Szerző Téma: Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)  (Megtekintve 3092 alkalommal)

Nem elérhető Peterta12

  • 183
  • Peterta12
    • Profil megtekintése
Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Dátum: 2014. május 18. - 18:50:46 »
0 Show voters
Sziasztok!
Elkészült életem legelsõ mapja! :D
Objectek száma kb ~35
A képeken vannak ott kocsik de azokat nem mentette el!
Készitési idõ: 1óra (ennek a fele object id keresésével ment el :\'D )
Képek:
http://www.kephost.com/images/2014/05/18/nevtelen.png
http://www.kephost.com/images/2014/05/18/felulnezet.png
http://www.kephost.com/images/2014/05/18/felulnezet3.png
http://www.kephost.com/images/2014/05/18/map2.png
Van egy ajtó ami ki be lehet nyitni  itt sajnos ezt neked kell megoldanod mert nekem nem sikerült :\'( Én ezt festõcuccnak szántam
De itt vannak a kordináták a kapunak
zárt álapot
-2270.4483, 2295.9956, 5.2799
nyitott
-2270.5484, 2296.0157, 2.2712
Hol a .map fájl?
Válasz:Sajnos ezt nem MTAval csináltam mert én avval \"szivók\" meg ne nagyon értek hozzá
Itt maga a map:
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9352, -2421.0469, 2343.6953, 19.7891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9383, -2227.5391, 2326.8750, 5.7188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, -2245.1172, 2298.7578, 7.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9241, -2227.5391, 2326.8750, 5.7188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, -2279.3750, 2327.1484, 3.9531, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -2256.6250, 2346.8047, 3.9609, 0.25);
CreateObject(12943, -2254.87354, 2287.33594, 3.81834,   0.00000, 0.00000, 86.66756);
CreateObject(12943, -2262.77466, 2287.80371, 3.83573,   0.00000, 0.00000, 86.28407);
CreateObject(12943, -2271.00879, 2288.14331, 3.78704,   0.00000, 0.00000, 85.91663);
CreateObject(10149, -2270.44824, 2295.99561, 5.27990,   -0.20000, 0.00000, 356.68909); //kapu
CreateObject(3594, -2247.67334, 2299.44214, 4.51224,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3594, -2240.22974, 2298.83594, 4.92268,   0.00000, 0.00000, 266.22134);
CreateObject(3594, -2240.18408, 2301.36572, 4.41567,   0.00000, 0.00000, 266.76550);
CreateObject(3593, -2245.09399, 2299.64600, 4.40238,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3593, -2245.98242, 2296.27930, 4.98609,   11.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3593, -2242.24146, 2306.60083, 4.33113,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3593, -2239.50049, 2306.34521, 4.27459,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3593, -2234.94116, 2305.30811, 4.80668,   0.00000, 0.00000, 315.09827);
CreateObject(9222, -2240.45435, 2330.48950, 4.24331,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(18234, -2218.18555, 2326.72192, 3.37329,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2246.14722, 2344.75537, 5.93930,   0.00000, 0.00000, 234.29793);
CreateObject(16501, -2252.08984, 2348.90161, 5.97208,   0.00000, 0.00000, 53.09440);
CreateObject(16501, -2257.60498, 2353.11816, 5.91934,   0.00000, 0.00000, 53.54502);
CreateObject(16501, -2263.22021, 2357.52441, 5.86749,   0.00000, 0.00000, 55.41849);
CreateObject(16501, -2267.54468, 2356.75195, 5.83327,   0.00000, 0.00000, 336.13434);
CreateObject(16501, -2277.59106, 2344.74487, 5.67253,   0.00000, 0.00000, 328.50870);
CreateObject(16501, -2279.49658, 2338.19043, 5.58669,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2279.38623, 2331.13892, 5.58022,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2279.37891, 2324.08691, 5.58923,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2279.47803, 2316.97949, 5.59378,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2279.57935, 2309.93579, 5.56495,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2279.64502, 2302.80078, 5.58591,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2277.74316, 2298.18457, 5.35461,   0.00000, 0.00000, 60.23270);
CreateObject(16501, -2246.91650, 2292.65283, 5.82705,   0.00000, 0.00000, 82.66042);
CreateObject(16501, -2240.60327, 2294.49829, 5.77629,   0.00000, 0.00000, 308.11902);
CreateObject(16501, -2236.11621, 2299.41626, 5.74633,   0.00000, 0.00000, 329.56165);
CreateObject(16501, -2231.77441, 2304.88818, 5.78085,   0.00000, 0.00000, 313.74008);
CreateObject(16501, -2224.25513, 2313.99316, 4.85496,   0.00000, 0.00000, 318.45517);
CreateObject(16501, -2228.21289, 2308.28198, 4.89939,   0.00000, 0.00000, 333.27856);
CreateObject(16501, -2240.01294, 2342.30884, 5.58899,   0.00000, 0.00000, 258.18756);
CreateObject(16501, -2232.97925, 2341.54175, 5.60264,   0.00000, 0.00000, 267.07254);
CreateObject(16501, -2226.20068, 2341.12451, 5.54315,   0.00000, 0.00000, 265.45691);
CreateObject(16501, -2222.72974, 2340.00928, 5.36061,   0.00000, 0.00000, 11.44016);
CreateObject(16501, -2275.50171, 2284.33887, 4.91804,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 18. - 19:00:56 írta Peterta12 »

Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #1 Dátum: 2014. május 18. - 19:13:07 »
0 Show voters
Nem olyan rossz viszont az object illesztésekre figyelj oda jobban!

Nem elérhető Peterta12

  • 183
  • Peterta12
    • Profil megtekintése
Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #2 Dátum: 2014. május 18. - 19:15:38 »
0 Show voters
Rendben!Csak most kezdtem

Nem elérhető Lofoli

  • 296
    • Profil megtekintése
Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #3 Dátum: 2014. május 19. - 15:11:14 »
0 Show voters
Nem is olyan rossz !
Hisz te mondtad hogy ez az elsõ mappod.
Gratt hozzá Csak így Tovább!  :thumbsup: :thumbsup:

Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #4 Dátum: 2014. május 19. - 18:55:06 »
0 Show voters
Hát nem a legjobb map de azért elmegy.
Azért a mûhelyekbe tehettél volna le ezt azt meg az a valami amivel körbe kerítetted az se szép elég csúnya de elsõ mapnak jó!

Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #5 Dátum: 2014. május 20. - 16:34:37 »
0 Show voters
Nem rossz, de azért jó se :) Meg igen figyelj oda az object ilesztéshez ne legyen benne a földbe meg ne lebegjen.

Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #6 Dátum: 2014. május 20. - 18:37:51 »
0 Show voters
Nem rossz,de még tanulgatnod kell hogy tökéletes legyen  ;)

Nem elérhető rowel

  • 599
    • Profil megtekintése
Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #7 Dátum: 2014. május 20. - 18:42:59 »
0 Show voters
Egész jó kezdésnek.Sok sikert a továbbiakban. :)

Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #8 Dátum: 2014. május 20. - 20:15:58 »
0 Show voters
Jó lesz-jó lesz! Csak így rendben bátran csinálj mappokat, csak:
az object illesztésekre figyelj oda jobban![/quote]

Nem elérhető Peterta12

  • 183
  • Peterta12
    • Profil megtekintése
Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #9 Dátum: 2014. május 21. - 18:13:38 »
0 Show voters
Oksi!
Csak most nem tom mit mappoljak :/

Nem elérhető EntoX

  • 195
    • Profil megtekintése
Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #10 Dátum: 2014. május 27. - 21:40:07 »
0 Show voters
Jól néz ki. elsõ mappnak nemis rossz  ;)

Nem elérhető Peterta12

  • 183
  • Peterta12
    • Profil megtekintése
Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #11 Dátum: 2014. május 18. - 18:50:46 »
0 Show voters
Sziasztok!
Elkészült életem legelsõ mapja! :D
Objectek száma kb ~35
A képeken vannak ott kocsik de azokat nem mentette el!
Készitési idõ: 1óra (ennek a fele object id keresésével ment el :\'D )
Képek:
http://www.kephost.com/images/2014/05/18/nevtelen.png
http://www.kephost.com/images/2014/05/18/felulnezet.png
http://www.kephost.com/images/2014/05/18/felulnezet3.png
http://www.kephost.com/images/2014/05/18/map2.png
Van egy ajtó ami ki be lehet nyitni  itt sajnos ezt neked kell megoldanod mert nekem nem sikerült :\'( Én ezt festõcuccnak szántam
De itt vannak a kordináták a kapunak
zárt álapot
-2270.4483, 2295.9956, 5.2799
nyitott
-2270.5484, 2296.0157, 2.2712
Hol a .map fájl?
Válasz:Sajnos ezt nem MTAval csináltam mert én avval \"szivók\" meg ne nagyon értek hozzá
Itt maga a map:
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9352, -2421.0469, 2343.6953, 19.7891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9383, -2227.5391, 2326.8750, 5.7188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, -2245.1172, 2298.7578, 7.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9241, -2227.5391, 2326.8750, 5.7188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, -2279.3750, 2327.1484, 3.9531, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -2256.6250, 2346.8047, 3.9609, 0.25);
CreateObject(12943, -2254.87354, 2287.33594, 3.81834,   0.00000, 0.00000, 86.66756);
CreateObject(12943, -2262.77466, 2287.80371, 3.83573,   0.00000, 0.00000, 86.28407);
CreateObject(12943, -2271.00879, 2288.14331, 3.78704,   0.00000, 0.00000, 85.91663);
CreateObject(10149, -2270.44824, 2295.99561, 5.27990,   -0.20000, 0.00000, 356.68909); //kapu
CreateObject(3594, -2247.67334, 2299.44214, 4.51224,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3594, -2240.22974, 2298.83594, 4.92268,   0.00000, 0.00000, 266.22134);
CreateObject(3594, -2240.18408, 2301.36572, 4.41567,   0.00000, 0.00000, 266.76550);
CreateObject(3593, -2245.09399, 2299.64600, 4.40238,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3593, -2245.98242, 2296.27930, 4.98609,   11.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3593, -2242.24146, 2306.60083, 4.33113,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3593, -2239.50049, 2306.34521, 4.27459,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3593, -2234.94116, 2305.30811, 4.80668,   0.00000, 0.00000, 315.09827);
CreateObject(9222, -2240.45435, 2330.48950, 4.24331,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(18234, -2218.18555, 2326.72192, 3.37329,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2246.14722, 2344.75537, 5.93930,   0.00000, 0.00000, 234.29793);
CreateObject(16501, -2252.08984, 2348.90161, 5.97208,   0.00000, 0.00000, 53.09440);
CreateObject(16501, -2257.60498, 2353.11816, 5.91934,   0.00000, 0.00000, 53.54502);
CreateObject(16501, -2263.22021, 2357.52441, 5.86749,   0.00000, 0.00000, 55.41849);
CreateObject(16501, -2267.54468, 2356.75195, 5.83327,   0.00000, 0.00000, 336.13434);
CreateObject(16501, -2277.59106, 2344.74487, 5.67253,   0.00000, 0.00000, 328.50870);
CreateObject(16501, -2279.49658, 2338.19043, 5.58669,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2279.38623, 2331.13892, 5.58022,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2279.37891, 2324.08691, 5.58923,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2279.47803, 2316.97949, 5.59378,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2279.57935, 2309.93579, 5.56495,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2279.64502, 2302.80078, 5.58591,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16501, -2277.74316, 2298.18457, 5.35461,   0.00000, 0.00000, 60.23270);
CreateObject(16501, -2246.91650, 2292.65283, 5.82705,   0.00000, 0.00000, 82.66042);
CreateObject(16501, -2240.60327, 2294.49829, 5.77629,   0.00000, 0.00000, 308.11902);
CreateObject(16501, -2236.11621, 2299.41626, 5.74633,   0.00000, 0.00000, 329.56165);
CreateObject(16501, -2231.77441, 2304.88818, 5.78085,   0.00000, 0.00000, 313.74008);
CreateObject(16501, -2224.25513, 2313.99316, 4.85496,   0.00000, 0.00000, 318.45517);
CreateObject(16501, -2228.21289, 2308.28198, 4.89939,   0.00000, 0.00000, 333.27856);
CreateObject(16501, -2240.01294, 2342.30884, 5.58899,   0.00000, 0.00000, 258.18756);
CreateObject(16501, -2232.97925, 2341.54175, 5.60264,   0.00000, 0.00000, 267.07254);
CreateObject(16501, -2226.20068, 2341.12451, 5.54315,   0.00000, 0.00000, 265.45691);
CreateObject(16501, -2222.72974, 2340.00928, 5.36061,   0.00000, 0.00000, 11.44016);
CreateObject(16501, -2275.50171, 2284.33887, 4.91804,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 18. - 19:00:56 írta Peterta12 »

Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #12 Dátum: 2014. május 18. - 19:13:07 »
0 Show voters
Nem olyan rossz viszont az object illesztésekre figyelj oda jobban!

Nem elérhető Peterta12

  • 183
  • Peterta12
    • Profil megtekintése
Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #13 Dátum: 2014. május 18. - 19:15:38 »
0 Show voters
Rendben!Csak most kezdtem

Nem elérhető Lofoli

  • 296
    • Profil megtekintése
Bayside-i szerelõtelep (életem legelsõ mapja)
« Válasz #14 Dátum: 2014. május 19. - 15:11:14 »
0 Show voters
Nem is olyan rossz !
Hisz te mondtad hogy ez az elsõ mappod.
Gratt hozzá Csak így Tovább!  :thumbsup: :thumbsup:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal