Sziasztok! Nem is húznám az idõt:
Elkészítési idõ: 5perc
//>> All Rights Reserved by nate <<
//>> Publikálva sampforum.hu <<
//Include-k eleje
#include <a_samp>
//Include-k vége
//Def.-ek eleje
#if defined FILTERSCRIPT
//Def.-el vége
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Csatlakozas Zenek betoltve. Copyright 2012 by Nate\");
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"Csatlakozas Zenek betoltve. Copyright 2012 by Nate\");
}
#endif
//Szinek definiciója
#define COLOR_ORANGE 0xFF8C00AA
#define COLOR_GREEN 0x009900FF
//szinek vége
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new veletlen = random(30); // ezt módosítsd annyira amennyi zenét beleraksz pl. most bent van 8 akkor 8ra írd át ha ezt is meghagyod..
if(veletlen == 0)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://weboldalad.com/zene.mp3\");
}
if(veletlen == 1)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://weboldalad.com/zene2.mp3\");
}
if(veletlen == 2)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://weboldalad.com/zene3.mp3\");
}
if(veletlen == 3)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://weboldalad.com/zene4.mp3\");
}
if(veletlen == 4)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://weboldalad.com/zene5.mp3\");
}
if(veletlen == 5)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://weboldalad.com/zene6.mp3\");
}
if(veletlen == 6)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://weboldalad.com/zene7.mp3\");
}
if(veletlen == 7)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://weboldalad.com/zene8.mp3\");
}
if(veletlen == 8)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://weboldalad.com/zene9.mp3\");
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/zenelejatszas\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://weboldalad.com/teljeszene.mp3\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"xy címú zene elindítva!\");
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Zene elindítva\", 3000, 6);
return 1;
}
if (strcmp(\"/zenelejatszasvege\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"xy címú zene leállítva!\");
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Zene leállítva\", 3000, 6);
return 1;
}
return 0;
}
Hibátlan pawno-ba szóval 100%-ra hibátlan. Ha tudtok valami hibát mondani nyugodtan mondjátok és kijavítom.
További Szép Napot
UI.: Igen elõttem nyitott valaki egy topicot ilyenel kapcsolatban de mielõtt e-miatt szólna valaki nézze meg a 2 scriptet. :)
A random(30) tedd át
random(8)
-ra.
Az aláírásodba ne kérj +-t mert tiltja a szabályzat.
A random(30) tedd át
random(8)
-ra.
Az aláírásodba ne kérj +-t mert tiltja a szabályzat.
KÉRLEK! LÉGYSZIVES! Olvassad már el ami a random30 mögött van...
Egyszerûbben is meglehett volna:
switch( random( 9 ) )
{
case 0: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene.mp3\" );
case 1: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene2.mp3\" );
case 2: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene3.mp3\" );
case 3: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene4.mp3\" );
case 4: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene5.mp3\" );
case 5: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene6.mp3\" );
case 6: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene7.mp3\" );
case 7: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene8.mp3\" );
case 8: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene9.mp3\" );
}
Amúgy random( 9 ) kell, mert ha 8, akkor az egyik feltétel nem fog teljesülni.
Hát ez meg minek bele:
new string[18];
format(string, sizeof(string), \"~r~Zene elindítva!\");
???
Értem én, hogy a parancshoz tartozik, de minek hozol létre egy 18-as méretû cellát, és formázod meg?
Mikor ugyan úgy tehetnéd ezt is:
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Zene elindítva\", 3000, 6);
Tiszta memória pazarlás, ha te módot írnál, akkor laggos lenne az tuti :D
Illetve ez egy fórum, itt a kritikákat is el kell fogadni, én mindig elfogadom és nem duzzogok, hanem kijavítom, ahogy õk kérik.
Értem én, hogy a parancshoz tartozik, de minek hozol létre egy 18-as méretû cellát, és formázod meg?
Mikor ugyan úgy tehetnéd ezt is:
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Zene elindítva\", 3000, 6);
Tiszta memória pazarlás, ha te módot írnál, akkor laggos lenne az tuti :D
Illetve ez egy fórum, itt a kritikákat is el kell fogadni, én mindig elfogadom és nem duzzogok, hanem kijavítom, ahogy õk kérik.
Mégis van egy módom :) Lagg nélkül ahol szerveren is menti az adatokat meg mysql-be hogy ha gáz lenne ott legyen az egyik meg hát 40NPC van rajta és no lagg :) de ahogy érzed :P Pucca javítottam ám ty :D
csatlakozáskor meg lehetett volna egyszerübben oldani
Egyszerûbben is meglehett volna:
switch( random( 9 ) )
{
case 0: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene.mp3\" );
case 1: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene2.mp3\" );
case 2: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene3.mp3\" );
case 3: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene4.mp3\" );
case 4: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene5.mp3\" );
case 5: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene6.mp3\" );
case 6: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene7.mp3\" );
case 7: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene8.mp3\" );
case 8: PlayAudioStreamForPlayer( playerid, \"http://weboldalad.com/zene9.mp3\" );
}
Amúgy random( 9 ) kell, mert ha 8, akkor az egyik feltétel nem fog teljesülni.
és ezt másold be a gamemode -ba a
public OnPlayerConnect(playerid)
alá :D legalábbis nekem igy van