Cenzura(const b[],c[],rep = \'*\') for(new d=0; d<256; d++) if (strfind(c[d], b, true) == 0) for(new a=0; a<256; a++) if (a >= d && a < d+strlen(b)) c[a]=rep;
Én már publikáltam régebben egy cenzúra függvényt csak törölve lett(sa-mp.hu-n még elérheto)
És Gamestar új lehetoségének ötletén kapva felújítottam a függvényt úgy, hogy ha akarjuk beállíthatjuk mire cserélje a cenzúrázandó szöveget.
A régi verzió is muködoképes, az új lehetoségen kívül nagyobb változtatások nem lettek eszközölve.
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
Cenzura(\"majomember\",text);
Cenzura(\"másik majom\",text,\'_\');
return 1;
}
Ha a példában látható kódot használnánk, akkor a beszélgetoablakba az az üzenetkben a majomembert 10 * helyettesítené(mivel ez az alapértelmezett), míg a \'másik majom\' szövegnél a beállított _ helyettesítené a karaktereket.