Hát ez egy egyszeru kis munka nem valami nagy dolog de a dolgát elvégzi.
Igazából ez tartalmaz anti db-t és SK védelmet.
V1.0:
V1.1 (Sk védelem biztosabb):
V2.0! (Fájlba mentés, kikapcsolás, bekapcsolás, Anti káromkodás!)
U.I: Mielott megkérdeznétek h az SK védelmet mért az OnPlayerUpdate -el oldottam meg:
Halálnál a JustSpawned változó 1-re változik (persze csak a játékosnak), és az OnPlayerUpdate függvényben ha a JustSpawned változó = 1, akkor a visszatérési érték 0.
Hogy mért is? Mert ilyenkor a játékost nem látják, csak azt látják h áll egyhelyben, nem tudják megölni, és o se tud megölni senkit. 5 másodperc múlva a visszatérési érték újra 1 lesz és akkor azt veszik észre h nincs is a spawn helyen a játékos, mert vagy elfutott, vagy elteleportált.