Sziasztok! Ez az elsõ munkám amit publikálok! Ez nem más mint a bilincselés!
Sor:101
Elkészítési idõ: 15 perc (kezdõ vagyok + segítség kellett)
Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/1a26391b9a/Hatalmas köszönet a segítségért: Gabor..-nak aki kiszedte az error-okat és megcsinálta, hogyha a játékos a közelébe van a rendõrnek.
Köszönöm még Epsilonnak
Leírás: gTeam-el készítettem el. Ha kérítek még a bilincs objectet megcsinálom az ember kezére!
#include <a_samp>
#define uzenetall SendClientMessageToAll(1#,2#)
#define skinje GivePlayerSkin(1#,2#)
#define piros 0xAA3333AA
#define szeppiros 0xB35959AA
#define narancs 0xFF9900AA
#define rozsaszin 0xFF66FFAA
#define sotet 0x660000AA
#define COLOR_BRIGHTRED 0xFF0000AA
#define indigo 0x4B00B0AA
#define lila 0x9955DEEE
#define szurke 0xEEEEFFC4
#define COLOR_LIGHTNEUTRALBLUE 0xabcdef66
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define vilagoskekeszold 0x0FFDD349
#define kek2 0xABCDEF01
#define világoscián 0xAAFFCC33
#define citrom 0xDDDD2357
#define vilagospiros 0xFF6347AA
#define vilagoskek 0x33CCFFAA
#define vilagoszold 0x9ACD32AA
#define sarga 0xDABB3EAA
#define sarga2 0xF5DEB3AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6
#define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA
#define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C
#define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E
#define kek 0x33CCFFAA
#define zold 0x9EC73DAA
#define TEAM_RENDOR 1
#pragma tabsize 0
new gTeam[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Bilincselõ filterscript by zeteni!!!!!!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new cmd[128], idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(!strcmp(cmd, \"/bilincsel\", true))
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
{
new params[128];
new givenid = strval(params);
new Float:x, Float:y, Float:z;
params = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, narancs, \"Használd: /bilincsel ID\");
if(IsPlayerConnected(givenid)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Nincs ilyen ID-jü játékos!.\");
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(givenid, 10.0, x, y, z)) return SendClientMessage(givenid, szeppiros, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
SetPlayerSpecialAction(givenid,SPECIAL_ACTION_CUFFED);
SendClientMessage(givenid, kek, \"Egy zsaru megbilincselt!\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, szeppiros, \"Nem vagy rendõr!\");
}
return 1;
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. április 10. - 16:15:22 )
Ja és tesztelni nem teszteltem!
v0.2
Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/ffccf68fbe/Hozzáadtam a bilincsle parancsot, valamint, hogy ne tudjon mozogni bilincselt állapotban a player! A következõ frissítésben megcsinálom az objectet a kezére!
v0.3
Bilincs object hozzáadva, valamint levettem a fagyasztást. Úgy jobb
Ja és van olyan ember amelyik kezén hülyén fog állni egy kicsit a bilincs mert csak az egyik skinhez igazítottam. v0.4-ben hozzáigazítva lesz az összes skinhez!
Letöltés:
Le akarom tölteni! #include <a_samp>
#define uzenetall SendClientMessageToAll(1#,2#)
#define skinje GivePlayerSkin(1#,2#)
#define piros 0xAA3333AA
#define szeppiros 0xB35959AA
#define narancs 0xFF9900AA
#define rozsaszin 0xFF66FFAA
#define sotet 0x660000AA
#define COLOR_BRIGHTRED 0xFF0000AA
#define indigo 0x4B00B0AA
#define lila 0x9955DEEE
#define szurke 0xEEEEFFC4
#define COLOR_LIGHTNEUTRALBLUE 0xabcdef66
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define vilagoskekeszold 0x0FFDD349
#define kek2 0xABCDEF01
#define világoscián 0xAAFFCC33
#define citrom 0xDDDD2357
#define vilagospiros 0xFF6347AA
#define vilagoskek 0x33CCFFAA
#define vilagoszold 0x9ACD32AA
#define sarga 0xDABB3EAA
#define sarga2 0xF5DEB3AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6
#define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA
#define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C
#define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E
#define kek 0x33CCFFAA
#define zold 0x9EC73DAA
#define TEAM_RENDOR 1
#define TEAM_CIVIL 2
#pragma tabsize 0
new gTeam[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Bilincselõ filterscript by zeteni!!!!!!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new cmd[128], idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(!strcmp(cmd, \"/bilincsel\", true))
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
{
new params[128];
new givenid = strval(params);
new Float:x, Float:y, Float:z;
params = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, narancs, \"Használd: /bilincsel ID\");
if(IsPlayerConnected(givenid)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Nincs ilyen ID-jü játékos!.\");
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(givenid, 10.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, szeppiros, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
SetPlayerSpecialAction(givenid,SPECIAL_ACTION_CUFFED);
SetPlayerAttachedObject(givenid,0,19418,6,-0.023000,0.030999,-0.044000,-19.499980,-18.800035,-71.799926,1.177999,1.137000,1.061000);
SendClientMessage(givenid, kek, \"Egy zsaru megbilincselt!\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, szeppiros, \"Nem vagy rendõr!\");
}
if(!strcmp(cmd, \"/bilincsle\", true))
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
{
new params[124];
params = strtok(cmdtext, idx);
new givenid = strval(params);
new Float:x, Float:y, Float:z;
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, narancs, \"Használd: /bilincsle ID\");
if(IsPlayerConnected(givenid)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Nincs ilyen ID-jü játékos!.\");
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(givenid, 10.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, szeppiros, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
ClearAnimations(givenid);
for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(givenid, i)) RemovePlayerAttachedObject(givenid, i);
}
SendClientMessage(givenid, kek, \"Egy zsaru levette a bilincsed!\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, szeppiros, \"Nem vagy rendõr!\");
}
return 1;
}