GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Mokus - 2012. Szeptember 06. - 00:03:36

Cím: Automata afk rendszer
Írta: Mokus - 2012. Szeptember 06. - 00:03:36
Üdv.Ezt a scriptet unalmamba készitettem.Nem egy nagy script tudom de úgy jó volt megcsinálni.A scriptnek sok értelme nincs csak kockák addig kimennek wc-re ha kell nekik :) de ha annyira kockulni akar úgyse megy el :).
Kritikákat szivesen várom mert az ember csak a kritikákbol tanul.
Nem volt tesztelve lehet valami hiba van benne mert nincs sampom
Letöltés:http://www.solidfiles.com/d/5d9c9b4165/
Pawno kod:
 
#include <a_samp>
#define DIALOG_1 (1)
#define DIALOG_2 (2)
forward ido();
#if defined FILTERSCRIPT
#else
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"ido\", 60*1500, 1);
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public ido()
{
ShowPlayerDialog(0,DIALOG_1, DIALOG_STYLE_LIST, \"15perc\", \"WC\\nIszom\\nEszem\\nEgyéb\", \"Rendben\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_1)
    {
    if(response)
    {
    if(listitem == 0)
    {
TogglePlayerControllable(playerid,0);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Elmentél WC-re\");
      SetPlayerHealth(playerid,999999);
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Elvégezve\", \"Vagyok\", \"Rendben\");
    }
{
if (listitem == 1)
{
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Elmentél inni\");
SetPlayerHealth(playerid,999999);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Elvégezve\", \"Vagyok\", \"Rendben\");
   
}
                           
    }
    if(listitem == 2)
    {
    TogglePlayerControllable(playerid,0);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Elmentél egyéb dolgodra\");
      SetPlayerHealth(playerid,999999);
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Elvégezve\", \"Vagyok\", \"Rendben\");
 
   }
}
}
if(dialogid == DIALOG_2)
{
if(response)
{
if (listitem == 0)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SetPlayerHealth(playerid,100);
}
}
}
}
 
#endif
Cím: Automata afk rendszer
Írta: ZyZu. - 2012. Szeptember 06. - 00:29:42
Ha nem tesztelted akkor zárható benne van a szabályzatban is elõbb tesztelni kell aztán publikálni. Várom DrAkE -t :D
Cím: Automata afk rendszer
Írta: SoAP - 2012. Szeptember 06. - 05:58:18
Ezzel csak az a baj, hogy akkor is lefut (mindössze csak: 1x) az idõzítõ ha játszik és mozog a játékos. Írd át, hogy ha nem mozog mondjuk 15 percig az illetõ tegye afk módba. Mert itt pl, hogy az idõ letelte után se fog afk módba lépni mert ha már elment úgyse fog senki neki rákattintani valamelyik opcióra.
 
ShowPlayerDialog(0,DIALOG_1, DIALOG_STYLE_LIST, \"15perc\", \"WC\\nIszom\\nEszem\\nEgyéb\", \"Rendben\");

 
helyett
 
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1, DIALOG_STYLE_LIST, \"15perc\", \"WC\\nIszom\\nEszem\\nEgyéb\", \"Rendben\");
Cím: Automata afk rendszer
Írta: Dead - 2012. Szeptember 06. - 06:41:26
Minek az #if defined filterscript? Az csak eltakarja a hibákat. Ám ennek semmi köze az autoafkhoz.
Cím: Automata afk rendszer
Írta: Mokus - 2012. Szeptember 06. - 07:28:37
Tudom Dead ez csak úgy hülyülésböl van zárom és javitom szerintem ami rossz benne köszi hogy szoltatok