Szerző Téma: Egyedi jármû spawner, gombnyomásra  (Megtekintve 2200 alkalommal)

Egyedi jármû spawner, gombnyomásra
« Dátum: 2013. március 18. - 20:15:59 »
+3 Show voters
Sziasztok!
Egy elég egyszerû, de kompakt filterszkript!
Lehet már készítettek hasonlót, de azért feltöltöm a sajátomat :D
Lényege: Játékon belül Y betût nyomtok, akkor lehív egy tetszõleges jármûvet, amit a szkriptem beállítotok, és bele is rak titeket. 10 MP-nként tudtok lehívni, amit egy Text Draw is jelez.
ScreaM verziója: http://www.solidfiles.com/d/303eb4d556/
Képek: \"width=500http://kepfeltoltes.hu/130318/sa-mp-687_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
                    \"width=500http://kepfeltoltes.hu/130318/sa-mp-688_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Beállítás-t találtok a modban. Használjátok egészséggel! :)
 
// Készítette: Peti,  2013...  Beállítások lejjebb!!!
// verzió: 1.0.0
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#pragma tabsize 0
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
    BetoltesYcucc();  // :)
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
}
#endif
//========================[bEÁLLÍTÁSOK]==============================
#define YBILL KEY_YES  // Ezzel állíthatod át, hogy melyik gombra jöjjön elõ!! A \"KEY_YES\"-t kell változtatni!!!
#define model 522      // Ez a jármû model amit lehívsz.  522 = NRG-500
#define szin1 8        // 1-es szín
#define szin2 2        // 2-es szín
//========================[bEÁLLÍTÁSOK]==============================
////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////
////  Innenstõl kezdõ DIKK :D   ////////////
////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////
new bool:Ynyomhat[MAX_PLAYERS] = false;
new Text:Ymehetnem, Text:Ymehetyes;
#define TD_COLOR_RED 0xFF0000AA
#define TD_COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define NYOMOTTGOMB(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
forward Ycucceltuntet(playerid);
forward YnyomhatEX(playerid);
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(NYOMOTTGOMB(YBILL))
                   {
          if(Ynyomhat[playerid] == true) return 0;    // itt hívja le a jármûvet, és dobja a playert rá, stb, stb....
          {
          new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, vid;
          GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
          GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
          CreateVehicle(model, x,y,z,a,szin1,szin2, -1);
          vid = GetClosestVehicle(playerid);
          PutPlayerInVehicle(playerid, vid, 0);
          TextDrawShowForPlayer(playerid, Ymehetnem);
          Ynyomhat[playerid] = true;
          SetTimerEx(\"YnyomhatEX\", 10 * 1000, false, \"i\", playerid);
          SetTimerEx(\"Ycucceltuntet\", 12000, false, \"i\", playerid);
          }
                   }
return 0;
}
stock BetoltesYcucc()
{
        Ymehetnem = TextDrawCreate(440,240,\"Jarmu lehivas inaktiv!\");
        TextDrawFont(Ymehetnem,1);
        TextDrawLetterSize(Ymehetnem,0.5,1.76);
        TextDrawBackgroundColor(Ymehetnem, TD_COLOR_RED);
        TextDrawColor(Ymehetnem,0xffffffff);
        TextDrawUseBox(Ymehetnem, 1);
        TextDrawBoxColor(Ymehetnem, 0x05050566);
        Ymehetyes = TextDrawCreate(440,240,\"Jarmu lehivas aktiv!\");
        TextDrawFont(Ymehetyes,1);
        TextDrawBackgroundColor(Ymehetyes, TD_COLOR_GREEN);
        TextDrawLetterSize(Ymehetyes,0.5,1.76);
        TextDrawColor(Ymehetyes,0xffffffff);
        TextDrawUseBox(Ymehetyes, 1);
        TextDrawBoxColor(Ymehetyes, 0x05050566);
}
 
public YnyomhatEX(playerid)
{
  TextDrawHideForPlayer(playerid, Ymehetnem);
  TextDrawShowForPlayer(playerid, Ymehetyes);
}
 
public Ycucceltuntet(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ymehetyes);
Ynyomhat[playerid] = false;
}
 
stock GetClosestVehicle( playerid )   // DEXI készítette :)
{
    new Float:Elmentett = 5;
    new ElmentettID;
    for( new vehicleid = 0; vehicleid < 20; vehicleid++ )
    {
                new Float:Jelenlegi;
                GetDistance( playerid, vehicleid, Jelenlegi );
                if( vehicleid != INVALID_VEHICLE_ID )
                {
                        if( Jelenlegi < Elmentett )
                        {
                                Elmentett = Jelenlegi;
                                ElmentettID = vehicleid;
                        }
                }
        }
        return ElmentettID;
}
stock GetDistance( playerid, vehicleid, &Float:number )
{
        new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
        new Float:odposx, Float:odposy, Float:odposz;
        new Float:tmpx, Float:tmpy, Float:tmpz;
        GetPlayerPos(playerid, odposx, odposy, odposz);
        if( vehicleid != INVALID_VEHICLE_ID )
        {
                GetVehiclePos(vehicleid, posx, posy, posz);
                tmpx = (odposx -posx);
                tmpy = (odposy -posy);
                tmpz = (odposz -posz);
                new Float:end = floatsqroot( ((tmpx * tmpx) + (tmpy * tmpy)) + (tmpz * tmpz));
                number = end;
        }
}
// VÉGa
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 22. - 16:12:45 írta EpicSlash »

Egyedi jármû spawner, gombnyomásra
« Válasz #1 Dátum: 2013. március 18. - 20:26:32 »
0 Show voters
Jó lett amint otthon leszek ki próbálom :)

Egyedi jármû spawner, gombnyomásra
« Válasz #2 Dátum: 2013. március 18. - 20:26:39 »
+1 Show voters
Szép lett csak így tovább.:)

Ment a \"+\" :)

Egyedi jármû spawner, gombnyomásra
« Válasz #3 Dátum: 2013. március 18. - 21:52:51 »
0 Show voters
Nagyon Epic. :thumbsup:

Egyedi jármû spawner, gombnyomásra
« Válasz #4 Dátum: 2013. március 21. - 01:00:31 »
0 Show voters
És hol a letöltés? vagy ezt h kell berakni? ;D

Egyedi jármû spawner, gombnyomásra
« Válasz #5 Dátum: 2013. március 21. - 07:31:08 »
0 Show voters
Ez pazarló, mivel felesleges a GetClosestVehicle, mert a CreateVehicle visszaadja az ID-jét a lekért kocsinak.
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 21. - 14:03:44 írta lackos888 »

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Egyedi jármû spawner, gombnyomásra
« Válasz #6 Dátum: 2013. március 21. - 15:50:34 »
0 Show voters
// VÉGa

 
???

Nem elérhető Beckham

  • 1693
  • Noresz
  • Discord: Noresz#4265
    • Profil megtekintése
    • OctansV Alt:v szervere
Egyedi jármû spawner, gombnyomásra
« Válasz #7 Dátum: 2013. március 21. - 17:21:08 »
0 Show voters
Hát nemrossz :)

xD1999

  • Vendég
Egyedi jármû spawner, gombnyomásra
« Válasz #8 Dátum: 2013. április 26. - 12:37:40 »
0 Show voters
Nem rosz!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal