GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Amf - 2012. május 18. - 14:10:26

Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Amf - 2012. május 18. - 14:10:26

Üdvözletem!
Unalomban írtam egy kis FS-t!
SSCANF és ZCMD
Bilincselés az új, 0.3e-s objectel.
( A bilincs koordit HIV fórumról szedtem, azt nem én csináltam,
a tabozás néhol el van csúszva, de amúgy a helyén van!  :) )
Remélem, azért valakinek jól jön!
Üdv, Amf!

 
 

   /* ============================================================ */
   /* =================== [ Készítõ / Credit] ==================== */
   /* ============================================================ */
   /* ============== [ Amf // www.sampforum.hu // ] ============== */
   /* ============================================================ */
#include   <      a_samp      >
#include   <      sscanf2      >
#include    <      zcmd      >
#define      PIROS      0xFF0000AA
#define    ZOLD      0x33AA33AA
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" \");
print(\" Bilincselés / Cuffed By.: Amf || Aktív || \");
print(\" \");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\" \");
print(\" Bilincselés / Cuffed By.: Amf || Inaktív ||\");
print(\" \");
return 1;
}
CMD:megbilincsel(playerid, params[])
{
new id;
new Float:BX, Float:BY, Float:BZ;
new nev1[MAX_PLAYER_NAME];
new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
new string2[128];
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    if(sscanf(params, \"u\", id))
    {
        SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /megbilincsel < Játékos ID >\");
}
GetPlayerPos(playerid, BX, BY, BZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 5.5, BX, BY, BZ))
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos, nincs a közeledben!\");
}
SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, 128, \"<<< %s , megbilincselt!\", nev1);
SendClientMessage(id, PIROS, string);
GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string2, 128, \"<<< %s megbilincselve, általad!\", nev2);
SendClientMessage(playerid, PIROS, string2);
SetPlayerAttachedObject(id, 0, 19418, 6, -0.023000, 0.030999, -0.044000, -19.499980, -18.800035, -71.799926, 1.177999, 1.137000, 1.061000 );
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
CMD:elenged(playerid, params[])
{
new id;
new Float:BX, Float:BY, Float:BZ;
new nev1[MAX_PLAYER_NAME];
new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
new string2[128];
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    if(sscanf(params, \"u\", id))
    {
        SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /elenged < Játékos ID >\");
}
GetPlayerPos(playerid, BX, BY, BZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 5.5, BX, BY, BZ))
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos, nincs a közeledben!\");
}
ClearAnimations(id);
GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, 128, \"<<< %s , szabadon engedett >>>\", nev1);
SendClientMessage(id, ZOLD, string);
GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string2, 128, \"<<< %s elengedve, általad >>>\", nev2);
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string2);
          for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
{
   if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(id, i)) return RemovePlayerAttachedObject(id, i);
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: DrAkE - 2012. május 18. - 15:59:36

SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
{
   GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
   format(string, 128, \"<<< %s , megbilincselt!\", nev1);
   SendClientMessage(id, PIROS, string);
   GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
   format(string2, 128, \"<<< %s megbilincselve, általad!\", nev2);
   SendClientMessage(playerid, PIROS, string2);
    SetPlayerAttachedObject(id, 0, 19418, 6, -0.023000, 0.030999, -0.044000, -19.499980, -18.800035, -71.799926, 1.177999, 1.137000, 1.061000 );
}

 
WTF IS THIS SHIT?
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Amf - 2012. május 18. - 16:06:51
Ez..
Az, hogyha az animáció aktiválodik, akkor küldi nekik az SCM-et és egyéb dolgokat!
Azért így csináltam meg, mert CJ skinnél nem mûködik!
És, akkor ne tegye rá a bilincset, mert csak az egyik kezén lesz rajta, és nem aktiválódik nála az animáció...
Nem jöttem még rá, hogy miért
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: DrAkE - 2012. május 18. - 16:11:24
De ez egy nagy baromság hisz a funkciók soronként fut le, és ilyet nem lehet PAWNba...
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Kovacs_Bela - 2012. május 18. - 16:13:51
és az if akkor hol marad? -.-
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: ZyZu. - 2012. május 18. - 19:50:59

#pragma tabsize 0

 
Szkript elejére írd be mert lesz benne pár warning! (Sór eltolodás!)
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Amf - 2012. május 18. - 21:28:50
Te is be tudod írni!Amúgy, nincs eltolódás csak itt van
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Alvin - 2012. május 18. - 22:13:58
jólett ment a +:)
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Amf - 2012. május 19. - 20:01:25
Köszi a +-t, amit nem is adtál!Te POSZT HUSZÁR  :hihi: :p
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Amf - 2012. május 21. - 19:35:28
0.3e-n próbálod? :O
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Amf - 2012. május 22. - 11:19:27
Akkor, fogalmam sincs... nálam semmi hiba nincs, szuperül fut!
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Gabor.. - 2012. május 22. - 12:03:04
#define SPECIAL_ACTION_CUFFED   24
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Amf - 2012. május 18. - 14:10:26

Üdvözletem!
Unalomban írtam egy kis FS-t!
SSCANF és ZCMD
Bilincselés az új, 0.3e-s objectel.
( A bilincs koordit HIV fórumról szedtem, azt nem én csináltam,
a tabozás néhol el van csúszva, de amúgy a helyén van!  :) )
Remélem, azért valakinek jól jön!
Üdv, Amf!

 
 

   /* ============================================================ */
   /* =================== [ Készítõ / Credit] ==================== */
   /* ============================================================ */
   /* ============== [ Amf // www.sampforum.hu // ] ============== */
   /* ============================================================ */
#include   <      a_samp      >
#include   <      sscanf2      >
#include    <      zcmd      >
#define      PIROS      0xFF0000AA
#define    ZOLD      0x33AA33AA
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" \");
print(\" Bilincselés / Cuffed By.: Amf || Aktív || \");
print(\" \");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\" \");
print(\" Bilincselés / Cuffed By.: Amf || Inaktív ||\");
print(\" \");
return 1;
}
CMD:megbilincsel(playerid, params[])
{
new id;
new Float:BX, Float:BY, Float:BZ;
new nev1[MAX_PLAYER_NAME];
new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
new string2[128];
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    if(sscanf(params, \"u\", id))
    {
        SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /megbilincsel < Játékos ID >\");
}
GetPlayerPos(playerid, BX, BY, BZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 5.5, BX, BY, BZ))
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos, nincs a közeledben!\");
}
SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, 128, \"<<< %s , megbilincselt!\", nev1);
SendClientMessage(id, PIROS, string);
GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string2, 128, \"<<< %s megbilincselve, általad!\", nev2);
SendClientMessage(playerid, PIROS, string2);
SetPlayerAttachedObject(id, 0, 19418, 6, -0.023000, 0.030999, -0.044000, -19.499980, -18.800035, -71.799926, 1.177999, 1.137000, 1.061000 );
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
CMD:elenged(playerid, params[])
{
new id;
new Float:BX, Float:BY, Float:BZ;
new nev1[MAX_PLAYER_NAME];
new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
new string2[128];
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    if(sscanf(params, \"u\", id))
    {
        SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /elenged < Játékos ID >\");
}
GetPlayerPos(playerid, BX, BY, BZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 5.5, BX, BY, BZ))
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos, nincs a közeledben!\");
}
ClearAnimations(id);
GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, 128, \"<<< %s , szabadon engedett >>>\", nev1);
SendClientMessage(id, ZOLD, string);
GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string2, 128, \"<<< %s elengedve, általad >>>\", nev2);
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string2);
          for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
{
   if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(id, i)) return RemovePlayerAttachedObject(id, i);
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: DrAkE - 2012. május 18. - 15:59:36

SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
{
   GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
   format(string, 128, \"<<< %s , megbilincselt!\", nev1);
   SendClientMessage(id, PIROS, string);
   GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
   format(string2, 128, \"<<< %s megbilincselve, általad!\", nev2);
   SendClientMessage(playerid, PIROS, string2);
    SetPlayerAttachedObject(id, 0, 19418, 6, -0.023000, 0.030999, -0.044000, -19.499980, -18.800035, -71.799926, 1.177999, 1.137000, 1.061000 );
}

 
WTF IS THIS SHIT?
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Amf - 2012. május 18. - 16:06:51
Ez..
Az, hogyha az animáció aktiválodik, akkor küldi nekik az SCM-et és egyéb dolgokat!
Azért így csináltam meg, mert CJ skinnél nem mûködik!
És, akkor ne tegye rá a bilincset, mert csak az egyik kezén lesz rajta, és nem aktiválódik nála az animáció...
Nem jöttem még rá, hogy miért
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: DrAkE - 2012. május 18. - 16:11:24
De ez egy nagy baromság hisz a funkciók soronként fut le, és ilyet nem lehet PAWNba...
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Kovacs_Bela - 2012. május 18. - 16:13:51
és az if akkor hol marad? -.-
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: ZyZu. - 2012. május 18. - 19:50:59

#pragma tabsize 0

 
Szkript elejére írd be mert lesz benne pár warning! (Sór eltolodás!)
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Amf - 2012. május 18. - 21:28:50
Te is be tudod írni!Amúgy, nincs eltolódás csak itt van
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Alvin - 2012. május 18. - 22:13:58
jólett ment a +:)
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Amf - 2012. május 19. - 20:01:25
Köszi a +-t, amit nem is adtál!Te POSZT HUSZÁR  :hihi: :p
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Amf - 2012. május 21. - 19:35:28
0.3e-n próbálod? :O
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Amf - 2012. május 22. - 11:19:27
Akkor, fogalmam sincs... nálam semmi hiba nincs, szuperül fut!
Cím: Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
Írta: Gabor.. - 2012. május 22. - 12:03:04
#define SPECIAL_ACTION_CUFFED   24