re - újra (f.e. restart)
pre - elõre (f.e prepackaged food)
Ki kell, hogy ábrándítsalak tovább azt illetõen is, hogy tõled vette át mindenki.
Csak akkor használom a < >-s megoldást, ha a new.pwn bõl szerkesztem a szkriptet, más különben nem szoktam ilyen apróságokkal foglalkozni.
Remélem nem gond de írtam én is egy változatot sõt nemsokára kész a másik változat is ahol csak az anim library nevek kerülnek lekérdezésre.
Csak azért írtam hogy ilyen megoldás is van, meg hogy elfoglaljam magam valamivel. :angel:
De így észre vettem hogy 131 animációs könyvtár van, hacsak a kódban nincs valami hibás rész.
Elsõ változat:
[pawn]
[/pawn]
Második változat:
[pawn]
[/pawn]
El is készült a második változat. :D
Jól van, ezzel überelsz. :(
Tulajdonképpen csak bonyolítottál és az nem jó.
Mivel újabb funkciókat használtál - sztem feleslegesen -, lassítottad, emellett azt sem értem miért számoltatod meg vele minden alkalommal. Te egyszer, a szkript megírásakor megszámolod, és kész. Nincs olyan sok.
Az nem felvételrõl menõ NJK-knak is ugyanúgy \'elõre be kell tölteni\' az animációs könyvtárakat.
;D
A számoltatás csak azért van hogy lásd azt, hogy a scriptedben 129 animációs könyvtár név van míg ezek 131-et töltenek be tehát a scriptedbõl kettõ hiányzik nem tudom melyek azok nem néztem. De azt viszont észre vettem így, hogy 0.3c R2-ben cenzurázva lett egy anim könyvtár, ami így nem kerül lefuttatásra, (tehát akkor 132 lenne jelenleg?) amit ezek a funkciók nem jelenítenek meg: GetAnimationName GetPlayerAnimationIndex :-[ (Amúgy arra hasznos még a postolt kód hogy szépen kiírassuk az összeset egy fájlba vagy a server_log-ba, akár szépen vesszõvel elválasztva.
Ha connecthez teszem be, akkor a skinválasztóban betölti az animációt az elsõ skinnek?
Mikor felcsatlakozol egy szerverre, a karaktered csak utána kezd betölteni, tehát gyengébb gépeknél akadhatnak malõrök, de biztosat, csak egy teszt tudna mutatni.
jo lett grt!