Ez nem te csináltad utána nézzek de szerintem copyztad és átirtad az egészet..Bizonyíték nélkül ne vádolj!!!
Egyébként 12 másodpercenként fog üzenetet küldeni,nem 2 perc percenként!Ha 1mp = 1000, akkor 2p = 12.000 ;)
1mp = 1000
2 perc = 12000
Ha 1mp = 1000, akkor 2p = 12.000 ;)[/quote]
Bocs már fáradt vagyok :) :-[
#if defined FILTERSCRIPT //defináljuk hogy ez egy filterscriptet[/quote]
Ha igen akkor részt vesz a fordítása folyamatban ami alatta van, ha nem akkor meg kimarad.
A záró része az #endif utasítás.
És a scriptben épp kimarad mert nincs létrehozva.
[pawn]
#if define FILTERSCRIPT
[/pawn]
Itt egy példa a használatra:
[pawn]
#if define FILTERSCRIPT // Létrehozva a FILTERSCRIPT definíció
#if defined FILTERSCRIPT // Megkérdezzük létre van-e ha hozva a FILTERSCRIPT definíció
public OnFilterScriptInit() // ha igen akkor ez
#else
public OnGameModeInit() // ha nem, akkor ez lesz benne az amx fájlban.
#endif
{
return 1;
}
[/pawn]
Ha 1mp = 1000, akkor 2p = 12.000 ;)
Egyébként 12 másodpercenként fog üzenetet küldeni,nem 2 perc percenként!
1mp = 1000
2 perc = 12000
Fölösleges a vádaskodás ilyen egyszerû szkript esetén..
[/quote]
Pontosan. Mivel a Pawn nyelv milisecundumokkal dolgozik.
Egyébként az egyszerûbbség kedvéért:
1*1000 // Ez 1 másodperc csak az egyet kell módosítani és ami az egy helyén van annyi másodperc.
1*60000 // Ez 1 perc itt is csak az egyet kell módosítani és ami van az egy helyén annyi perc.
Ez nem te csináltad utána nézzek de szerintem copyztad és átirtad az egészet..Bagoly mondja verébnek.
Bagoly mondja verébnek.
Ez nem te csináltad utána nézzek de szerintem copyztad és átirtad az egészet..
[/quote]
Tudod ki a veréb
Bagoly mondja verébnek.
Ez nem te csináltad utána nézzek de szerintem copyztad és átirtad az egészet..
[/quote]
Tudod ki a veréb
[/quote]xD
Ennek semmi értelme