Üdvözletem!
Unalomban írtam egy kis FS-t!
SSCANF és ZCMD
Bilincselés az új, 0.3e-s objectel.
( A bilincs koordit HIV fórumról szedtem, azt nem én csináltam,
a tabozás néhol el van csúszva, de amúgy a helyén van! :) )
Remélem, azért valakinek jól jön!
Üdv, Amf!
/* ============================================================ */
/* =================== [ Készítõ / Credit] ==================== */
/* ============================================================ */
/* ============== [ Amf // www.sampforum.hu // ] ============== */
/* ============================================================ */
#include < a_samp >
#include < sscanf2 >
#include < zcmd >
#define PIROS 0xFF0000AA
#define ZOLD 0x33AA33AA
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" \");
print(\" Bilincselés / Cuffed By.: Amf || Aktív || \");
print(\" \");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\" \");
print(\" Bilincselés / Cuffed By.: Amf || Inaktív ||\");
print(\" \");
return 1;
}
CMD:megbilincsel(playerid, params[])
{
new id;
new Float:BX, Float:BY, Float:BZ;
new nev1[MAX_PLAYER_NAME];
new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
new string2[128];
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(sscanf(params, \"u\", id))
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /megbilincsel < Játékos ID >\");
}
GetPlayerPos(playerid, BX, BY, BZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 5.5, BX, BY, BZ))
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos, nincs a közeledben!\");
}
SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, 128, \"<<< %s , megbilincselt!\", nev1);
SendClientMessage(id, PIROS, string);
GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string2, 128, \"<<< %s megbilincselve, általad!\", nev2);
SendClientMessage(playerid, PIROS, string2);
SetPlayerAttachedObject(id, 0, 19418, 6, -0.023000, 0.030999, -0.044000, -19.499980, -18.800035, -71.799926, 1.177999, 1.137000, 1.061000 );
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
CMD:elenged(playerid, params[])
{
new id;
new Float:BX, Float:BY, Float:BZ;
new nev1[MAX_PLAYER_NAME];
new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
new string2[128];
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(sscanf(params, \"u\", id))
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /elenged < Játékos ID >\");
}
GetPlayerPos(playerid, BX, BY, BZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 5.5, BX, BY, BZ))
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos, nincs a közeledben!\");
}
ClearAnimations(id);
GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, 128, \"<<< %s , szabadon engedett >>>\", nev1);
SendClientMessage(id, ZOLD, string);
GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string2, 128, \"<<< %s elengedve, általad >>>\", nev2);
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string2);
for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(id, i)) return RemovePlayerAttachedObject(id, i);
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
{
GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, 128, \"<<< %s , megbilincselt!\", nev1);
SendClientMessage(id, PIROS, string);
GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string2, 128, \"<<< %s megbilincselve, általad!\", nev2);
SendClientMessage(playerid, PIROS, string2);
SetPlayerAttachedObject(id, 0, 19418, 6, -0.023000, 0.030999, -0.044000, -19.499980, -18.800035, -71.799926, 1.177999, 1.137000, 1.061000 );
}
WTF IS THIS SHIT?
Ez..
Az, hogyha az animáció aktiválodik, akkor küldi nekik az SCM-et és egyéb dolgokat!
Azért így csináltam meg, mert CJ skinnél nem mûködik!
És, akkor ne tegye rá a bilincset, mert csak az egyik kezén lesz rajta, és nem aktiválódik nála az animáció...
Nem jöttem még rá, hogy miért
De ez egy nagy baromság hisz a funkciók soronként fut le, és ilyet nem lehet PAWNba...
és az if akkor hol marad? -.-
#pragma tabsize 0
Szkript elejére írd be mert lesz benne pár warning! (Sór eltolodás!)
Te is be tudod írni!Amúgy, nincs eltolódás csak itt van
jólett ment a +:)
Köszi a +-t, amit nem is adtál!Te POSZT HUSZÁR :hihi: :p
0.3e-n próbálod? :O
Akkor, fogalmam sincs... nálam semmi hiba nincs, szuperül fut!
#define SPECIAL_ACTION_CUFFED 24
Üdvözletem!
Unalomban írtam egy kis FS-t!
SSCANF és ZCMD
Bilincselés az új, 0.3e-s objectel.
( A bilincs koordit HIV fórumról szedtem, azt nem én csináltam,
a tabozás néhol el van csúszva, de amúgy a helyén van! :) )
Remélem, azért valakinek jól jön!
Üdv, Amf!
/* ============================================================ */
/* =================== [ Készítõ / Credit] ==================== */
/* ============================================================ */
/* ============== [ Amf // www.sampforum.hu // ] ============== */
/* ============================================================ */
#include < a_samp >
#include < sscanf2 >
#include < zcmd >
#define PIROS 0xFF0000AA
#define ZOLD 0x33AA33AA
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" \");
print(\" Bilincselés / Cuffed By.: Amf || Aktív || \");
print(\" \");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\" \");
print(\" Bilincselés / Cuffed By.: Amf || Inaktív ||\");
print(\" \");
return 1;
}
CMD:megbilincsel(playerid, params[])
{
new id;
new Float:BX, Float:BY, Float:BZ;
new nev1[MAX_PLAYER_NAME];
new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
new string2[128];
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(sscanf(params, \"u\", id))
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /megbilincsel < Játékos ID >\");
}
GetPlayerPos(playerid, BX, BY, BZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 5.5, BX, BY, BZ))
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos, nincs a közeledben!\");
}
SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, 128, \"<<< %s , megbilincselt!\", nev1);
SendClientMessage(id, PIROS, string);
GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string2, 128, \"<<< %s megbilincselve, általad!\", nev2);
SendClientMessage(playerid, PIROS, string2);
SetPlayerAttachedObject(id, 0, 19418, 6, -0.023000, 0.030999, -0.044000, -19.499980, -18.800035, -71.799926, 1.177999, 1.137000, 1.061000 );
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
CMD:elenged(playerid, params[])
{
new id;
new Float:BX, Float:BY, Float:BZ;
new nev1[MAX_PLAYER_NAME];
new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
new string2[128];
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(sscanf(params, \"u\", id))
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /elenged < Játékos ID >\");
}
GetPlayerPos(playerid, BX, BY, BZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 5.5, BX, BY, BZ))
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos, nincs a közeledben!\");
}
ClearAnimations(id);
GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, 128, \"<<< %s , szabadon engedett >>>\", nev1);
SendClientMessage(id, ZOLD, string);
GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string2, 128, \"<<< %s elengedve, általad >>>\", nev2);
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string2);
for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(id, i)) return RemovePlayerAttachedObject(id, i);
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
{
GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, 128, \"<<< %s , megbilincselt!\", nev1);
SendClientMessage(id, PIROS, string);
GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string2, 128, \"<<< %s megbilincselve, általad!\", nev2);
SendClientMessage(playerid, PIROS, string2);
SetPlayerAttachedObject(id, 0, 19418, 6, -0.023000, 0.030999, -0.044000, -19.499980, -18.800035, -71.799926, 1.177999, 1.137000, 1.061000 );
}
WTF IS THIS SHIT?
Ez..
Az, hogyha az animáció aktiválodik, akkor küldi nekik az SCM-et és egyéb dolgokat!
Azért így csináltam meg, mert CJ skinnél nem mûködik!
És, akkor ne tegye rá a bilincset, mert csak az egyik kezén lesz rajta, és nem aktiválódik nála az animáció...
Nem jöttem még rá, hogy miért
De ez egy nagy baromság hisz a funkciók soronként fut le, és ilyet nem lehet PAWNba...
és az if akkor hol marad? -.-
#pragma tabsize 0
Szkript elejére írd be mert lesz benne pár warning! (Sór eltolodás!)
Te is be tudod írni!Amúgy, nincs eltolódás csak itt van
jólett ment a +:)
Köszi a +-t, amit nem is adtál!Te POSZT HUSZÁR :hihi: :p
0.3e-n próbálod? :O
Akkor, fogalmam sincs... nálam semmi hiba nincs, szuperül fut!
#define SPECIAL_ACTION_CUFFED 24