Szerző Téma: Chilliadra egyszerü parkour + pickup  (Megtekintve 2268 alkalommal)

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Chilliadra egyszerü parkour + pickup
« Dátum: 2011. január 08. - 10:42:28 »
+1 Show voters
Sziasztok ez a második mapom ez igazából karácsonyra készült volna demár meggondoltam magam 23.án este amikor ugyanis kiderült el**szodott a hostingom igy inkább parkourral fejeztem be és raktam a parkour végére egy ejtõernyõ pickupot!
Képek: http://img87.imageshack.us/i/gallery1bf.jpg/
            http://img339.imageshack.us/i/gallery2z.jpg/
            http://img233.imageshack.us/i/gallery3k.jpg/
            http://img547.imageshack.us/i/gallery4m.jpg/
            http://img440.imageshack.us/i/gallery5ra.jpg/
            http://img41.imageshack.us/i/gallery6x.jpg/
Objectek:
 
        CreateObject(18270, -2349.5643, -1678.5203, 499.8823, 11.1726, 0.0, 45.0, 0);
CreateObject(791, -2379.5899, -1623.2714, 486.8699, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(771, -2357.262, -1653.7791, 484.5515, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(731, -2362.9449, -1599.41, 488.9707, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2260.3863, -1737.5776, 482.7998, 0.0, 0.0, 22.5, 0);
CreateObject(690, -2290.7337, -1706.8685, 474.8833, 14.6104, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(664, -2318.1048, -1634.3565, 481.9745, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(664, -2318.2745, -1633.5593, 502.5481, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(807, -2312.847, -1636.0763, 482.944, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1277, -2316.323, -1634.8548, 487.0932, 0.0, 0.0, 67.5, 0);
CreateObject(1775, -2363.7447, -1631.6959, 485.8965, 0.0, 0.0, 45.0, 0);
CreateObject(1776, -2362.9693, -1629.8805, 485.8479, 0.0, 0.0, 78.75, 0);
CreateObject(7916, -2324.3631, -1697.9665, 484.8508, 352.2651, 355.7027, 123.7499, 0);
CreateObject(16782, -2358.2559, -1616.5938, 486.1792, 0.0, 0.0, 348.75, 0);
CreateObject(2780, -2358.295, -1651.178, 485.6289, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2290.8995, -1707.7879, 480.6377, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2373.7403, -1621.612, 491.679, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2368.5987, -1612.4122, 492.8226, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2369.7581, -1618.6351, 491.2146, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2369.1487, -1637.4417, 486.9665, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(3374, -2304.5853, -1629.4189, 484.1542, 0.0, 92.8191, 22.5, 0);
CreateObject(3374, -2305.6636, -1626.9804, 487.6773, 0.0, 92.8191, 31.9538, 0);
CreateObject(3374, -2307.4686, -1624.6327, 491.098, 1.7188, 94.538, 48.2056, 0);
CreateObject(3374, -2309.9759, -1622.472, 494.6159, 1.7188, 94.538, 58.519, 0);
CreateObject(3374, -2312.6812, -1620.951, 498.4098, 1.7188, 94.538, 66.2538, 0);
CreateObject(3374, -2315.7811, -1619.3797, 501.817, 1.7188, 94.538, 70.5511, 0);
CreateObject(3374, -2319.1063, -1618.3864, 505.2398, 1.7188, 95.3974, 80.8643, 0);
CreateObject(3374, -2322.0733, -1618.3401, 508.9728, 1.7188, 95.3974, 103.2096, 0);
CreateObject(3374, -2324.992, -1619.1794, 512.7283, 1.7188, 96.2568, 116.1011, 0);
CreateObject(3374, -2327.6761, -1620.6072, 516.1491, 1.7188, 90.2408, 128.1334, 0);
CreateObject(3374, -2329.962, -1622.8252, 520.0324, 1.7188, 90.2408, 141.0249, 0);
CreateObject(3374, -2331.5149, -1625.736, 523.5063, 1.7188, 90.2408, 159.0733, 0);
CreateObject(3374, -2332.2183, -1628.9366, 527.0437, 1.7188, 90.2408, 175.4026, 0);
CreateObject(3374, -2332.386, -1632.1373, 530.5725, 1.7188, 90.2408, 175.4026, 0);
CreateObject(3374, -2332.5809, -1635.4869, 533.9284, 1.7188, 90.2408, 175.4026, 0);
CreateObject(3374, -2332.1106, -1638.5622, 536.6024, 1.7188, 89.3814, 195.1699, 0);
CreateObject(18367, -2331.0828, -1639.219, 538.1483, 0.0, 0.0, 99.4537, 0);
CreateObject(18367, -2301.4622, -1634.0593, 541.5144, 0.0, 0.0, 99.4537, 0);
CreateObject(18367, -2271.6578, -1629.0538, 544.8664, 0.0, 0.0, 99.4537, 0);
CreateObject(18367, -2241.576, -1624.0916, 548.2603, 0.0, 0.0, 99.4537, 0);
CreateObject(18367, -2211.5047, -1619.0076, 551.7407, 0.0, 0.0, 99.4537, 0);
CreateObject(18367, -2230.6158, -1740.132, 480.4206, 0.0, 0.0, 54.4538, 0);
CreateObject(18367, -2233.2088, -1742.2156, 480.1419, 0.0, 359.1405, 48.4376, 0);
CreateObject(1637, -2309.6229, -1631.9659, 483.7375, 0.0, 0.0, 292.5, 0);
CreateObject(6295, -2241.2493, -1749.8965, 503.2345, 0.0, 0.0, 11.25, 0);
CreateObject(6188, -2289.1734, -1552.6946, 466.961, 0.0, 0.0, 157.5, 0);
CreateObject(6188, -2237.459, -1425.4731, 467.1047, 0.0, 0.0, 337.9819, 0);
CreateObject(1634, -2223.9319, -1355.3422, 480.9376, 0.0, 0.0, 337.5, 0);
CreateObject(1634, -2216.575, -1359.0484, 480.9631, 0.0, 0.0, 337.5, 0);
CreateObject(1634, -2208.2444, -1362.6169, 480.9152, 0.0, 0.0, 337.5, 0);
CreateObject(1634, -2210.2432, -1390.8346, 479.7914, 0.0, 0.0, 337.5, 0);
CreateObject(16061, -2277.5467, -1567.7148, 479.7446, 0.0, 18.0482, 339.2962, 0);
CreateObject(16061, -2256.1316, -1512.8891, 478.7801, 0.0, 18.0482, 337.5773, 0);
CreateObject(3517, -2314.4991, -1570.4668, 490.2849, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(3517, -2312.4664, -1566.397, 490.4179, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(3517, -2310.2908, -1562.0265, 490.5674, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(3517, -2308.5967, -1557.54, 490.5674, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(791, -2335.3409, -1572.0444, 480.8034, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(791, -2337.4366, -1579.0118, 482.3767, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(791, -2356.9803, -1594.7176, 483.9044, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(791, -2334.2251, -1720.2388, 473.9551, 11.1726, 1.7188, 7.7348, 0);
CreateObject(726, -2239.9554, -1708.6438, 479.6677, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2245.6106, -1702.4653, 479.8028, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2251.0438, -1697.0347, 479.9252, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2256.7977, -1692.1746, 479.9856, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2263.7688, -1684.5635, 480.1981, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2270.7615, -1686.9085, 479.6997, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2275.2486, -1683.1014, 480.0951, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2280.8785, -1677.8948, 480.7169, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2286.2715, -1672.3165, 481.3723, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2285.525, -1665.0162, 481.5773, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2284.2671, -1658.1482, 481.8149, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2283.002, -1650.8805, 482.0679, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2281.9944, -1641.8151, 482.3975, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2281.0193, -1632.9894, 482.7007, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2280.9715, -1623.3135, 481.5528, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2282.0105, -1613.8719, 480.9422, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2282.0833, -1606.4946, 479.2753, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(726, -2282.9705, -1600.1846, 478.6199, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(978, -2253.4021, -1725.8267, 479.3898, 0.0, 0.0, 311.5622, 0);
CreateObject(978, -2259.022, -1719.4397, 479.4255, 0.0, 0.0, 311.5622, 0);
CreateObject(1225, -2252.2852, -1729.2908, 480.631, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2256.2317, -1725.1009, 480.5372, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2254.929, -1725.6318, 480.1929, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2255.6934, -1726.5264, 481.6621, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2253.919, -1726.6475, 480.5608, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2254.1402, -1727.3689, 481.4719, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2254.1534, -1728.148, 482.2996, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2259.3941, -1723.771, 481.3292, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2258.5801, -1723.1458, 480.2438, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2258.6536, -1725.0219, 482.1307, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2263.3167, -1720.4052, 480.6481, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2260.0513, -1720.2396, 479.8639, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2262.2647, -1721.6344, 481.0718, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2260.7603, -1721.2574, 480.2757, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2263.0303, -1717.9853, 479.9877, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(1225, -2265.0633, -1717.7121, 480.3833, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2242.6495, -1706.0822, 479.6875, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2249.1561, -1698.5763, 479.7954, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2254.9651, -1692.0658, 479.981, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2261.5521, -1686.0823, 480.0827, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2266.1829, -1686.8777, 479.7832, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2273.9026, -1682.7256, 479.9573, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2284.6819, -1665.8865, 481.4663, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2284.1543, -1659.2637, 481.7122, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2214.7339, -1613.165, 454.7303, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2282.1946, -1645.804, 482.2489, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2280.4966, -1632.943, 482.6513, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2283.7107, -1628.5961, 482.7341, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2286.8091, -1624.6351, 482.7701, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2282.5511, -1611.8084, 480.3837, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2288.7764, -1621.6807, 482.797, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2292.7271, -1617.8625, 482.8315, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2318.2168, -1634.2859, 501.4694, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2342.9026, -1589.0145, 482.5822, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2340.95, -1590.7686, 482.6125, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2342.3931, -1589.6425, 482.5915, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2342.1146, -1590.9389, 482.6042, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2343.1636, -1591.653, 482.6013, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2342.4664, -1593.3467, 482.6207, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2341.1436, -1592.4295, 482.6243, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2339.0513, -1591.6763, 482.6356, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2337.1524, -1592.0285, 482.6542, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2328.3431, -1587.3576, 482.6988, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2327.2906, -1582.5888, 482.6696, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2328.5918, -1578.3377, 482.6239, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2329.9053, -1574.644, 482.2224, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2331.5892, -1594.17, 492.6876, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2328.3345, -1566.6937, 480.0376, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2327.0101, -1568.1135, 480.4124, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2325.0594, -1570.722, 480.8625, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2325.1517, -1571.5859, 481.022, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2323.3484, -1572.6236, 480.9389, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(2780, -2323.0303, -1572.2442, 480.829, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(3877, -2319.3018, -1631.5511, 484.3662, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(3877, -2315.1663, -1633.1078, 484.3688, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(3877, -2318.5484, -1636.5518, 484.3688, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(3877, -2318.0052, -1633.6739, 547.8077, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreateObject(7073, -2269.9144, -1725.8055, 500.9917, 0.0, 0.0, 225.0, 0);
CreateObject(7392, -2234.9585, -1721.8809, 487.3689, 0.0, 0.0, 7.7348, 0);
CreateObject(7916, -2303.8272, -1537.9603, 483.831, 0.0, 0.0, 56.25, 0);

 
Objectek számát én nemszámolgatom am kb 140-150 mert betartottam a 150 objectes határt!
Teleport hozzá :
-2318.7295, -1642.6908, 483.703

 
Pickup a parkour végére:
CreatePickup(371,2,-2182.3984,-1614.4249,556.0814); //

 
Mapot készítette: SanyiProf
                             2010. 12. 23
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 12. - 20:55:37 írta <[Lu$ta]> »

Nem elérhető Stray

  • 617
    • Profil megtekintése
Chilliadra egyszerü parkour + pickup
« Válasz #1 Dátum: 2011. január 08. - 10:50:43 »
0 Show voters
Képeket [ img][ /img] tagokkal tudsz beszúrni(persze ne rakj elé szóközt)
Az objecteket meg [ code][ /code] tagok közé tedd, ha nem nagy kérés :D

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Chilliadra egyszerü parkour + pickup
« Válasz #2 Dátum: 2011. január 08. - 10:52:19 »
0 Show voters
thenksz xD
E:
és hogy a ... ba tegyem be a képet hogy megis jelenitse?? XD url-t irjam be az izék közé vagy mit
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 08. - 19:22:22 írta SanyiProf »

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Chilliadra egyszerü parkour + pickup
« Válasz #3 Dátum: 2011. január 08. - 11:10:37 »
0 Show voters
[img=www.web.com/pic.jpg]

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Chilliadra egyszerü parkour + pickup
« Válasz #4 Dátum: 2011. január 08. - 11:14:21 »
0 Show voters
inkább maradok a linknél XD

Nem elérhető KDDomi

  • 976
    • Profil megtekintése
Chilliadra egyszerü parkour + pickup
« Válasz #5 Dátum: 2011. január 08. - 11:20:16 »
0 Show voters
Szép lett Grat!

Nem elérhető Domba

  • 391
    • Profil megtekintése
Chilliadra egyszerü parkour + pickup
« Válasz #6 Dátum: 2011. január 08. - 13:16:16 »
0 Show voters
Szép map! :)

Chilliadra egyszerü parkour + pickup
« Válasz #7 Dátum: 2011. február 19. - 19:48:26 »
0 Show voters
Grat,jó lett :)

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Chilliadra egyszerü parkour + pickup
« Válasz #8 Dátum: 2011. február 19. - 20:05:45 »
0 Show voters
Kicsit egyszerü, de azért jó lett!!! :)
Valaki biztos hasznát veszi majd!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal