CMD:letesz(playerid, params[]){new obbj;new entry[256];new File:hFile;new Float:ox, Float:oy, Float:oz;if(sscanf(params, \"i\", obbj)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /letesz [id]\");{GetPlayerPos(playerid, ox, oy, oz);if(!dini_Exists(\"objectek.ini\")) { dini_Create(\"objectek.ini\"); format(entry, sizeof(entry), \"CreateDynamicObject(%i,%f,%f,%f,0.0000000,0.0000000,0.0000);\\r\\n\",obbj, ox,oy,oz); CreateDynamicObject(obbj,ox,oy,oz,0.0000000,0.0000000,0.0000); hFile = fopen(\"objectek.ini\", io_append); fwrite(hFile, entry); fclose(hFile); }else{ format(entry, sizeof(entry), \"CreateDynamicObject(%i,%f,%f,%f,0.0000000,0.0000000,0.0000);\\r\\n\",obbj, ox,oy,oz); CreateDynamicObject(obbj,ox,oy,oz,0.0000000,0.0000000,0.0000); hFile = fopen(\"objectek.ini\", io_append); fwrite(hFile, entry); fclose(hFile); }}return 1;}
Tesztelve is van ? [/quote] Remélem ti is olyan jó hasznát veszitek, mint én [/quote]
Remélem ti is olyan jó hasznát veszitek, mint én [/quote]
if(!dini_Exists(\"objectek.ini\")){ dini_Create(\"objectek.ini\"); format(entry, sizeof(entry), \"CreateDynamicObject(%i,%f,%f,%f,0.0000000,0.0000000,0.0000);\\r\\n\",obbj, ox,oy,oz); CreateDynamicObject(818,ox,oy,oz,0.0000000,0.0000000,0.0000); hFile = fopen(\"objectek.ini\", io_append); fwrite(hFile, entry); fclose(hFile);}
Szükséges hozzá a sscanf2 és a ZCMD include, amit meg lehet találni a fórumon. [/quote]+streamer, és a dini
Szia. Nemtudom hogy észrevetted-e, vagy csak direkt van úgy megcsinálva hogyha az objectek.ini fájl nem található a scriptfiles mappában, akkor létrehozza a fájlt, majd letesz egy 818-as objectet. if(!dini_Exists(\"objectek.ini\")){ dini_Create(\"objectek.ini\"); format(entry, sizeof(entry), \"CreateDynamicObject(%i,%f,%f,%f,0.0000000,0.0000000,0.0000);\\r\\n\",obbj, ox,oy,oz); CreateDynamicObject(818,ox,oy,oz,0.0000000,0.0000000,0.0000); hFile = fopen(\"objectek.ini\", io_append); fwrite(hFile, entry); fclose(hFile);} Tehát ez a 818-as object mit keress ott ha mi azt akarjuk hogy a beírt objectid-t rakja le? :doubt: Szükséges hozzá a sscanf2 és a ZCMD include, amit meg lehet találni a fórumon. [/quote]+streamer, és a dini [/quote]Köszi, hogy szóltál Javítom a 818-as object azért van benne, mert eleinte csak addig jutott el az agyam, hogy kifejezetten 1 féle objectet tegyek le, így véletlen benne is maradt (átírkáltam az id-t) aztán megcsináltam ilyen tetszõlegesre
Szükséges hozzá a sscanf2 és a ZCMD include, amit meg lehet találni a fórumon. [/quote]+streamer, és a dini [/quote]Köszi, hogy szóltál Javítom a 818-as object azért van benne, mert eleinte csak addig jutott el az agyam, hogy kifejezetten 1 féle objectet tegyek le, így véletlen benne is maradt (átírkáltam az id-t) aztán megcsináltam ilyen tetszõlegesre