Sziasztok, ez a mód fasza minden... Egy gondom lenne a /berak parancs a rendöröknél/NAV-nál nem müködik ... Be irom /berak, és elkezdi floodolni kb 200 sorba Beraktad a illetőt!.... Pedig nem is rakja be :/ Valaki kitudná javítani és elküldeni ide válaszba? Nagy segítség lenne..
Erre gondolok plde azért nem rossz.
CMD:berak(playerid,params[]){new berakokocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /berak < Név / Id >\"); if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOTAG || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOFONOK) { for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetVehiclePos(i,x,y,z); if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5,x,y,z)) GetPlayerPos(id,x,y,z);new Float: iX, Float: iY, Float: iZ; GetPlayerPos(id, iX, iY, iZ); { PutPlayerInVehicle(id,berakokocsi,3);} SendClientMessage(playerid,FONTOS, \"Beraktad az illetőt a járműbe!\");} } else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendőr!\"); return 1;}
CMD:berak(playerid,params[]){new berakokocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /berak < Név / Id >\");if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOTAG || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOFONOK){for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++){ new Float:x,Float:y,Float:z; GetVehiclePos(i,x,y,z); if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5,x,y,z)) { GetPlayerPos(id,x,y,z); new Float: iX, Float: iY, Float: iZ; GetPlayerPos(id, iX, iY, iZ); PutPlayerInVehicle(id,berakokocsi,3); SendClientMessage(playerid,FONTOS, \"Beraktad az illetőt a járműbe!\"); break; }}} else{ return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendőr!\");} return 1;}
#if !defined IsValidVehiclenative bool:IsValidVehicle(vehicleid);#endifCMD:berak(playerid,params[]){if( pInfo[playerid][pFrakcio] != RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] != RFONOK ||pInfo[playerid][pFrakcio] != ADOTAG || pInfo[playerid][pFrakcio] != ADOFONOK )return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendőr!\");if(sscanf(params, \"u\", id))return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /berak < Név / Id >\");new Float:pos[3];// Lekérdezzük a rendőr pozíciójátGetPlayerPos(playerid,pos[0],pos[1],pos[2]);// Megnézzük hogy a játékos a rendőr közelében van-eif(!IsPlayerInRangeOfPoint(id,5.0,pos[0],pos[1],pos[2]))return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a játékos a közeledben.\");new vehicleid = 0;// Végigfutunk az összes járművönfor(new i = 1, s = GetVehiclePoolSize(); i <= s; i++){// Megnézzük melyik jármű áll legközelebb a rendőrhöznew distance = GetVehicleDistanceFromPoint(i,pos[0],pos[1],pos[2]);// Ha 5.0 méteren? belül van, akkor állítsa le a ciklust és folytassa a következő sorokatif(distance <= 5.0 && IsValidVehicle(i)){ vehicleid = i; break;}}// Megnézzük volt-e jármű aközelbenif(vehicleid == 0)return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs jármű a közeledben.\");// Tegye be a megadott játékost a 3. ülésbe// (Mi van akkor ha két embert akarunk berakni, vagy ha már a 3. ülés már foglalt?)PutPlayerInVehicle(id,vehicleid,3);SendClientMessage(playerid,FONTOS, \"Beraktad az illetőt a járműbe!\");return 1;}
#if !defined IsValidVehiclenative bool:IsValidVehicle(vehicleid);#endifCMD:berak(playerid,params[]){ if( pInfo[playerid][pFrakcio] != RENDOR && pInfo[playerid][pFrakcio] != RFONOK && \\ pInfo[playerid][pFrakcio] != ADOTAG && pInfo[playerid][pFrakcio] != ADOFONOK ) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendőr!\"); if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /berak < Név / Id >\"); new Float:pos[3]; // Lekérdezzük a rendőr pozícióját GetPlayerPos(playerid,pos[0],pos[1],pos[2]); // Megnézzük hogy a játékos a rendőr közelében van-e if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id,5.0,pos[0],pos[1],pos[2])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a játékos a közeledben.\"); new vehicleid = 0; // Végigfutunk az összes járművön for(new i = 1, s = GetVehiclePoolSize(); i <= s; i++) { if(!IsValidVehicle(i)) continue; // Megnézzük melyik jármű áll legközelebb a rendőrhöz new distance = GetVehicleDistanceFromPoint(i,pos[0],pos[1],pos[2]); // Ha 5.0 méteren? belül van, akkor állítsa le a ciklust és folytassa a következő sorokat if(distance <= 5.0) { vehicleid = i; break; } } // Megnézzük volt-e jármű aközelben if(vehicleid == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs jármű a közeledben.\"); // Tegye be a megadott játékost a 3. ülésbe // (Mi van akkor ha két embert akarunk berakni, vagy ha már a 3. ülés már foglalt?) PutPlayerInVehicle(id,vehicleid,3); SendClientMessage(playerid,FONTOS, \"Beraktad az illetőt a járműbe!\"); return 1;}