Sziasztok találtam egy include -ot ami működik is 100% -osan(teszteltem)!
A lényege:szeretnél csinálni egy TextDrawot a szerveren például legyen ez a(z)
Ásd RPG!
A szerveren ha felmész és teszteled akkor az
Á helyett lessz egy mit tudom én jel például:~!
Az include -ot erre találták fel. Ha az buggos a mód elejére be írod #include <letter> és viszont látásra!
Ha hiba van benne írj Privibe!
Szerverem/Pawno/Include <--- ide tedd ne a Szerverem/include -ba! Köszönöm! :yes:
Letöltő link:
http://www.solidfiles.com/d/19b0a2a1ec/letter.incPawn code:
//------------------------------------------------------------------------------
// Ez a függvénykönyvtár jaívtja a hibás magyar karaktereket a képernyőre megje-
// lenő szövegekben (lásd GameText,TextDraw stb), tesztelve lett, és működik.
static chlist[][0]={
\"¨\",\"‘\",\"ö\",\"Ö\",
\"¬\",\"\",\"ü\",\"Ü\",
\"¦\",\"Ź\",\"ó\",\"Ó\",
\"§\",\"\",\"ő\",\"Ő\",
\"Ş\",\"“\",\"ú\",\"Ú\",
\"ž\",\"‡\",\"é\",\"É\",
\"\",\"\",\"á\",\"Á\",
\"«\",\"·\",\"ű\",\"Ű\",
\"˘\",\"‹\",\"í\",\"Í\"
};
stock fixchars_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style)
{
return GameTextForPlayer(playerid,FixGameString(text),time,style);
}
#define GameTextForPlayer fixchars_GameTextForPlayer
//*******************
stock fixchars_GameTextForAll(text[],time,style)
{
return GameTextForAll(FixGameString(text),time,style);
}
#define GameTextForAll fixchars_GameTextForAll
//*******************
stock Text:fixchars_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[])
{
return TextDrawCreate(x,y,FixGameString(text));
}
#define TextDrawCreate fixchars_TextDrawCreate
//*******************
stock Menu:fixchars_CreateMenu(const title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0)
{
return CreateMenu(FixGameString(title),columns,x,y,col1width,col2width);
}
#define CreateMenu fixchars_CreateMenu
//*******************
stock fixchars_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, const columnheader[])
{
return SetMenuColumnHeader(menuid, column, FixGameString(columnheader));
}
#define SetMenuColumnHeader fixchars_SetMenuColumnHeader
//*******************
stock fixchars_AddMenuItem(Menu:menuid, column, const menutext[])
{
return AddMenuItem(menuid, column, FixGameString(menutext));
}
#define AddMenuItem fixchars_AddMenuItem
//*******************
stock fixchars_TextDrawSetString(Text:text, string[])
{
return TextDrawSetString(text,FixGameString(string));
}
#define TextDrawSetString fixchars_TextDrawSetString
//*******************
stock FixGameString(const string[])
{
// Tárolók létrehozása
new index,
dest[256];
// Karakterlánc átmásolása
strmid(dest,string,0,strlen(string),sizeof dest);
// Végiglépkedünk a karaktereken
for(index = 0; index < strlen(dest); index++)
{
// Végiglépkedünk a karaktertömbön
for(new idx = 0; idx < sizeof(chlist); idx++)
{
// Ha az indexelt karakterek egyeznek
if(dest[index] == chlist[idx][0])
{
// Javítjuk
dest[index] = chlist[idx-2][0];
}
}
}
// Visszatérés
return dest;
}