public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0){ if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if dini_Int(dinic, \"Rendor\", 1) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3) { if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; } if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3)); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1; PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\"); } else Msg(\"Nem vagy rendõr!\"); }} return 1;}
Üdv.Ezt a rendõr parancsot még jó régen töltöttem le, és azért publikálóm hogy a kezdõ scripterek ebbõl a példából tudjanak minél több rendõr parancsot írni.Nem tudom jó kategóriát tettem ki, mivel csak 1 parancs ezért szerintem CODE Kategóriába tartozik.Kód: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0){ if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if dini_Int(dinic, \"Rendor\", 1) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3) { if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; } if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3)); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1; PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\"); } else Msg(\"Nem vagy rendõr!\"); }} return 1;} Köszi mindenkinek a figyelmet.Üdvözlettel: Prox
Üdv.Ezt a rendõr parancsot még jó régen töltöttem le, és azért publikálóm hogy a kezdõ scripterek ebbõl a példából tudjanak minél több rendõr parancsot írni.Nem tudom jó kategóriát tettem ki, mivel csak 1 parancs ezért szerintem CODE Kategóriába tartozik.Kód: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0){ if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if dini_Int(dinic, \"Rendor\", 1) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3) { if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; } if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3)); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1; PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\"); } else Msg(\"Nem vagy rendõr!\"); }} return 1;} Köszi mindenkinek a figyelmet.Üdvözlettel: Prox Köszi erre volt szükségem.Ez nem see módból van? [/quote]Nem See módból van.Szerinted a See mod nem fagyna be Dinivel?Lehet hogy hülyeséget mondok de szerintem nem bírná el Dinivel. Naplózva