.
Hát kiváncsi lennék hol használod....a szerómon kedves offer, am télleg jó már kiprobáltam köszi :)
Ragaszd rá. 0.3c-s objecktek között szerepel, nem?
[/quote]
Jó megoldás, csak az elvesz egy holding object slotot :angry:. Asszem, hogy igen.
[/quote]
am nekem:
error 021: symbol already defined: \"OnPlayerUpdate\"
ezt irja XD