Szerző Téma: Bank + Bankrablás  (Megtekintve 3067 alkalommal)

Bank + Bankrablás
« Dátum: 2015. január 16. - 17:03:02 »
0 Show voters
Sziasztok Kedves Fórumozók.  :)
Beszeretném mutatni az egyik mapom a sok közül.
Készítő: TamasZone (én)
Idő: 2Óra
Objectek száma: 200
Filterscript: 3Darab -> Mozgat 2dolgot. 1.kapu 2.Kapu(széf) 3.Bankrablási lehetőség :D 4.Interior és Exterior
FIGYELEM:A Bankrablás szkriptet nem én készítettem.((Csak a kapu a széf és az interior/exteriort csináltam én,meg persze a mappot :D))
FIGYELEM: Ha felhasználod nevem tüntesd fel,köszi.
Sima Objectek:-->
   CreateObject(14576, 592.90039, -1278.5, -12.9, 0, 0, 199.995);
CreateObject(14602, 599.2998, -1277.5, -3.1, 0, 0, 19.995);
CreateObject(2957, 597.59998, -1285.8, -6.8, 0, 0, 20);
CreateObject(1502, 583.79999, -1266.3, -8.5, 0, 0, 20);
CreateObject(3851, 588.29999, -1269.4, -7.1, 0, 0, 199.99);
CreateObject(3851, 597.90002, -1271.9, -7.1, 0, 0, 109.984);
CreateObject(1522, 612.79999, -1271.7, -8.5, 0, 0, 290);
CreateObject(2202, 577.70001, -1284.1, -8.5, 0, 0, 110);
CreateObject(2202, 578.70001, -1286.8, -8.5, 0, 0, 109.995);
CreateObject(2002, 599.29999, -1273.5, -8.5, 0, 0, 20);
CreateObject(1808, 594.90002, -1288.2, -8.5, 0, 0, 290);
CreateObject(1714, 584.70001, -1288.5, -8.5, 0, 0, 290);
CreateObject(1714, 586.09998, -1292.5, -8.5, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1714, 587.70001, -1296.5, -8.5, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2591, 585, -1294.6, -8, 0, 0, 290);
CreateObject(2591, 583.70001, -1290.9, -8, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2591, 582.59998, -1287.5, -8, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2591, 580.09998, -1280.9, -8, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1714, 581.09998, -1278.4, -8.5, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2591, 578.70001, -1277.1, -8, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1714, 579.40002, -1274, -8.5, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1714, 578.20001, -1270.4, -8.5, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2591, 577, -1272.7, -8, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2608, 579.90002, -1290.7, -7.8, 0, 0, 110);
CreateObject(2608, 576.09998, -1280.2, -7.8, 0, 0, 109.995);
CreateObject(1616, 589.29999, -1284.6, -3.8, 0, 0, 250);
CreateObject(1616, 586.29999, -1278, -3.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(1616, 572.90002, -1271.1, -3.8, 0, 0, 169.999);
CreateObject(1616, 583.40002, -1299.8, -3.8, 0, 0, 287.997);
CreateObject(1616, 600.70001, -1278.8, -16.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1616, 585.90002, -1278.1, -16.8, 0, 0, 280);
CreateObject(1616, 598.09998, -1301.6, -16.8, 0, 0, 294.998);
CreateObject(1616, 603.70001, -1299.5, -16.8, 0, 0, 336.994);
CreateObject(1616, 589.09998, -1264, -13.1, 0, 0, 0);
CreateObject(2942, 601.70001, -1282.3, -7.8, 0, 0, 290);
CreateObject(2942, 595.20001, -1289.6, -7.8, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2942, 596.59998, -1293.5, -7.8, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2942, 591.90002, -1296.5, -7.8, 0, 0, 199.995);
CreateObject(2942, 580.90002, -1267.9, -7.8, 0, 0, 19.99);
CreateObject(2614, 577.70001, -1285.3, -3.9, 0, 0, 110);
CreateObject(2611, 575.09998, -1277.9, -6.7, 0, 0, 110);
CreateObject(2611, 573.70001, -1274.2, -6.7, 0, 0, 109.995);
CreateObject(2008, 582.79999, -1288.9, -8.35, 0, 0, 290);
CreateObject(2008, 584, -1292.3, -8.35, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2008, 585.5, -1296.6, -8.35, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1714, 582.79999, -1293.3, -8.5, 0, 0, 109.995);
CreateObject(1714, 584.29999, -1297.6, -8.5, 0, 0, 109.995);
CreateObject(1714, 581.5, -1289.8, -8.5, 0, 0, 109.995);
CreateObject(2008, 576.09998, -1270.6, -8.35, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2008, 577.5, -1274.4, -8.35, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2008, 579.09998, -1278.6, -8.35, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1714, 577.79999, -1279.7, -8.5, 0, 0, 109.995);
CreateObject(1714, 576.20001, -1275.4, -8.5, 0, 0, 109.995);
CreateObject(1714, 574.79999, -1271.6, -8.5, 0, 0, 109.995);
CreateObject(1714, 582.90039, -1283.7002, -8.5, 0, 0, 109.99);
CreateObject(2190, 584.40002, -1282.2, -7.7, 0, 0, 310);
CreateObject(2164, 581.20001, -1295, -8.5, 0, 0, 110);
CreateObject(2197, 582.90002, -1297.3, -8.4, 0, 0, 110);
CreateObject(2190, 582.79999, -1281.2, -7.7, 0, 0, 309.996);
CreateObject(2190, 583.90002, -1286.1, -7.7, 0, 0, 205.996);
CreateObject(1713, 591.20001, -1267.1, -8.5, 0, 0, 20);
CreateObject(1713, 594.79999, -1267.4, -8.5, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1713, 594.40039, -1270.9004, -8.5, 0, 0, 199.99);
CreateObject(1713, 590.90002, -1270.5, -8.5, 0, 0, 109.984);
CreateObject(1827, 592.90002, -1269, -8.5, 0, 0, 0);
CreateObject(14455, 591.70001, -1263.7, -6.8, 0, 0, 200);
CreateObject(1361, 594.40002, -1263.2, -7.7, 0, 0, 0);
CreateObject(2773, 611.29999, -1272.3, -8, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2773, 611.79999, -1273.7, -8, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1361, 611.09998, -1269.3, -7.7, 0, 0, 0);
CreateObject(1361, 613.59998, -1276.1, -7.7, 0, 0, 0);
CreateObject(1776, 601.70001, -1272.4, -7.4, 0, 0, 18.25);
CreateObject(1776, 603.5, -1271.8, -7.4, 0, 0, 18.248);
CreateObject(1775, 607.20001, -1270.5, -7.4, 0, 0, 20);
CreateObject(1775, 595.40002, -1265, -7.4, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1616, 597, -1294.5, -3.8, 0, 0, 9.999);
CreateObject(1775, 609.59998, -1277.8, -7.4, 0, 0, 199.995);
CreateObject(2991, 591.59998, -1279.6, -13.1, 0, 0, 20);
CreateObject(2991, 594.90002, -1275.4, -13.1, 0, 0, 289.995);
CreateObject(922, 585.59998, -1280.3, -12.8, 0, 0, 290);
CreateObject(944, 594.79999, -1275.2, -11.6, 0, 0, 290);
CreateObject(923, 591.40002, -1279.8, -11.6, 0, 0, 0);
CreateObject(3015, 585.59998, -1280.2, -12.7, 0, 0, 0);
CreateObject(2973, 593.5, -1272, -13.7, 0, 0, 20);
CreateObject(1431, 593.09998, -1272.2, -10.7, 0, 0, 280);
CreateObject(2567, 589.5, -1266.6, -11.8, 0, 0, 20);
CreateObject(3761, 583.09998, -1272.6, -11.7, 0, 0, 20);
CreateObject(3761, 589.29999, -1271.2, -11.7, 0, 0, 19.995);
CreateObject(3576, 587.79999, -1279.9, -12.2, 0, 0, 290.25);
CreateObject(3798, 586.59998, -1264, -8.5, 0, 0, 20);
CreateObject(3798, 586.70001, -1264, -7, 0, 0, 20.245);
CreateObject(14597, 558.5, -1273.8, -12.9, 0, 0, 20);
CreateObject(16649, 577.09998, -1266.7, -13.476, 0, 0, 20);
CreateObject(3095, 572, -1274.5, -13, 0, 90, 20);
CreateObject(3095, 568.20001, -1264, -13, 0, 90, 19.995);
CreateObject(3095, 566.90002, -1272.6, -13, 0, 90, 289.995);
CreateObject(3095, 566, -1272.3, -13, 0, 90, 200.24);
CreateObject(3095, 560.09998, -1269.6, -13, 0, 90, 290.237);
CreateObject(3095, 566.90002, -1272, -11.7, 0, 0, 200.237);
CreateObject(3095, 566.90002, -1272, -11.5, 0, 0, 200.481);
CreateObject(3095, 580.20001, -1261.9, -6.1, 0, 90, 19.995);
CreateObject(3095, 569.29999, -1267, -8.4, 0, 90, 19.995);
CreateObject(2604, 560.70001, -1267.4, -14.1, 0, 0, 110);
CreateObject(2606, 559, -1263.6, -12.5, 0, 0, 110);
CreateObject(3095, 558.40002, -1265.6, -13, 0, 90, 290.237);
CreateObject(3095, 557.29999, -1262.5, -13, 0, 90, 110.237);
CreateObject(1708, 561.59998, -1262.1, -14.9, 0, 0, 290);
CreateObject(1714, 562.29999, -1267.1, -14.9, 0, 0, 310);
CreateObject(1714, 561.90002, -1265.8, -14.9, 0, 0, 286.496);
CreateObject(2373, 557.59998, -1261.1, -15, 0, 0, 110);
CreateObject(2612, 563.20001, -1268.4, -12.7, 0, 0, 200);
CreateObject(2612, 567, -1264.5, -12.7, 0, 0, 289.995);
CreateObject(2612, 565.29999, -1259.8, -12.7, 0, 0, 289.99);
CreateObject(1242, 558.09998, -1261.2, -13, 0, 0, 284);
CreateObject(1242, 557.90002, -1260.7, -13, 0, 0, 283.997);
CreateObject(1242, 557.70001, -1260.2, -13, 0, 0, 283.997);
CreateObject(1698, 600.70001, -1300.2, -20.1, 0, 0, 290);
CreateObject(1698, 600.29999, -1299.1, -20.1, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1698, 599.90002, -1298, -20.1, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1698, 599.5, -1296.9, -20.1, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1698, 599.09998, -1295.8, -20.1, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1698, 598.70001, -1294.7, -20.1, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1698, 598.5, -1294.1, -20.7, 0, 270, 289.995);
CreateObject(1698, 597.59998, -1296.2, -20.7, 0, 269.995, 19.99);
CreateObject(1698, 598.70001, -1299.21, -20.7, 0, 269.989, 19.984);
CreateObject(1698, 599.79999, -1302.3, -20.7, 0, 269.989, 19.234);
CreateObject(1698, 600.59998, -1295, -20.7, 0, 269.989, 199.984);
CreateObject(1698, 601.59998, -1297.8, -20.7, 0, 269.989, 199.234);
CreateObject(1698, 602.59998, -1300.8, -20.7, 0, 269.989, 197.732);
CreateObject(2332, 597.29999, -1285.8, -20.6, 0, 0, 20);
CreateObject(2332, 598.09998, -1285.5, -20.6, 0, 0, 19.995);
CreateObject(2332, 598.09998, -1285.5, -19.7, 0, 0, 19.995);
CreateObject(2332, 597.29999, -1285.8, -19.7, 0, 0, 19.995);
CreateObject(2332, 598.09998, -1285.5, -18.8, 0, 0, 19.995);
CreateObject(2332, 597.29999, -1285.8, -18.8, 0, 0, 19.995);
CreateObject(2332, 594.20001, -1287, -20.6, 0, 0, 19.995);
CreateObject(2332, 593.40002, -1287.3, -20.6, 0, 0, 19.995);
CreateObject(2332, 594.20001, -1287, -19.7, 0, 0, 19.995);
CreateObject(2332, 593.40002, -1287.3, -19.7, 0, 0, 19.995);
CreateObject(2332, 594.20001, -1287, -18.8, 0, 0, 19.995);
CreateObject(2332, 593.40002, -1287.3, -18.8, 0, 0, 19.995);
CreateObject(1698, 600.90002, -1300.8, -19, 0, 0, 289.995);
CreateObject(1212, 599.40002, -1300.9, -18.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 599.90002, -1300.7, -18.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 600.29999, -1300.6, -18.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 600.70001, -1300.5, -18.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 601.09998, -1300.4, -18.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 601.40002, -1300.2, -18.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 601.79999, -1300.1, -18.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1212, 602.20001, -1300, -18.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 597.40002, -1294.8, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 598, -1294.6, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 598.59998, -1294.4, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.20001, -1294.2, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.90002, -1293.8, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600.09998, -1294.5, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.40002, -1294.7, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 598.79999, -1294.9, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 598.20001, -1295.1, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 597.59998, -1295.3, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 597.79999, -1295.9, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 598.40002, -1295.7, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.09998, -1295.4, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.70001, -1295.2, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600.29999, -1295, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600.5, -1295.5, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600.70001, -1296.1, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600.90002, -1296.7, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 601.09998, -1297.3, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 601.29999, -1297.9, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600.70001, -1298.1, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600.5, -1297.5, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600.29999, -1296.9, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600.09998, -1296.3, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.90002, -1295.7, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.20001, -1296, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 598.5, -1296.2, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 597.90002, -1296.4, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.70001, -1297.1, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.09998, -1297.3, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 598.5, -1297.6, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 598.20001, -1297, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 598.90002, -1296.8, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.5, -1296.5, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.90002, -1297.7, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600.09998, -1298.3, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.5, -1298.5, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 598.79999, -1298.7, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 598.59998, -1298.2, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.29999, -1298, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.09998, -1299.4, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.29999, -1300.2, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600, -1300, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600.79999, -1299.8, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 600.59998, -1299, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 599.90002, -1299.2, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 601.29999, -1298.7, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, 601.59998, -1299.5, -19.6, 0, 0, 0);
CreateObject(2922, 587, -1267, -19.5, 0, 0, 18.25);
CreateObject(2922, 596.90002, -1285, -19.5, 0, 0, 20);

 
Interior és Exterior:-->
#include <a_samp>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
//------------------------------- Bemenés --------------------------------------
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 597.3504, -1249.4817, 18))
        {
                SetPlayerPos(playerid, 610.6348, -1273.2839, -7); //
        }
//------------------------------- Kijövés --------------------------------------
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 612.6759, -1272.5809, -7))
       
                SetPlayerPos(playerid, 596.8751, -1247.4463, 18);
        }
        return 1;
}

 
Bankrablás szkript,készítette: BuBa:-->
#include <a_samp> 
#define penz    100000000 // Ennyi dollárt kap ha kirabolja a bankot
#define bankpos 598.3387,-1293.6506,-20.0817 // Írd át a bank pozícióját a tiédre.
forward rablastimer(playerid);
forward ujrarablas();
new rabolhato;
new bankpickup;
new uzenet[128];
new nev[24];
new rabolja[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"-=-=-=-=--=-=-=-=--=-=-=-=-\");
print(\"Bankrablás script by BuBa > Betöltve\");
print(\"-=-=-copyright=-=--=-=-=-=-\");
bankpickup = CreatePickup(1239,2,bankpos,0);
rabolhato = 0;
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"-=-=-=-=--=-=-=-=--=-=-=-=-\");
print(\"Bankrablás script by BuBa > Kivéve\");
print(\"-=-=-copyright=-=--=-=-=-=-\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
rabolja[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid)
{
if(pickupid == bankpickup)
{
    if(rabolja[playerid] == 0)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,883,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Kérdés\",\"Valóban ki akarod rabolni a bankot?\",\"Igen\",\"Nem\");
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 883)
{
    if(response == 1)
    {
   if(rabolhato == 0)
   {
           SetTimerEx(\"rablastimer\",45*1000,false,\"i\",playerid);
      TogglePlayerControllable(playerid,false);
      rabolja[playerid] = 1;
      GetPlayerName(playerid,nev,24);
      format(uzenet,128,\"%s elkezdte rabolni a bankot, hamarosan végez\",nev);
      SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,uzenet);
      rabolhato = 1;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nemrég rabolták ki a bankot!\");
   }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem rablod ki a bankot!\");
}
}
return 1;
}
public rablastimer(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,true);
SetTimer(\"ujrarablas\",6000000,false);
GivePlayerMoney(playerid,penz);
rabolja[playerid] = 0;
GetPlayerName(playerid,nev,24);
format(uzenet,128,\"%s elpakolta az összes pénzt ami a széfben volt\",nev);
SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,uzenet);
}
public ujrarablas()
{
rabolhato = 0;
}

 
Mozgatni kívánt objectek((KAPU)):-->
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Tamas;
public OnFilterScriptInit()
{
Tamas = CreateObject(8674, 584.70001, -1268, -19.6, 0, 0, 20);//Kapu
return 1;
}
CMD:kapunyit(playerid,params[])
{
MoveObject(Tamas,582.59997558594, -1268.6999511719, -19.6 ,3.5);
return 1;
}
CMD:kapuzar(playerid,params[])
{
    MoveObject(Tamas,584.70001, -1268, -19.6 ,3.5);
return 1;
}

 
Mozgatni kívánt objectek((SZÉF)):-->
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Tamas;
new Tamas1;
new Tamas2;
new Tamas3;
public OnFilterScriptInit()
{
Tamas = CreateObject(2634, 595.5, -1285.7, -19.4, 0, 0, 19.5);
Tamas1 = CreateObject(2634, 595.5, -1285.7, -19.4, 0, 0, 19.5);
Tamas2 = CreateObject(2634, 595.5, -1285.7, -19.4, 0, 0, 19.5);
Tamas3 = CreateObject(2634, 595.5, -1285.7, -19.4, 0, 0, 19.5);
return 1;
}
CMD:szefnyit(playerid,params[])//Itt vannak a nyitott széfek
{
MoveObject(Tamas,595.5, -1285.6999511719, -22.39999961853 ,1.0);//Lemenő
MoveObject(Tamas1,595.5, -1285.7001953125, -16.420000076294 ,1.0);//felmenő
MoveObject(Tamas2,597.40002441406, -1285, -19.39999961853 ,1.0);//Balra
MoveObject(Tamas3,593.59997558594, -1286.4000244141, -19.39999961853 ,1.0);//Jobbra
return 1;
}
CMD:szefzar(playerid,params[])//Itt vannak a zárt széfek
{
    MoveObject(Tamas,595.5, -1285.7, -19.4 ,1.0);
    MoveObject(Tamas1,595.5, -1285.7, -19.4 ,1.0);
    MoveObject(Tamas2,595.5, -1285.7, -19.4 ,1.0);
    MoveObject(Tamas3,595.5, -1285.7, -19.4 ,1.0);
return 1;
}

 
Remélem tetszeni fog.  :D
A teljes mappa letöltése: Bank Letöltése.
Videó:

Nem elérhető Hörry

  • 835
    • Profil megtekintése
Bank + Bankrablás
« Válasz #1 Dátum: 2015. január 16. - 17:08:47 »
0 Show voters
Kivitelezés nagyjából jó meg az ötlet is, de szerintem ez most nem sikeredett valami jóra.
Illesztési problémák,oda nem illő objektek és persze, hogy 4 ATM is van egymás közelében ha bemész egy bankba max 2 DB-ot látsz(Igen lehet mondani más bankok stb. nagyváros, de azért szerintem elégg lett volna két darab.

Bank + Bankrablás
« Válasz #2 Dátum: 2015. január 16. - 17:20:54 »
0 Show voters
Igen tudom vannak illesztési hibák,de szerintem eltekinthető.Mert igazából amiket én láttam azok nem akadályoznak semmibe és nem annyira zavaró. (Szerintem)

Nem elérhető Hörry

  • 835
    • Profil megtekintése
Bank + Bankrablás
« Válasz #3 Dátum: 2015. január 16. - 17:23:04 »
0 Show voters
Ha már csináljuk és látjuk, hogy itt hibás akkor azt általában javítani szokták, de akkor te abba a kicsiny rétegbe tartozol akik nem javítják.

Bank + Bankrablás
« Válasz #4 Dátum: 2015. január 16. - 17:36:13 »
0 Show voters
Nem abba a rétegbe tartozok,hogy nem javítom ki. Ha szeretnéd most is javítom, hol van illeszkedési hiba csak mond meg és módosítom a leírást :) Csak mert én nem tudom melyik illeszkedési hibákra gondolsz.

Nem elérhető Hörry

  • 835
    • Profil megtekintése
Bank + Bankrablás
« Válasz #5 Dátum: 2015. január 16. - 17:39:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: Tamas1324 date=1421426173\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52221\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem abba a rétegbe tartozok,hogy nem javítom ki. Ha szeretnéd most is javítom, hol van illeszkedési hiba csak mond meg és módosítom a leírást :) Csak mert én nem tudom melyik illeszkedési hibákra gondolsz.
 
Vidóet nézd meg jó figyelmesen nem a hibák miatt néztem meg, de rögtön azokat szúrtam ki az egyik rögtön ott van a pultoknál nem tudom már melyik, de rohadtúl szembetűnik. Nem akarom most újra megnézni a videót \"Elég baj az\", hogy nem látod a hibákat/hibát.

Bank + Bankrablás
« Válasz #6 Dátum: 2015. január 16. - 17:40:53 »
0 Show voters
Mert lehet ami nálam hiba az lehet nálad nem.Azért lennék kíváncsi,hogy elmond melyik hibákra gondolsz.

Bank + Bankrablás
« Válasz #7 Dátum: 2015. január 16. - 17:41:49 »
0 Show voters
A51-es obj-ok nélkül sokkal jobb lenne az egész.
Ja, és miért kell rámenni, hogy kirabol, mikor ott a skin előtt a sok zsák? :D
Inkább egy parancsot kellett volna írni, ami a kezébe/hátára teszi azt a pénzes zsákot.

Nem elérhető Hörry

  • 835
    • Profil megtekintése
Bank + Bankrablás
« Válasz #8 Dátum: 2015. január 16. - 17:42:14 »
0 Show voters
Majd estefele leírom az összeset rendben?

Bank + Bankrablás
« Válasz #9 Dátum: 2015. január 16. - 17:45:58 »
0 Show voters
Rendben Hörry köszönöm.
Rendben Andriis,amikor Hörry leírja este az object illesztési hibákat javítom és az helyett is rakok más objectet :)
nem vagyok nagy Pawno szrikpter,ezért nem olyan amilyenre te gondolsz.meg írtam a legelején,hogy a bankrablás szkriptet nem én csináltam.

Bank + Bankrablás
« Válasz #10 Dátum: 2015. január 16. - 17:47:58 »
0 Show voters
Én azt értem. De miért tetted hozzá a scriptet?
A nélkül sokkal jobb lett volna, hisz az egészet magadévá tudhatnád :)

Nem elérhető Hörry

  • 835
    • Profil megtekintése
Bank + Bankrablás
« Válasz #11 Dátum: 2015. január 16. - 17:49:48 »
0 Show voters
bankrablás szkriptet nem én csináltam.[/quote]
Akkor ideje lenne feltünteni annak a nevét aki azt csinálta... Még most olvasom én is.

Bank + Bankrablás
« Válasz #12 Dátum: 2015. január 16. - 17:57:45 »
0 Show voters
Idézetet írta: Hörry date=1421426988\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52221\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

bankrablás szkriptet nem én csináltam.
Akkor ideje lenne feltünteni annak a nevét aki azt csinálta... Még most olvasom én is.
 
[/quote]
 
Bankrablás szkript,készítette: BuBa:-->[/quote]
Már az előtt mielőtt szóltál be volt írva.

Nem elérhető Hörry

  • 835
    • Profil megtekintése
Bank + Bankrablás
« Válasz #13 Dátum: 2015. január 16. - 18:06:46 »
0 Show voters
Idézetet írta: Tamas1324 date=1421427465\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52221\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
bankrablás szkriptet nem én csináltam.
Akkor ideje lenne feltünteni annak a nevét aki azt csinálta... Még most olvasom én is.
 
[/quote]
 
Bankrablás szkript,készítette: BuBa:-->[/quote]
Már az előtt mielőtt szóltál be volt írva.
 
[/quote]
Bocsi az a rohadt zöld színt alig veszem észre XD Bocsánat mégegyszer.

Bank + Bankrablás
« Válasz #14 Dátum: 2015. január 16. - 18:31:26 »
+1 Show voters
Semmi baj Hörry :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal