GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: CANNONN - 2012. Március 02. - 22:19:17

Cím: Bólyafej
Írta: CANNONN - 2012. Március 02. - 22:19:17
Sziasztok! Írtam egy (számomra)szórakoztató, elég kicsi kódot, amelyet fõként fun szerverekre ajánlok.
Parancsai: /bólyafej, /bólyafejle
 
#include a_samp
#include zcmd
CMD:bolyafej(playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 2))
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Már felraktál a fejedre egy bólyát.\");
}else{
SetPlayerAttachedObject(playerid,2,1238,1,0.699999,0.100000,0.000000,0.000000,90.000000,90.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
SendClientMessage(playerid,0x00ff95AA,\"Felraktál egy bólyát a fejedre.\");
}
return 1;
}
CMD:bolyafejle(playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 2))
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 2), SendClientMessage(playerid,0x00ff95AA,\"Leszedted a bólyát a fejedrõl.\");
}else{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs mit leszedni.\");
}
return 1;
}

 
Jó szórakozást kívánok mindenkinek! További szép estét! Köszönöm a figyelmet.
Cím: Bólyafej
Írta: szabyxxx - 2012. Március 02. - 22:29:51
wáááá
Biztos??
Nem inkább
 
CMD:bolyafej(playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 50))
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Már felraktál a fejedre egy bólyát.\");
}else{
SetPlayerAttachedObject(playerid,50,1238,1,0.699999,0.100000,0.000000,0.000000,90.000000,90.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
SendClientMessage(playerid,0x00ff95AA,\"Felraktál egy bólyát a fejedre.\");
return 1;
}
CMD:bolyafejle(playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 50))
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 50), SendClientMessage(playerid,0x00ff95AA,\"Leszedted a bólyát a fejedrõl.\");
}else{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs mit leszedni.\");
return 1;
}

 
return 1;  lemaradt javitottam mert nem volt jó leteszteltem   Ötlet Jó   amugy
Cím: Bólyafej
Írta: CANNONN - 2012. Március 02. - 22:34:59


CMD:bolyafej(playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 50))
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Már felraktál a fejedre egy bólyát.\");
}else{
SetPlayerAttachedObject(playerid,50,1238,1,0.699999,0.100000,0.000000,0.000000,90.000000,90.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
SendClientMessage(playerid,0x00ff95AA,\"Felraktál egy bólyát a fejedre.\");
return 1;
}
CMD:bolyafejle(playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 50))
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 50), SendClientMessage(playerid,0x00ff95AA,\"Leszedted a bólyát a fejedrõl.\");
}else{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs mit leszedni.\");
return 1;
}

 
[/quote]
Return 1, köszönöm hogy szóltál. Amúgy el felejtetted bezárni.
Tehát így helyes:
 

#include a_samp
#include zcmd
CMD:bolyafej(playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 2))
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Már felraktál a fejedre egy bólyát.\");
}else{
SetPlayerAttachedObject(playerid,2,1238,1,0.699999,0.100000,0.000000,0.000000,90.000000,90.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
SendClientMessage(playerid,0x00ff95AA,\"Felraktál egy bólyát a fejedre.\");
}
return 1;
}
CMD:bolyafejle(playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 2))
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 2), SendClientMessage(playerid,0x00ff95AA,\"Leszedted a bólyát a fejedrõl.\");
}else{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs mit leszedni.\");
}
return 1;
}
Cím: Bólyafej
Írta: szabyxxx - 2012. Március 02. - 22:36:57
Kössz te is hogy szóltál XD

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Március 02. - 22:56:44 )

Bocs a duplahozzászólásért de a bólyát nem rakja a fejére XD
Cím: Bólyafej
Írta: CANNONN - 2012. Március 02. - 23:15:33
Nálam tökéletesen a fejére rakja.