#include <a_samp>
//public OnGameModeInit()
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
//SetTimer(\"SearchUpdate\", 3000, false);
SetTimer(\"CheaterDetected\", 5000, false);
}
/*forward SearchUpdate(playerid);
public SearchUpdate(playerid)
{
GameTextForAll(\"~g~Searching cheater...\", 4500, 1);
}*/
forward KickSucces(playerid);
public KickSucces(playerid)
{
if(Kick(playerid))
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"~r~Cheater [%s] kicked the server. Reason: Weaponcheat\", name);
GameTextForAll(string, 5000, 1);
}
}
forward CheaterDetected(playerid);
public CheaterDetected(playerid)
{
new weapons = GetPlayerWeapon(playerid);
switch(weapons)
{
case 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,26,27,28,29,30,31,32,33,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45/* ide azoknak a fegyvereknek az id számát írod amit nem akarsz hogy használjanak.*/:GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Cheat detected! Kicking...\", 6000, 1), SetTimer(\"KickSucces\", 10, false);
}
}
Készítő:Én(Péter)
Készítési idő: 5-6perc
És előre elnézést kérek ha rossze helyre tettem.Tesztelve.