Szerző Téma: IsSafeForTextdraw  (Megtekintve 1107 alkalommal)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
IsSafeForTextdraw
« Dátum: 2011. március 22. - 15:03:56 »
0 Show voters
Hali!
Ez a kód leellenõrzi, hogy a színezett GameText-ben vagy TextDraw-ban jól-e használtad a színezést. ( a ~ karakterre gondolok ).
A 126 az a ~ karakternek a száma.
Készítõ: JernejL a.k.a  RedShirt
 

stock bool:IsSafeForTextdraw(const str[])
{
new
safetil = -5;
for (new i; i < strlen(str); i++)
{
if ((str == 126) && (i > safetil))
{
   if (i >= strlen(str) - 1) // not enough room for the tag to end at all.
      return false;
   if (str[i + 1] == 126)
      return false; // a tilde following a tilde.
   if (str[i + 2] != 126)
      return false; // a tilde not followed by another tilde after 2 chars
   safetil = i + 2; // tilde tag was verified as safe, ignore anything up to this location from further checks (otherwise it\'ll report tag end tilde as improperly started tag..).
}
}
return true;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 22. - 19:44:29 írta APC »

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
IsSafeForTextdraw
« Válasz #1 Dátum: 2011. március 22. - 15:07:01 »
0 Show voters
Ezt inkább csak ismeretlen karakterláncoknál használjátok! (pl. a játékosok által megadottnál)
A forrásbeli színezés ellenõrizzétek le saját magatok...

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
IsSafeForTextdraw
« Válasz #2 Dátum: 2011. március 22. - 15:08:04 »
0 Show voters
Én is arra használom, a forrásbelibe csak feleslegesen lassít.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal