Szerző Téma: DeathRace By:SuspecT  (Megtekintve 1140 alkalommal)

Nem elérhető Suspect

  • 64
  • ♥•M4•♥
    • Profil megtekintése
DeathRace By:SuspecT
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 23:06:51 »
0 Show voters
ÜDV MINDENKINEK!
A mai napon szeretném publikálni a \"DeathRace\" Mappomat.
De mivel ez a Map \"külõngleges\" módon jött létre,ezért leírnám a történetét :D
TÖRTÉNET
Unatkoztam...Nem tudtam mit kezdeni magammal.És akkor gondolkoztam.

És \'rágyüttem\',illetve eszembe jutott a HalálFutam.És beléptem az MTA-ba.


És elkezdtem.A Map nem valami nagy,viszont a végét nagyon nehéz átvinni.


Santa Maria Beach-ben van.Mielõtt leírnám a cucckombókat,elõtte mondanám az AJÁNLATOS DOLGOKAT.


Ajánlott Scriptek: Egyszerû Nitró Script,Autómata Repair Script.


A végén van egy kis jutalom..



Kicsi
Kicsi
Kicsi
Egy csomó pénzes táska,és a földön szétszorva egy csomó pénz...:DD


NA AKKOR! :D
KÉPEK
 
\"QE5BWEtvAwMCVQ9EFAVQ\"
\"QE5BWEtvAwMCVQ9EFwVQ\"
JUTALOMPÉNZ KÉPEK(Csak egy van :D)
\"QE5BWEtvAwMCVQ9EFgVQ\"
TELEPORT
 
command(deathrace, playerid, params[])
{
      if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
         SetPlayerPos(playerid,280,636.7618,-1930.9814,1);
         SetPlayerFacingAngle(playerid,126.5343);
         SetPlayerInterior(playerid,0);
         SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUED,\"Elteleportáltál a DeathRace-ra!\");
      }
else
      {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),(280,636.7618,-1930.9814,1);
         SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),126.5343);
         SetPlayerInterior(playerid,0);
         LinkVehicleToInterior(GetPlayerVehicleID(playerid),0);
         SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUED,\"Elteleportáltál a DeathRace-ra!\");
     }
return 1;
}

 
MAP
Sorok:146
 
CreateObject(2683, -820.90002, 2618.1001, 139.89999, 0, 0, 0);
CreateObject(2768, -820.70001, 2618.1001, 139.8, 0, 0, 0);
CreateObject(2837, -820.41406, 2617.78027, 138.99532, 0, 0, 0);
CreateObject(2840, -820.70001, 2618.80005, 139.8, 0, 0, 0);
CreateObject(2858, -820.5, 2618.3999, 139.8, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 638.29999, -2075.8999, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 637.79999, -2195.1001, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 637.69922, -2267.19922, 0, 0, 0, 0.25);
CreateObject(8171, 638, -2393.19995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 638.5, -1963, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(18275, 642.5, -2005.5, 2.2, 0, 0, 0);
CreateObject(18275, 634.59998, -2005.40002, 2.2, 0, 0, 0);
CreateObject(987, 619.20001, -2005.09998, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(987, 646.5, -2005, 0.3, 0, 0, 0);
CreateObject(3524, 638.5, -2005, 2.9, 0, 0, 180);
CreateObject(354, 639.59998, -2005, 1.8, 0, 0, 0);
CreateObject(354, 637.59998, -2004.90002, 1.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1631, 646.09998, -2354.69995, 0, 0, 0, 179.495);
CreateObject(2934, 629.5, -2367.8999, 1.5, 0, 0, 0);
CreateObject(2934, 626.40002, -2367.8999, 1.5, 0, 0, 0);
CreateObject(2934, 626.40002, -2367.8999, 4.4, 0, 0, 0);
CreateObject(2934, 629.70001, -2367.8999, 4.4, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 638, -2468.80005, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 655.29999, -2558.69995, 0, 0, 16, 22.25);
CreateObject(8171, 640.29999, -2564.8999, 4, 0, 15.996, 22.247);
CreateObject(1237, 649.09998, -2484.19995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 649.90002, -2485.69995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 651, -2487.6001, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 652.29999, -2489.69995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 653.20001, -2492.30005, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 654, -2495.19995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 654.40002, -2497.69995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 654.70001, -2501.5, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 653.90002, -2504.5, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 653.20001, -2507.8999, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 651.90002, -2511.19995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 650.09998, -2513.69995, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 648.90002, -2516.5, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 647.29999, -2518.80005, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 627.70001, -2567.19995, 7.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 643.59998, -2523.6001, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 678.09998, -2617.5, 0, 0, 345.996, 22.247);
CreateObject(1237, 645.2998, -2520.69922, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 626.19922, -2565.5, 7.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 629, -2568.80005, 7.4, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 630.70001, -2570.5, 7.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 632.29999, -2571.80005, 6.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 634.09998, -2573.1001, 6.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 636.09998, -2574.5, 6.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 638.09998, -2575.6001, 5.7, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 640.20001, -2576.69995, 5.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 704.29999, -2638.5, 4.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 643.79999, -2577.69995, 5.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 646.59998, -2578.5, 4.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 648.79999, -2579.1001, 3.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 651.09998, -2579.69995, 3.4, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 653, -2580, 2.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 654.70001, -2580.3999, 2.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 656.29999, -2580.69995, 2.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 657.90002, -2580.8999, 1.7, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 659.70001, -2581.1001, 1.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 660.79999, -2581.1001, 1, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 718.09998, -2715.69995, 0, 0, 359.992, 21.747);
CreateObject(1237, 662.2998, -2581.19922, 0.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 704.59998, -2640.6001, 3.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 704.70001, -2642.3999, 3.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 704.70001, -2644.69995, 3.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 704.5, -2646.6001, 3.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 704.20001, -2648.30005, 3.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 703.5, -2649.8999, 2.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 703.20001, -2651.6001, 2.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 702.59998, -2653.19995, 2.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 702.20001, -2654.8999, 2, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 701.79999, -2656.19995, 1.8, 0, 0, 0);
CreateObject(8171, 678.09961, -2617.5, 0, 0, 345.992, 22.247);
CreateObject(1237, 701.20001, -2657.3999, 1.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 700.79999, -2658.69995, 1.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 700.29999, -2659.80005, 1.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 699.59998, -2660.8999, 0.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 698.90002, -2662.19995, 0.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 698.20001, -2663.30005, 0.3, 0, 0, 0);
CreateObject(9958, 731.20001, -2727.80005, 10.3, 0, 0, 22);
CreateObject(13607, 751.20001, -2823.5, 13.6, 0, 0, 3.999);
CreateObject(355, 723.16699, -2808.20312, 10.16674, 0, 0, 0);
CreateObject(987, 756.79999, -2809.8999, 10.1, 0, 0, 272);
CreateObject(987, 757.20001, -2821.69995, 10.1, 0, 0, 182);
CreateObject(987, 745.09998, -2810.30005, 10.1, 0, 0, 272);
CreateObject(1237, 753.09998, -2813.1001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 753.40002, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 753.09998, -2817.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 752, -2818.1001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 750.70001, -2818.3999, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 749.29999, -2818.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 748.09998, -2818.1001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 747.70001, -2816.69995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 747.70001, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 747.90002, -2813.80005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 752.20001, -2813.69995, 10.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 752.29999, -2814.69995, 10.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 752.40002, -2815.5, 10.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 751.29999, -2814.8999, 10.5, 0, 86, 0);
CreateObject(1550, 751.59998, -2813.80005, 10.5, 0, 34, 6);
CreateObject(1550, 751, -2815.8999, 10.5, 0, 85.995, 0);
CreateObject(1550, 748.59998, -2813.80005, 10.5, 0, 337.995, 354);
CreateObject(1550, 749.09998, -2813.6001, 10.5, 0, 325.994, 7.996);
CreateObject(1550, 750.59998, -2814.19995, 10.5, 0, 266, 7.993);
CreateObject(1212, 752.79999, -2813.8999, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 752.20001, -2814.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 752, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.79999, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.40002, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 752, -2815.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.90002, -2815.1001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.5, -2815.19995, 10.7, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.70001, -2815.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.70001, -2815.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.90002, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751, -2815.5, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.20001, -2814.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.59998, -2813.69995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.79999, -2813.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751, -2813.80005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.70001, -2814.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.5, -2815, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.40002, -2815.5, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 749.90002, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.09998, -2814.8999, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.29999, -2815.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 749.79999, -2814.3999, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.20001, -2814.3999, 10.7, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 749.79999, -2813.80005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750.20001, -2813.80005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 750, -2814, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 749.5, -2814.1001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 749.40002, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 749.70001, -2814.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 752.90002, -2814.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 753.20001, -2814.19995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 753.40002, -2814.69995, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 752.90002, -2814.30005, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 751.70001, -2814.6001, 10.1, 0, 0, 0);
CreateObject(981, 638, -2325.69995, 0, 0, 0, 270.5);
CreateObject(981, 638.09998, -2355, 0, 0, 0, 270.5);
CreateObject(1631, 628.89941, -2354.69922, 0, 0, 0, 179.495);
CreateObject(13641, 729.09998, -2762.6001, 0, 0, 338, 292);

 
Remélem valaki hasznát veszi. :)

DeathRace By:SuspecT
« Válasz #1 Dátum: 2013. augusztus 14. - 15:48:40 »
0 Show voters
minden jó lenne ha nem a vízre \"építetted\" volna, kicsit buggos, ami nekem, személy szerint nem tetszik. De ezektõl a dolgoktól eltekintve szép ki map, amit hiányolok még, kicsit csupasz a széle, olyanra gondolok h lehetne az oldalaira tenni valamiféle ülõ helyeket ahol a pl ahol a nézõk vannak.
Üdv : Hankok

Nem elérhető Suspect

  • 64
  • ♥•M4•♥
    • Profil megtekintése
DeathRace By:SuspecT
« Válasz #2 Dátum: 2013. augusztus 14. - 15:55:48 »
0 Show voters
Idézetet írta: Hankok date=1376488120\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
minden jó lenne ha nem a vízre \"építetted\" volna, kicsit buggos, ami nekem, személy szerint nem tetszik. De ezektõl a dolgoktól eltekintve szép ki map, amit hiányolok még, kicsit csupasz a széle, olyanra gondolok h lehetne az oldalaira tenni valamiféle ülõ helyeket ahol a pl ahol a nézõk vannak.
Üdv : Hankok
 
Köszönöm,igazad van,megfontolom,és lehet hogy csinálok egy Update-t,amit nem a vízre,hanem a levegõbe csinálok.

DeathRace By:SuspecT
« Válasz #3 Dátum: 2013. augusztus 14. - 16:37:19 »
0 Show voters
xD na ez a másik, szerintem valami földre tedd rá, különben buggolni fog. Szerintem 1 reptérre tedd, de az sem lenne a legjobb mert ott meg stunt illetve pk mappok szoktak lenni.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal