#include <a_samp>#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA#define COLOR_RED 0xff0000AAnew ballon;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////Ballon/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////public OnFilterScriptInit(){print(\"\\n:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:\");print(\" ///////////Ballon by:HuNBoY/////////\");print(\":=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:\\n\");return 1;}public OnGameModeInit(){ ballon = CreateObject(19338, -871.67554, 2308.79297, 159.73003, 0.00000, 0.00000, 0.41648); return 1; }public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if(strcmp(cmdtext, \"/ballon-indit\", true) == 0) { MoveObject(ballon, -804.5523,153.9820,163.8516, 2.0); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ballon elínditva!\"); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/ballon-vissza\", true) == 0) { MoveObject(ballon, -871.67554, 2308.79297, 159.73003, 2.0); SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"A ballon-t sikeresen vissza índitótad!\"); return 1; } return 0;}
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA#define COLOR_RED 0xff0000AA [/quote]Ez minek ha sima kódot használsz? Egyébként nem valami nagy script..
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA#define COLOR_RED 0xff0000AA
Egy dolgot nemértek.#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA#define COLOR_RED 0xff0000AA Ez minek ha sima kódot használsz? Egyébként nem valami nagy script.. [/quote]Azért amikor beírod a parancsot látható, hogy üzenetet küld am tudom nem nagy script
nterR\" post=\"516230\" timestamp=\"1412360122\"]Code tag-be tedd a szkriptet. [/quote]kész
Nem lett rossz. Igazság szerint nem teszteltem, de biztos hogy jó. Valakinek még jól jöhet.
Ballon mint balett?Ha már valaminek angol nevet adunk, akkor tudjuk már hogy is kell leírni azt. [/quote]Õ ha nem ballon akkor mi? Naplózva
Szerintem az, hogy 2 moveobject-et parancsra kötsz, még nem lesz filterszkript.....Ha hunboy a neved, feltételezem magyar vagy. Ajánlom figyelmedbe a magyar helyesírás szabályai könyvet.FilterScriptInit-et, és GameModeInit-et is használsz, felesleges.Rengeteg felesleges sor van a kódban, üresen....Ha az OnPlayerCommandText-et itt return 0-val zárod, más fs-ekben, és a gm-ben nem fognak mûködni a parancsok...
Ha az OnPlayerCommandText-et itt return 0-val zárod, más fs-ekben, és a gm-ben nem fognak mûködni a parancsok...
// Returning 0 informs the server that the command hasn\'t been processed by this script. // OnPlayerCommandText will be called in other scripts until one returns 1. // If no scripts return 1, the \'SERVER: Unknown Command\' message will be shown to the player. [/quote]abból idéztem, amit linkeltél -.- :facepalm:
akkor ezt légyszives értelmezd..... // Returning 0 informs the server that the command hasn\'t been processed by this script. // OnPlayerCommandText will be called in other scripts until one returns 1. // If no scripts return 1, the \'SERVER: Unknown Command\' message will be shown to the player. abból idéztem, amit linkeltél -.- :facepalm: [/quote]Szívesen //Nullával valóvisszatérés esetén informálod a szervert arról, hogy a parancs nem lett feldolgozva ebben a scriptben//OnPlayerCommandText minden egyes scriptben meg lesz hívva, addig, míg vissza nem tér valamelyik 1-el//Ha semmilyen script nem tér vissza 1-el, akkor a \'SERVER: Unknown Command\' üzenetet dobja vissza a játékosoknak Tanulhatsz még egy kis angolt, rád fér (get wrecked)
// Returning 0 informs the server that the command hasn\'t been processed by this script. // OnPlayerCommandText will be called in other scripts until one returns 1. // If no scripts return 1, the \'SERVER: Unknown Command\' message will be shown to the player.
//Nullával valóvisszatérés esetén informálod a szervert arról, hogy a parancs nem lett feldolgozva ebben a scriptben//OnPlayerCommandText minden egyes scriptben meg lesz hívva, addig, míg vissza nem tér valamelyik 1-el//Ha semmilyen script nem tér vissza 1-el, akkor a \'SERVER: Unknown Command\' üzenetet dobja vissza a játékosoknak