GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Tamas1324 - 2015. Január 03. - 07:57:04

Cím: Bike Shop
Írta: Tamas1324 - 2015. Január 03. - 07:57:04
Sziasztok Kedves Fórumozók.  :)
Beszeretném mutatni az egyik mapom a sok közül.
Készítő: TamasZone (én)
Idő: 1:30Perc
Objectek száma: 118+1Mozgatni kivánt object=119
Filterscript: 1Darab -> Mozgat 1dolgot. 1kisebb kaput.
FIGYELEM: Ha felhasználod nevem tüntesd fel,köszi.
Sima Objectek:-->
    
CreateObject(2395, 1059.80005, -1736, 12.4, 0, 0, 0);
CreateObject(2395, 1067.19922, -1736, 12.4, 0, 0, 0);
CreateObject(2395, 1059.39941, -1739.19922, 12.4, 0, 0, 90);
CreateObject(2395, 1059.40002, -1742.90002, 12.4, 0, 0, 90);
CreateObject(2395, 1059.39941, -1746.59961, 12.4, 0, 0, 90);
CreateObject(2395, 1062.59961, -1747, 12.4, 0, 0, 179.995);
CreateObject(2395, 1070, -1747, 12.4, 0, 0, 179.995);
CreateObject(2395, 1070, -1735.80005, 12.4, 0, 0, 180);
CreateObject(2395, 1062.59998, -1735.80005, 12.4, 0, 0, 179.995);
CreateObject(1649, 1064.89941, -1735.89941, 13.5, 0, 0, 359.995);
CreateObject(2395, 1063.5, -1736, 10.5, 0, 0, 0);
CreateObject(2395, 1066.30005, -1735.80005, 10.5, 0, 0, 180);
CreateObject(2395, 1059.80005, -1747.19995, 12.4, 0, 0, 0);
CreateObject(2395, 1067.19995, -1747.19995, 12.4, 0, 0, 0);
CreateObject(1649, 1064.90002, -1747.09998, 13.5, 0, 0, 359.995);
CreateObject(2395, 1063.5, -1747.19995, 10.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1649, 1064.89941, -1747.09961, 13.5, 0, 0, 179.984);
CreateObject(1649, 1064.89941, -1735.89941, 13.5, 0, 0, 179.989);
CreateObject(2395, 1066.30005, -1747, 10.5, 0, 0, 180);
CreateObject(2395, 1059.19995, -1736.40002, 12.4, 0, 0, 270);
CreateObject(2395, 1059.19995, -1740.09998, 12.4, 0, 0, 270);
CreateObject(2395, 1059.19995, -1743.82996, 12.4, 0, 0, 270);
CreateObject(2395, 1059.2998, -1736.39941, 12.6, 270, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1059.2998, -1740.09961, 12.6, 270, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1059.30005, -1743.80005, 12.6, 270, 180, 90);
CreateObject(2395, 1062, -1743.80005, 12.6, 270, 180, 90);
CreateObject(2395, 1062, -1740.09961, 12.6, 270, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1062, -1736.40002, 12.6, 270, 180, 90);
CreateObject(2395, 1064.69995, -1736.40002, 12.6, 270, 180, 90);
CreateObject(2395, 1064.69922, -1740.09961, 12.6, 270, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1064.69995, -1743.80005, 12.6, 270, 180, 90);
CreateObject(2395, 1067.40002, -1736.40002, 12.6, 270, 180, 90);
CreateObject(2395, 1067.40002, -1740.09998, 12.6, 270, 180, 90);
CreateObject(2395, 1067.40002, -1743.80005, 12.6, 270, 180, 90);
CreateObject(1649, 1070.19995, -1744.90002, 13.5, 0, 0, 89.989);
CreateObject(1649, 1070.19995, -1738.09998, 13.5, 0, 0, 89.989);
CreateObject(2395, 1070.30005, -1739.19995, 10.5, 0, 0, 89.995);
CreateObject(1523, 1070.19995, -1740.80005, 12.5, 0, 0, 270);
CreateObject(3498, 1070.19995, -1742.59998, 10.6, 0, 0, 0);
CreateObject(3498, 1070.19922, -1740.5, 10.6, 0, 0, 30);
CreateObject(2395, 1070.2998, -1740.19922, 10.5, 0, 0, 89.995);
CreateObject(2395, 1070.09961, -1737.5, 10.5, 0, 0, 269.995);
CreateObject(1649, 1070.19922, -1738.09961, 13.5, 0, 0, 269.989);
CreateObject(1649, 1070.19922, -1744.89941, 13.5, 0, 0, 269.989);
CreateObject(2395, 1070.09998, -1736.40002, 10.5, 0, 0, 269.989);
CreateObject(2395, 1070.09998, -1743.80005, 10.5, 0, 0, 269.989);
CreateObject(2395, 1070.09998, -1742.90002, 10.5, 0, 0, 269.989);
CreateObject(2395, 1070.30005, -1746.59998, 10.5, 0, 0, 89.989);
CreateObject(2395, 1070.30005, -1745.69995, 10.5, 0, 0, 89.989);
CreateObject(2395, 1059.40002, -1736.40002, 15.253, 270, 180, 90);
CreateObject(2395, 1062.09998, -1740.09998, 15.1, 90, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1062.09998, -1743.80005, 15.1, 90, 180.005, 89.989);
CreateObject(2395, 1064.80005, -1743.80005, 15.1, 90, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1064.80005, -1740.09998, 15.1, 90, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1067.5, -1740.09961, 15.1, 90, 180, 89.984);
CreateObject(2395, 1067.5, -1743.80005, 15.1, 90, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1070.19995, -1743.80005, 15.1, 90, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1070.19995, -1740.09998, 15.1, 90, 180.005, 89.989);
CreateObject(2395, 1070.19922, -1736.39941, 15.1, 90, 180.005, 89.989);
CreateObject(2395, 1067.5, -1736.40002, 15.1, 90, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1064.80005, -1736.40002, 15.1, 90, 180.005, 89.989);
CreateObject(2395, 1059.40002, -1740.09998, 15.253, 270, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1059.40002, -1743.80005, 15.253, 270, 180, 90);
CreateObject(2395, 1062.09961, -1736.39941, 15.253, 270, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1064.80005, -1736.40002, 15.253, 270, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1067.5, -1736.39941, 15.253, 270, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1062.09998, -1740.09998, 15.253, 270, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1062.09998, -1743.80005, 15.253, 270, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1064.80005, -1740.09998, 15.253, 270, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1067.5, -1740.09998, 15.253, 270, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1064.80005, -1743.80005, 15.253, 270, 179.999, 90.004);
CreateObject(2395, 1062.09998, -1736.40002, 15.1, 90, 179.995, 90);
CreateObject(2395, 1067.5, -1743.80005, 15.253, 270, 179.995, 90);
CreateObject(970, 1059.40002, -1749.19995, 13, 0, 0, 90);
CreateObject(2412, 1069.80005, -1742.90002, 12.6, 0, 0, 270);
CreateObject(2412, 1069.80005, -1740.90002, 12.6, 0, 0, 270);
CreateObject(1886, 1059.59998, -1736.19995, 15.2, 0, 0, 50);
CreateObject(1886, 1069.90002, -1736.19995, 15.2, 0, 0, 326);
CreateObject(1886, 1069.90002, -1746.80005, 15.2, 0, 0, 215.997);
CreateObject(1886, 1059.69995, -1746.69995, 15.2, 0, 0, 125.997);
CreateObject(2581, 1061.69995, -1736.09998, 13.7, 0, 0, 0);
CreateObject(2581, 1061.69995, -1746.90002, 13.7, 0, 0, 180);
CreateObject(2585, 1059.46997, -1737.90002, 13.9, 0, 0, 89.5);
CreateObject(2623, 1060.69995, -1741.69995, 14.1, 0, 0, 90);
CreateObject(2698, 1064.80005, -1746.09998, 13.5, 0, 0, 0);
CreateObject(2652, 1059.62, -1745.80005, 13, 0, 0, 0);
CreateObject(2652, 1059.59998, -1744.59998, 13, 0, 0, 0);
CreateObject(2652, 1059.63, -1745.19995, 14, 0, 0, 0);
CreateObject(2371, 1067.90002, -1736.30005, 12.5, 0, 0, 270);
CreateObject(2371, 1069.80005, -1737.59998, 12.5, 0, 0, 180);
CreateObject(2371, 1069.09998, -1746.69995, 12.5, 0, 0, 89.995);
CreateObject(2371, 1069.80005, -1744.19995, 12.5, 0, 0, 179.995);
CreateObject(2698, 1064.90002, -1736.90002, 13.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1661, 1065.19995, -1741.59998, 15.1, 0, 0, 340);
CreateObject(1659, 1065.19995, -1741.59998, 15.16, 0, 0, 0);
CreateObject(3095, 1065.69995, -1742.5, 15.2, 0, 0, 0);
CreateObject(3095, 1065.69995, -1740.40002, 15.2, 0, 0, 0);
CreateObject(3095, 1063.90002, -1740.40002, 15.2, 0, 0, 0);
CreateObject(3095, 1063.90002, -1742.5, 15.2, 0, 0, 0);
CreateObject(970, 1059.40002, -1751.30005, 13, 0, 0, 90);
CreateObject(970, 1061.5, -1753.40002, 13, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, 1063.59998, -1753.40002, 12.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, 1061.5, -1753.40002, 12.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, 1059.40002, -1753.30005, 12.8, 0, 0, 270);
CreateObject(1215, 1059.40002, -1751.19995, 12.8, 0, 0, 270);
CreateObject(1215, 1059.40002, -1749.19995, 12.8, 0, 0, 270);
CreateObject(1215, 1059.40002, -1747.19995, 12.8, 0, 0, 270);
CreateObject(1215, 1070.40002, -1747.09998, 12.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, 1070.30005, -1742.59998, 12.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, 1070.30005, -1740.5, 12.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, 1070.40002, -1735.90002, 12.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, 1059.19995, -1735.90002, 12.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1231, 1070.40002, -1747.09998, 15, 0, 0, 50);
CreateObject(1231, 1059.19995, -1735.90002, 15, 0, 0, 49.999);
CreateObject(1231, 1059.30005, -1747.19995, 15, 0, 0, 315.999);
CreateObject(1231, 1070.30005, -1735.90002, 15, 0, 0, 315.994);
CreateObject(1364, 1070.90002, -1744.90002, 12.57, 0, 0, 90);
CreateObject(1364, 1070.90002, -1738.09998, 12.57, 0, 0, 90);

 
Mozgatni kívánt objectek:-->
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Tamas;
public OnFilterScriptInit()
{
    Tamas = CreateObject(983, 1063.59998, -1750.30005, 13.1, 0, 0, 0);
   return 1;
}
CMD:ble(playerid,params[])
{
    MoveObject(Tamas,1063.59998, -1750.30005, 11.7 ,5.0);
   return 1;
}
CMD:bfel(playerid,params[])
{
    MoveObject(Tamas,1063.59998, -1750.30005, 13.1 ,5.0);
   return 1;
}

 
Remélem tetszeni fog.  :D
A teljes mappa letöltése: Bike Shop Letöltése.
Videó: Bike Shop Videó Bemutató.
Cím: Bike Shop
Írta: [Nickki] - 2015. Január 03. - 10:50:41
Nagyon tetszik  :D
Szuperek a fények, az elrendezés. Tetszik az épület fala is.


Nem láttam ilyen jó mapot a Hybrid megszűnte óta  :wavecry: Talán az egyszerűsége az, ami ennyire megfogott.
Cím: Bike Shop
Írta: Tamas1324 - 2015. Január 03. - 14:31:26
Nagyon szépen köszönöm Niki a véleményed :)
Cím: Bike Shop
Írta: Thomas_Jonson - 2015. Január 03. - 16:54:47
Szép kis map lett! :)
Cím: Bike Shop
Írta: Tamas1324 - 2015. Január 03. - 17:16:54
Köszi Thomas :)
Cím: Bike Shop
Írta: Fajardos - 2015. Január 04. - 17:36:23
Szép lett,grat.  :mml:
Cím: Bike Shop
Írta: Tamas1324 - 2015. Január 04. - 21:27:44
Koszi fajardos :)
Cím: Bike Shop
Írta: Dani99 - 2015. Január 05. - 11:28:50
Szerintem is tök jó lett. Nem kötekedni akarok de ezek még szerintem hiányoznak:
1, A teleport a bolthoz:
 
CMD:biciklibolt(playerid,params[])
{
SetPlayerPos(playerid,1073.1083,-1741.5658,13.4761);
}

 
2, A videóban azt láttam hogy bent és kint is vannak biciklik, de a letöltött mapba nem tetted bele:
 
AddStaticVehicle(522,1061.8394,-1752.5741,13.0161,269.9712,21,58); // biciklikint1
    AddStaticVehicle(463,1061.3694,-1750.3838,12.9909,269.5388,79,78); // biciklikint2
    AddStaticVehicle(461,1061.7124,-1748.7686,13.0382,268.5278,20,8); // biciklikint3
    AddStaticVehicle(481,1068.8009,-1745.0967,13.0717,15.4383,42,0); // biciklibent1
    AddStaticVehicle(481,1068.6864,-1738.2076,13.0719,164.8498,36,101); // biciklibent2

 
Amúgy tök jó lett! :-\\
Cím: Bike Shop
Írta: Tamas1324 - 2015. Január 05. - 16:01:02
igen azokat a motorokat bicikliket admin paranccsal hívtam le,azzal nem bíbelődtem meg a paranccsal se,egyik mapomhoz sincs ilyen teleport de aki nem tudja Los Santos(LS)-nél van a tengerparttól nem messze.
Cím: Bike Shop
Írta: DenesMester - 2015. Február 16. - 17:41:49
Jó lett szerintem :)
Cím: Bike Shop
Írta: Havier - 2015. Február 16. - 20:44:31
Nagyon jó lett bár ami engem megfogott az igazából a filterscript amit elég kreatívan és ötletesen kidolgoztál, persze ezzel nem azt szeretném mondani hogy a pálya meg szar lett mielőtt félreértenéd :)
Cím: Bike Shop
Írta: mooph - 2015. Február 17. - 17:12:38
Fantasztikus megy a +
Cím: Bike Shop
Írta: Tamas1324 - 2015. Február 21. - 12:10:44
Örülök, hogy tetszik.  :)
Havier , köszönöm, hogy tetszik és nem fogom félreérteni. :)