Szerző Téma: Bilincselés by zeteni!  (Megtekintve 5044 alkalommal)

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Dátum: 2012. április 10. - 16:13:11 »
+7 Show voters
Sziasztok! Ez az elsõ munkám amit publikálok! Ez nem más mint a bilincselés!
Sor:101
Elkészítési idõ: 15 perc (kezdõ vagyok + segítség kellett)
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/1a26391b9a/
Hatalmas köszönet a segítségért: Gabor..-nak aki kiszedte az error-okat és megcsinálta, hogyha a játékos a közelébe van a rendõrnek.
Köszönöm még Epsilonnak :)
Leírás: gTeam-el készítettem el. Ha kérítek még a bilincs objectet megcsinálom az ember kezére!
 
#include <a_samp>
#define uzenetall SendClientMessageToAll(1#,2#)
#define skinje GivePlayerSkin(1#,2#)
#define piros 0xAA3333AA
#define szeppiros 0xB35959AA
#define narancs 0xFF9900AA
#define rozsaszin 0xFF66FFAA
#define sotet 0x660000AA
#define COLOR_BRIGHTRED 0xFF0000AA
#define indigo 0x4B00B0AA
#define lila 0x9955DEEE
#define szurke 0xEEEEFFC4
#define COLOR_LIGHTNEUTRALBLUE 0xabcdef66
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define vilagoskekeszold 0x0FFDD349
#define kek2 0xABCDEF01
#define világoscián 0xAAFFCC33
#define citrom 0xDDDD2357
#define vilagospiros 0xFF6347AA
#define vilagoskek 0x33CCFFAA
#define vilagoszold 0x9ACD32AA
#define sarga 0xDABB3EAA
#define sarga2 0xF5DEB3AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6
#define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA
#define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C
#define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E
#define kek 0x33CCFFAA
#define zold 0x9EC73DAA
#define TEAM_RENDOR  1
#pragma tabsize 0
 
new gTeam[MAX_PLAYERS];
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Bilincselõ filterscript by zeteni!!!!!!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
strtok(const string[], &index)
    {
        new length = strlen(string);
        while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
        {
            index++;
        }
        new offset = index;
        new result[20];
        while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
        {
            result[index - offset] = string[index];
            index++;
        }
        result[index - offset] = EOS;
        return result;
    }
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
     new cmd[128], idx;
     cmd = strtok(cmdtext, idx);
     if(!strcmp(cmd, \"/bilincsel\", true))
     {
     if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
     {
              new params[128];
              new givenid = strval(params);
              new Float:x, Float:y, Float:z;
              params = strtok(cmdtext, idx);
              if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, narancs, \"Használd: /bilincsel ID\");
              if(IsPlayerConnected(givenid)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Nincs ilyen ID-jü játékos!.\");
              GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
              if(!IsPlayerInRangeOfPoint(givenid, 10.0, x, y, z)) return SendClientMessage(givenid, szeppiros, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
     SetPlayerSpecialAction(givenid,SPECIAL_ACTION_CUFFED);
     SendClientMessage(givenid, kek, \"Egy zsaru megbilincselt!\");
     }
 }
     else
     {
     SendClientMessage(playerid, szeppiros, \"Nem vagy rendõr!\");
     }
     return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. április 10. - 16:15:22 )

Ja és tesztelni nem teszteltem!
v0.2
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/ffccf68fbe/
Hozzáadtam a bilincsle parancsot, valamint, hogy ne tudjon mozogni bilincselt állapotban a player! A következõ frissítésben megcsinálom az objectet a kezére!
v0.3
Bilincs object hozzáadva, valamint levettem a fagyasztást. Úgy jobb :) Ja és van olyan ember amelyik kezén hülyén fog állni egy kicsit a bilincs mert csak az egyik skinhez igazítottam. v0.4-ben hozzáigazítva lesz az összes skinhez!
Letöltés: Le akarom tölteni!
 
#include <a_samp>
#define uzenetall SendClientMessageToAll(1#,2#)
#define skinje GivePlayerSkin(1#,2#)
#define piros 0xAA3333AA
#define szeppiros 0xB35959AA
#define narancs 0xFF9900AA
#define rozsaszin 0xFF66FFAA
#define sotet 0x660000AA
#define COLOR_BRIGHTRED 0xFF0000AA
#define indigo 0x4B00B0AA
#define lila 0x9955DEEE
#define szurke 0xEEEEFFC4
#define COLOR_LIGHTNEUTRALBLUE 0xabcdef66
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define vilagoskekeszold 0x0FFDD349
#define kek2 0xABCDEF01
#define világoscián 0xAAFFCC33
#define citrom 0xDDDD2357
#define vilagospiros 0xFF6347AA
#define vilagoskek 0x33CCFFAA
#define vilagoszold 0x9ACD32AA
#define sarga 0xDABB3EAA
#define sarga2 0xF5DEB3AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6
#define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA
#define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C
#define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E
#define kek 0x33CCFFAA
#define zold 0x9EC73DAA
#define TEAM_RENDOR  1
#define TEAM_CIVIL   2
#pragma tabsize 0
 
new gTeam[MAX_PLAYERS];
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Bilincselõ filterscript by zeteni!!!!!!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
strtok(const string[], &index)
    {
        new length = strlen(string);
        while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
        {
            index++;
        }
        new offset = index;
        new result[20];
        while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
        {
            result[index - offset] = string[index];
            index++;
        }
        result[index - offset] = EOS;
        return result;
    }
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
     new cmd[128], idx;
     cmd = strtok(cmdtext, idx);
     if(!strcmp(cmd, \"/bilincsel\", true))
     {
     if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
     {
              new params[128];
              new givenid = strval(params);
              new Float:x, Float:y, Float:z;
              params = strtok(cmdtext, idx);
              if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, narancs, \"Használd: /bilincsel ID\");
              if(IsPlayerConnected(givenid)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Nincs ilyen ID-jü játékos!.\");
              GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
              if(!IsPlayerInRangeOfPoint(givenid, 10.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, szeppiros, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
     SetPlayerSpecialAction(givenid,SPECIAL_ACTION_CUFFED);
     SetPlayerAttachedObject(givenid,0,19418,6,-0.023000,0.030999,-0.044000,-19.499980,-18.800035,-71.799926,1.177999,1.137000,1.061000);
     SendClientMessage(givenid, kek, \"Egy zsaru megbilincselt!\");
     }
 }
     else
     {
     SendClientMessage(playerid, szeppiros, \"Nem vagy rendõr!\");
     }
     if(!strcmp(cmd, \"/bilincsle\", true))
     {
     if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
     {
     
     new params[124];
     params = strtok(cmdtext, idx);
     new givenid = strval(params);
     new Float:x, Float:y, Float:z;
     if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, narancs, \"Használd: /bilincsle ID\");
     if(IsPlayerConnected(givenid)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Nincs ilyen ID-jü játékos!.\");
     
              GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
              if(!IsPlayerInRangeOfPoint(givenid, 10.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, szeppiros, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
     ClearAnimations(givenid);
     for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
        {
            if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(givenid, i)) RemovePlayerAttachedObject(givenid, i);
        }
     SendClientMessage(givenid, kek, \"Egy zsaru levette a bilincsed!\");
     }
 }
     else
     {
     SendClientMessage(playerid, szeppiros, \"Nem vagy rendõr!\");
     }
     return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 15. - 20:01:04 írta zeteni »

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #1 Dátum: 2012. április 10. - 16:20:58 »
+1 Show voters
F.asza . ;)

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #2 Dátum: 2012. április 10. - 16:27:38 »
0 Show voters
Köszi, dehát te segítettél :)

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #3 Dátum: 2012. április 10. - 17:05:00 »
+1 Show voters
szép !
de legközelebb Zcmd-t használj

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #4 Dátum: 2012. április 10. - 17:16:43 »
0 Show voters
Köszi, úgy lesz :) Közben megírtam a bilincsle -t majd hozzáírom csak most megyek karate-ra

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #5 Dátum: 2012. április 10. - 18:35:53 »
+1 Show voters
#define szeppiros 0xB35959AA[/quote] ???
 :D ez nagyon bejön. Szép kis CODE megy a +.

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #6 Dátum: 2012. április 10. - 19:14:11 »
0 Show voters
Köszi! :) bilincsle valamint frissítések hozzáadva!

Bilincselés by zeteni!
« Válasz #7 Dátum: 2012. április 10. - 19:16:25 »
0 Show voters
Nice :) megy a + :)

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #8 Dátum: 2012. április 10. - 21:01:31 »
0 Show voters
Köszi! :)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #9 Dátum: 2012. április 10. - 22:50:19 »
0 Show voters
Szerintem ZCMD vel jobb lett volna és minek annyi színt definálni az elején ? (Abból felét nem használod!:D)

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #10 Dátum: 2012. április 10. - 22:52:37 »
0 Show voters
#define szeppiros 0xB35959AA[/quote]
Van rondapiros is? Amúgy tetszik, grat.

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #11 Dátum: 2012. április 11. - 13:04:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1334091157\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19966\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#define szeppiros 0xB35959AA

Van rondapiros is? Amúgy tetszik, grat.
 
[/quote]
Igen van, és köszi :)

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #12 Dátum: 2012. április 11. - 14:21:50 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZzzzzZ date=1334070300\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19966\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
szép !
de legközelebb Zcmd-t használj
 
Azért az sscanf sem utolsó :D Azt is használhatnál strtok helyett ;) Egyébként jó lett.

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #13 Dátum: 2012. április 11. - 15:10:58 »
0 Show voters
Nem értek hozzá :( Köszönöm :)

Kovacs_Bela

  • Vendég
Bilincselés by zeteni!
« Válasz #14 Dátum: 2012. április 13. - 17:55:09 »
0 Show voters
Minek definiálsz olyan dolgokat amiket ebbe az fsbe nem is használsz?? pl define ***_FADE 0x...... vagy skinje.... ??
meg ha már ilyen megbilincselõst csin..... ja semmi az anim lefagyasztja :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal