Szerző Téma: Egyszerû kis rendõr parancs.  (Megtekintve 1428 alkalommal)

Egyszerû kis rendõr parancs.
« Dátum: 2013. március 21. - 22:54:17 »
0 Show voters
Üdv.

Ezt a rendõr parancsot még jó régen töltöttem le, és azért publikálóm hogy a kezdõ scripterek ebbõl a példából tudjanak minél több rendõr parancsot írni.


Nem tudom jó kategóriát tettem ki, mivel csak 1 parancs ezért szerintem CODE Kategóriába tartozik.


Kód:

 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp)) {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\");
         return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
      if dini_Int(dinic, \"Rendor\", 1)
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
            if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
            {
                if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; }
                if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2)
                {
                    GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
                  SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                  PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
                  PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
               } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
            } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
         } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\");
         } else Msg(\"Nem vagy rendõr!\");
      }
} return 1;
}

 
Köszi mindenkinek a figyelmet.

Üdvözlettel: Prox
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 21. - 22:56:15 írta Prox »

Egyszerû kis rendõr parancs.
« Válasz #1 Dátum: 2013. március 21. - 22:57:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: Prox date=1363902857\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35148\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv.

Ezt a rendõr parancsot még jó régen töltöttem le, és azért publikálóm hogy a kezdõ scripterek ebbõl a példából tudjanak minél több rendõr parancsot írni.


Nem tudom jó kategóriát tettem ki, mivel csak 1 parancs ezért szerintem CODE Kategóriába tartozik.


Kód:

 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp)) {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\");
         return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
      if dini_Int(dinic, \"Rendor\", 1)
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
            if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
            {
                if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; }
                if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2)
                {
                    GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
                  SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                  PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
                  PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
               } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
            } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
         } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\");
         } else Msg(\"Nem vagy rendõr!\");
      }
} return 1;
}

 
Köszi mindenkinek a figyelmet.

Üdvözlettel: Prox

 
Köszi erre volt szükségem.


Ez nem see módból van?

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Egyszerû kis rendõr parancs.
« Válasz #2 Dátum: 2013. március 21. - 23:18:52 »
0 Show voters
Úr isten.. ugye tudod, hogy ez nem fog így mûködni?

Se a
PlayerInfo, se a ragozás stock, se a dinic nincs benne.. szóval Undefined symbol..

// 900 HSZ.

Nem elérhető SSK

  • 232
    • Profil megtekintése
Egyszerû kis rendõr parancs.
« Válasz #3 Dátum: 2013. március 22. - 07:03:18 »
0 Show voters
Idézetet írta: András date=1363903025\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35148\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Üdv.

Ezt a rendõr parancsot még jó régen töltöttem le, és azért publikálóm hogy a kezdõ scripterek ebbõl a példából tudjanak minél több rendõr parancsot írni.


Nem tudom jó kategóriát tettem ki, mivel csak 1 parancs ezért szerintem CODE Kategóriába tartozik.


Kód:

 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp)) {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\");
         return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
      if dini_Int(dinic, \"Rendor\", 1)
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
            if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
            {
                if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; }
                if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2)
                {
                    GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
                  SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                  PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
                  PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
               } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
            } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
         } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\");
         } else Msg(\"Nem vagy rendõr!\");
      }
} return 1;
}

 
Köszi mindenkinek a figyelmet.

Üdvözlettel: Prox

 
Köszi erre volt szükségem.


Ez nem see módból van?
 
[/quote]Nem See módból van.Szerinted a See mod nem fagyna be Dinivel?Lehet hogy hülyeséget mondok de szerintem nem bírná el Dinivel.

Egyszerû kis rendõr parancs.
« Válasz #4 Dátum: 2013. március 22. - 14:05:17 »
0 Show voters
András:

Nem tudom, mint az elején említettem ezt már régen töltöttem le.


AmF:


Ezt nem én csináltam, csak régen letöltöttem és fúra módon rajta maradt a gépemen.


SSK:


 :facepalm:



 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal