A SA:MP új verziójában a készítõk megfosztottak minket az instagib nyújtota könnyelmûségetõl.
Ez a végét jelenti a paintball szervereknek? - Még nem - Ezt a függvénykönyvtárat az eBall-hoz csináltam, de Screamnek is pont kellett és gondolom van még olyan akinek jól jön.
Ez a függvénykönyvtár 3 funkciót tartalmaz: SetInstagib(value), GetInstagib() és InstagibUpdate(id).
Használata:Másold a függvénykönyvtáraid közé a letöltött .h fájlt.
A #include <a_samp> alá írd a következõt:
#include \"e-instagib.h\"
Az OnPlayerUpdate eljáráshoz írd ezt:
InstagibUpdate(playerid);
SetInstagib(value) függvénnyel állítsd be az érzékenységet. ( érdemes a szkript betöltésénél megtenni [init])
A rendszer mellõzéséhez írj a függvénybe 100-nál nagyobb számot vagy 0-t.
Minél közelebb vna a megadott szám a 1-hez annál érzékenyebb lesz
A GetInstagib függvénnyel könnyedén lekérdezheted a beállítot értéket.
Példa játékmód:
http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=2910.0
Epsilon