GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: dominik65 - 2015. Január 11. - 20:30:19

Cím: BandaHQ
Írta: dominik65 - 2015. Január 11. - 20:30:19
                                                                                                                 Sziasztok
Készítettem egy bandahq-t.
A maprol:
Készítési idő:20-30 perc
Objectek száma:100-200 kb.
Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150111/gta_sa_2015-01-11_20-17-37-135_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150111/gta_sa_2015-01-11_20-17-53-480_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150111/gta_sa_2015-01-11_20-18-14-758_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150111/gta_sa_2015-01-11_20-18-22-510_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150111/gta_sa_2015-01-11_20-18-28-731_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150111/gta_sa_2015-01-11_20-18-32-705_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150111/gta_sa_2015-01-11_20-18-34-621_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150111/gta_sa_2015-01-11_20-18-45-314_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150111/gta_sa_2015-01-11_20-19-00-648_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Code:
 
CreateDynamicObject(850, 2464, -1655.7, 12.4, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(850, 2463.7, -1659.8, 12.4, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(850, 2463.3999, -1663.8, 12.4, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(850, 2463.6001, -1661.6, 12.4, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(850, 2464.1001, -1657.3, 12.4, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(850, 2463.1001, -1666.1, 12.6, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(850, 2464.3999, -1652.4, 12.6, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(850, 2464.8999, -1649.6, 12.6, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3119, 2460.7, -1665.4, 12.8, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3119, 2495.2, -1683.7, 12.6, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3092, 2497.2, -1688.4, 13.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3092, 2493.6001, -1687.8, 13.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3008, 2492.7598, -1685.9902, 12.23308, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2908, 2495.7, -1687.3, 12.6, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2905, 2494.1001, -1685.1, 12.6, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2900, 2498.8999, -1687.6, 12.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1415, 2491.8, -1687.6, 12.5, 0, 0, 178);
CreateDynamicObject(1369, 2506.2, -1680.5, 13.2, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1349, 2487.1001, -1685, 13.1, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(14467, 2462.3, -1667.3, 15.2, 0, 0, 259.25);
CreateDynamicObject(14467, 2462.3999, -1652.8, 15.2, 0, 0, 259.25);
CreateDynamicObject(1457, 2459.2, -1667.8, 14.1, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3593, 2480.8999, -1705.2, 13.2, 0, 0, 266);
CreateDynamicObject(3593, 2481, -1705.5, 13.6, 0, 0, 265.995);
CreateDynamicObject(3593, 2481.1001, -1705.7, 14, 0, 0, 265.995);
CreateDynamicObject(3593, 2481.3, -1702.7, 13.2, 0, 0, 265.995);
CreateDynamicObject(3593, 2481.1001, -1702.8, 13.6, 0, 0, 265.995);
CreateDynamicObject(3593, 2481.3, -1700.6, 13.2, 0, 0, 265.995);
CreateDynamicObject(976, 2461.7, -1653.6, 12.5, 0, 0, 180);
CreateDynamicObject(349, 2460.8999, -1664.6, 12.7, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3028, 2458.90918, -1658.93848, 13.53037, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3027, 2454.8, -1664.3, 12.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2993, 2495.3999, -1689.3, 20.4, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2943, 2489.5, -1687.5, 13.2, 0, 0, 172);
CreateDynamicObject(2056, 2489.8999, -1653.7, 15, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1583, 2488.3, -1687.9, 12.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1548, 2495.3, -1690.6, 13.8, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1486, 2496.3999, -1687.6, 12.7, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1486, 2496.6001, -1687.5, 12.7, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1486, 2489.3, -1684.8, 12.7, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1212, 2497, -1687.5, 12.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1212, 2497.1001, -1687.4, 12.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1212, 2497.1001, -1687.4, 12.6, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1550, 2498.2, -1687.3, 12.9, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1550, 2498, -1687.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1550, 2497.7, -1687.7, 12.9, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1575, 2491.8999, -1687.1, 13.6, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1575, 2492.1001, -1686.6, 12.7, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3279, 2471.1001, -1681.4, 12.4, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3594, 2539.7, -1714.1, 13.1, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3594, 2522, -1721.9, 13.2, 0, 0, 268);
CreateDynamicObject(1254, 2457.7, -1666.8, 13.9, 0, 0, 78);

 
Remélem tetszik mindenkinek!
Cím: BandaHQ
Írta: SzilixDD - 2015. Január 11. - 20:36:09
Légy kreatív,ne csak úgy dobold össze vissza,minden féle objectet!
Cím: BandaHQ
Írta: Chrispapa - 2015. Január 11. - 20:52:42
Egy ilyet 2-3 perc megcsinálni.Random leraktad az objekteket.Igényes szép munkát publikálj.
Cím: BandaHQ
Írta: Hörry - 2015. Január 11. - 20:53:09
Miért hiszi azt mindenki, hogy egy Banda HQ arról szól, hogy egy lepukkant környéken van és tele van szeméttel stb. Oh please. :facepalm:
E:Meg egy katonai őrtorony wat.
E2:
-Hé, srácok! Építsünk egy őtoronyot  város közepébe, hogy mindenki lássa, hogy itt egy nagy és vérengző Banda HQ van.[/quote]
Tényleg nem sértés képpen, de igényesség megjelenhetne már, mert tudom kezdő vagy stb rizsa, de akkor is olyat ne publikáljunk már(én szerintem) aminek a 90% szemét lerakásból áll.(Jó persze van pár tábla egy lógó hulla egy őrtorony és egy szobor[Jesus Christ])
Cím: BandaHQ
Írta: Ben - 2015. Január 11. - 21:45:57
Idézetet írta: SzilixDD date=1421004969\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52180\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Légy kreatív,ne csak úgy dobold össze vissza,minden féle objectet!
 
Pedig nagyon is kreatív. Ugyan melyik zseninek jutna még eszébe rendőröket keresztre feszíteni a lépcső előtt?
10/10
Cím: BandaHQ
Írta: EntoX - 2015. Január 11. - 22:01:09
Ez hasonló színvonalú mint az előző mapod... Ugyan azt tudnám leírni mint előttem már megtették, hogy ez csak 2-3 object odaba**va (Bocsi a kifejezésért de, erre nincs jobb kifejezés.) a mapra. Egy jó tipp, ami nem megy ne erőltesd.
E.:
Idézetet írta: dominik65 date=1421004619\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52180\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
                                                                                             
Objectek száma:100-200 kb.

Azt, hogy sikerült kiszámolni? Mert, amit te ide kitettél az 52 sor ami nem lehet 100-200 object.
Cím: BandaHQ
Írta: Radikal - 2015. Január 11. - 23:32:02
Hát lenne még mit faragni rajta ;)
Cím: BandaHQ
Írta: dominik65 - 2015. Január 12. - 14:08:26
.
Cím: BandaHQ
Írta: Thomas_Jonson - 2015. Január 12. - 15:07:18
Bocsi, de ez nekem most nem tetszik. Elég sok a nem oda illő object.
Cím: BandaHQ
Írta: $JOE$ - 2015. Január 12. - 15:33:17
Hát ez még egy fun szerverre is szar, már bocsánat.
Cím: BandaHQ
Írta: Hörry - 2015. Január 12. - 15:35:50
Még mindig nem árultad el milyen az a \"milliomos banda\". Valaki segítsen csak én nem értem(azt ne mond sok a pénzük, mert most ugrok ki az ablakon).
Cím: BandaHQ
Írta: citromhun - 2015. Január 12. - 15:56:28
Végtag rész nem értem mit hever egy \'BandaHQ\'-n... és azt sem, hogy mi az a milliomos banda. Tehát egy \'banda\' akiknek van pár-pár milliójuk és akkor most menő, meg banda, vagy mit tudom én. Előző téma is egy kudarc volt, ez is az lesz.
Cím: BandaHQ
Írta: MichaelScott - 2015. Január 12. - 16:34:44
Vakok vagytok emberek, ez minden perspektívából nézbe egy 8/8-as map.