Mivel még nem láttam ilyen kódot és nekem szükségem volt egy olyanra, ami egy megadott pont alapján általam beírt átlóval megcsinál egy négyzetet a térképen bandazónából, ezért megírtam. Nem nagy függvény, de kirakom, mivel lehet, hogy valakinek hasznára válik.
Kép, hogy mi is akar ez lenni:
Kis méretben szerintem nagyon profi megoldás a kis dolgok jelzésére a térképen.
Csak simán megadsz neki egy kordinátát, a kordináták után beírod, hogy mekkora legyen az \"átló\" és meg is van.
A zóna ID-jével tér vissza.
stock CreateZoneSquare(Float:x, Float:y, Float:sinus_multiplier)
{
return GangZoneCreate( x + (sinus_multiplier * floatsin(-45.0, degrees)),
y + (sinus_multiplier * floatcos(-225.0, degrees)),
x + (sinus_multiplier * floatsin(-225.0, degrees)),
y + (sinus_multiplier * floatcos(-45.0, degrees)));
}
Esetleg ha kell teszt parancs valakinek
(Pl.: /zone 50)
CMD:zone(playerid, params[])
{
new
Float:fPos[3];
GetPlayerPos(playerid, fPos[0], fPos[1], fPos[2]);
GangZoneShowForAll(CreateZoneSquare(fPos[0], fPos[1], float(strval(params))), (random(0xFFFFFF) << | 0xAA);
return 1;
}