GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Rupert - 2013. január 02. - 12:31:04

Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Rupert - 2013. január 02. - 12:31:04
Hali.
Unatkoztam, írtam egy BK névválasztót. :D
Beírjátok, hogy /bk, és választhattok a szereplõk nevei közül.
Kép:
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/130102/sa-mp-015_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Kód:
 

#include <a_samp>
new defname[MAX_PLAYERS][24];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Baratok Kozt nevvalaszto by Rupert betoltve.\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\" BK nevvalaszto by Rupert bezarva.\");
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, defname[playerid], 24);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
defname[playerid] = \"\";
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/bk\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    ShowPlayerDialog(playerid, 999, DIALOG_STYLE_LIST, \"Barátok közt névválasztó\",
        \"Berenyi_Miklos\\nBerenyi_Claudia\\nBerenyi_Andras\\nBerenyi_Attila\\nBalogh_Nora\\nBartha_Zsolt\\nSzentmihalyi_Zsofia\\nNovak_Laszlo\\nIlles_Julia\\nFekete_Szabolcs\\nBoros_Adam\\nNador_Kinga\\nIlles_Peter\\nKertesz_Geza\\nKertesz_Vilmos\\nBokros_Gizella\\nBokros Linda\\nJenes_Balazs\\nBerenyi_Bandika\\n{ff0000}Eredeti nevem\",
        \"OK\", \"Mégsem\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 999)
{
    if(!response) return 0;
    if(!strcmp(inputtext, \"Eredeti nevem\", true))
    {
        SetPlayerName(playerid, defname[playerid]);
           new string[128];
   format(string, 128, \"{ff0000}Eredeti neved beállítva: {00ff40}%s!\", defname[playerid]);
        SendClientMessage(playerid, -1, string);
    }
    else
    {
        SetPlayerName(playerid, inputtext);
   new string[128];
   format(string, 128, \"{ff0000}Új neved beállítva: {00ff40}%s!\", inputtext);
        SendClientMessage(playerid, -1, string);
    }
}
return 1;
}
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Ezredes.$ - 2013. január 02. - 12:32:11
Jó lett. :D
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Soma - 2013. január 02. - 14:52:33
Hát, ezen szakadok  :D

Nagyon, tetszik köszi felhasználóm, bizonyára megy a +!!
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Penzykee. - 2013. január 02. - 14:53:50
de hisz András meghalt! :\'(
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Rupert - 2013. január 02. - 15:35:50
Miki megmentette. :D
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Dead - 2013. január 02. - 15:39:39
Asd. Xd Grt, Respect
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Penzykee. - 2013. január 02. - 16:01:33
kajak? akkor nem halt meg andárs? xd
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: divkn - 2013. január 02. - 16:05:10
Csak 24 játékosnak fogja tárolni az eredeti nevüket. Nézd meg te is. :D
 

printf( \"1. %d\", sizeof( defname    ) ); //  24
printf( \"2. %d\", sizeof( defname[ ] ) ); // 500

 
Csak fel kell cserélni ezt a két értéket.
 
stock defname[ MAX_PLAYERS ][ MAX_PLAYER_NAME ];

 


Ha a játékos lecsatlakozik, akkor nem feltétlenül kell megadni \"lenullázást\", elég ha csatlakozásnál.
 

public OnPlayerConnect( playerid )
{
    defname[ playerid ][ 0 ] = EOS; // End of string
    GetPlayerName( playerid, defname[ playerid ], MAX_PLAYER_NAME );
    return 1;
}
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: shadee - 2013. január 02. - 16:11:16
on:jó lett,egy ötlet,ha megint beírja /bk akkor az eredeti nevét visszaírja.
off:andrás meghalt?mikor?XD
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Rupert - 2013. január 02. - 16:15:24
Igen divkn, ez a figyelmetlenségem hibája. :\\
OnPlayerDisconnecthez azért írom, mert megesett velem, hogy amikor játékos crashelt akkor megmaradt egy változó értéke (lenulláztam connectnél elõtte).
OFF: Meghalt András. :D
OFF2: Ezt a kis kódot nézegetik vagy 10-en. xD
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: The - 2013. január 03. - 03:12:04
te se vagy normál  :D
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Suspect - 2013. február 27. - 22:22:42
Ch...Pedig kioltottál a help script miatt,én még ennek ellenére is adok egy pluszt.
Mert jó.
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Rupert - 2013. február 27. - 22:27:33
Nem oltottalak. Egyszerûen felesleges feltölteni, sõt, rendszernek elnevezni egy parancsot ami kiír két sort.
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Raidon - 2013. február 27. - 22:36:28
Nem oltottalak. Egyszerûen felesleges feltölteni, sõt, rendszernek elnevezni egy parancsot ami kiír két sort.[/quote]
Bocsánat Rupert senkivel se szeretnék vitázni de ez érdemes volt feltölteni ? ennek ugyan annyi értelme van mint Suspect help es fs éhez.

Ez is kb ugyan annyi sorból áll nah ne mondjad már, te is csak kezdõ scriptereket tudsz beoltani hát gratulálok!
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Hugo.Cy - 2013. február 27. - 22:46:24
Magát a neveket teljesen felelslegesnek tartom, de valahol meg röhögök rajta :D  :yucky:
Cím: Barátok közt névválasztó by Rupert
Írta: Kovacs_Richard - 2013. február 27. - 23:59:57
Idézetet írta: Rupert date=1357126264\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31824\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Unatkoztam, írtam egy BK névválasztót. :D
hát õõõ ENNYIRE HOGYAN TUDTÁL UNATKOZNI?????? :D:D:D:D
orvos látott már? :D
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
        SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
        return 1;
}

 
erre mi szükség?
a másik hogy ajánlott az OnDialogResponse visszatérési értékét is 0-ra állítani ( mint a parancsnál ) mert nem fognak lefutni a dialogok más scriptekben és a módban :)