Szerző Téma: Alap Mod.  (Megtekintve 3958 alkalommal)

Nem elérhető Stramm

  • 193
    • Profil megtekintése
Alap Mod.
« Dátum: 2013. február 14. - 12:52:06 »
+6 Show voters
Üdv, Ép a szerverem modját írom és gondoltam hogy Publikálom az alap MOD-ot :D
Teleportok:
/ls
/lv
/race
/jizzy
/stunt
/sf
Parancsok:
/paranchute
/kill
/heal
/flip
/inf
KÉP::
\"1065178943sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
 

#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
#define SZIN_PIROS 0xfa0d0dAA
#define SZIN_FEHER 0xfafafaAA
#define SZIN_ZOLD 0x17d123AA
#define SZIN_CIAN 0x05fad9A
#define SZIN_LILA 0xd905faAA
#define SZIN_ROZSASZIN 0xfa05d5AA
#define SZIN_KEK 0x0000ffAA
#define SZIN_FEKETE 0x000000AA
#define SZIN_NARANCS 0xfa8100AA
#define SZIN_CITROM 0xfafa00AA
#define SZIN_PPFS 0xff6f00AA
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n================================\");
print(\"Alap Mod\");
print(\"================================\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n================================\");
print(\"Alap Mod\");
print(\"================================\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
    Textdraw0 = TextDrawCreate(413.000000, 421.000000, \"Szöveg\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.629998, 2.699999);
    TextDrawColor(Textdraw0, 3454143);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
Textdraw1 = TextDrawCreate(7.000000, 427.000000, \"Szöveg\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.509999, 1.800000);
TextDrawColor(Textdraw1, 9454143);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0);
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1);
}
}
SetGameModeText(\"Minigame/Race/Stunt/Dm\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(1, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(2, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(7, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(8, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(9, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(10, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(11, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(12, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(13, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(14, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(15, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(16, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(17, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(18, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(19, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(20, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(21, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(22, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(23, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(24, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(25, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(26, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(27, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(27, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(29, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(30, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(31, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(32, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(33, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(34, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(35, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(36, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(37, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(38, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(39, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(40, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(41, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(42, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(43, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(44, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(45, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(46, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(47, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(48, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(49, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(50, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(51, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(52, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(53, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(54, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(55, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(56, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(57, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(58, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(59, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(60, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(61, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(62, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(63, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(64, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(65, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(66, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(67, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(68, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(69, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(70, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(71, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(72, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(73, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(74, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(75, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(76, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(299, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(105, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
    TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1954.5426,1342.9369,15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1959.6799,1343.1836,15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1951.7332,1342.8486,15.3746);
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, 0xfafa00AA, \"Üdv a Szerverren!\");
    SendClientMessage(playerid, 0xfafa00AA, \"Információért: /info /teles /cmds!\");
    SendClientMessage(playerid, 0xfafa00AA, \"Weboldalunk: \");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
      TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new playercash;
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
        ResetPlayerMoney(playerid);
} else {
       SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
   SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
   playercash = GetPlayerMoney(playerid);
   if (playercash > 0)  {
      GivePlayerMoney(killerid, playercash);
      ResetPlayerMoney(playerid);
   }
   else
   {
   }
        }
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
//help=================================================
    if (strcmp(cmdtext, \"/help\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsaink:\", \"---\", \"Igen\", \"Mégse\");
//   PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 10.0);
return 1;
}
//Info=================================================
if (strcmp(cmdtext, \"/info\", true)==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Informácíó:\", \"---\", \"Igen\", \"Vissza\");
return 1;
}
//Parancsok============================================
    if(strcmp(cmdtext, \"/parachute\", true) == 0)
    {
    GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
    SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Ejtõernyõ Lekérve\");
    return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/flip\", true)==0)
{
new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z);
SetVehicleZAngle(VehicleID, 0);
SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Jármû felálítva\");
    return 1;
}
    if (strcmp(cmdtext, \"/health\", true)==0)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFFF, \"Életed feltõltve!\");
return 1;
}
if(strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0)  {
    SetPlayerHealth(playerid, 000.0);
    return 1;
}
if (strcmp(\"/inf\", cmdtext, true, 10) == 0) if (strcmp(\"/inf\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
    new vehicleid;
    new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle;
    GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
    GetPlayerVehicleID(playerid);
    vehicleid = CreateVehicle(411,X,Y,Z,Angle,-1,-1,600);
    vehicleid = PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
    return 1;
}
//Teleportok============================================================
if(strcmp(cmdtext, \"/stunt\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new VehicleID;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID,402.9187,2534.1477,16.5455);
} else {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid,402.9187,2534.1477,16.5455);
//GivePlayerWeapon(playerid, 46, 200);
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/race\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;     
new VehicleID;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID,-2944.8975,436.2000,2.9612);
} else {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid,-2944.8975,436.2000,2.9612);
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/jizzy\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new VehicleID;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID,-2597.4902,1388.0292,7.1798);
} else {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid,-2597.4902,1388.0292,7.1798);
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/ls\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new VehicleID;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID,2782.5522,-2020.2609,13.5620);
} else {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid,2782.5522,-2020.2609,13.5620);
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/lv\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new VehicleID;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID,2320.2126,1390.6610,42.8853);
} else {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid,2320.2126,1390.6610,42.8853);
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/sf\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new VehicleID;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID,-1918.1754,292.3517,41.0469);
} else {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid,-1918.1754,292.3517,41.0469);
}
return 1;
}
return SendClientMessage(playerid,0x74E80099,\"Ez a parancs nem létezik!\");
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

Nem elérhető Spedy

  • 227
    • Profil megtekintése
Alap Mod.
« Válasz #1 Dátum: 2013. február 14. - 13:16:59 »
0 Show voters
Alap, De jó :)

Nem elérhető Suspect

  • 64
  • ♥•M4•♥
    • Profil megtekintése
Alap Mod.
« Válasz #2 Dátum: 2013. február 15. - 22:04:06 »
0 Show voters
Nem rossz..Csak név lehetett volna más is !:D

Pár dolgot felhasználok ha nem gond..:D Amúgy Alap módhoz képest,elég jó!:)

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Alap Mod.
« Válasz #3 Dátum: 2013. február 15. - 22:13:46 »
+1 Show voters
ZCMDvel szebb lenne :)

Nem elérhető Stramm

  • 193
    • Profil megtekintése
Alap Mod.
« Válasz #4 Dátum: 2013. február 16. - 13:42:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dead date=1360962826\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ZCMDvel szebb lenne :)
 
Ebben igazad van de ha modban valamit Zcmd-vel írok erorozik a PAWN  de csak a modban   Scriptben nem

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 16. - 13:44:03 )


Nem rossz..Csak név lehetett volna más is !:D

Pár dolgot felhasználok ha nem gond..:D Amúgy Alap módhoz képest,elég jó!:)

 
[/quote]
Nem Gond nyugodtan használd :D
« Utoljára szerkesztve: 2013. február 16. - 13:44:03 írta Stramm »

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Alap Mod.
« Válasz #5 Dátum: 2013. február 16. - 14:22:02 »
+1 Show voters
mert nem csinod jól(azért ír errort. ) :P

Alap Mod.
« Válasz #6 Dátum: 2013. február 16. - 16:24:52 »
0 Show voters
Hmm... Rá nézésre jó! Ment a plusz

Nem elérhető Stramm

  • 193
    • Profil megtekintése
Alap Mod.
« Válasz #7 Dátum: 2013. február 16. - 19:22:02 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dead date=1361020922\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mert nem csinod jól(azért ír errort. ) :P
 
Mindent Jól csinálok :D FilterScript-ben tökéletes xddd csak MOD-ban nem

Alap Mod.
« Válasz #8 Dátum: 2013. február 16. - 19:27:04 »
0 Show voters
Nagyon szép gratulálok Stramm!

Ment a + de csak azért mert elég jól leírtad információkat meg a mód is szép lett :)

Nem elérhető Stramm

  • 193
    • Profil megtekintése
Alap Mod.
« Válasz #9 Dátum: 2013. február 18. - 12:22:56 »
0 Show voters
Idézetet írta: ~Rabbit~ date=1361039224\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nagyon szép gratulálok Stramm!

Ment a + de csak azért mert elég jól leírtad információkat meg a mód is szép lett :)

 
Köszi, xdd de a MOD-on és a leíráson kivûl semmi nincs xddd  :laugh:

Nem elérhető Suspect

  • 64
  • ♥•M4•♥
    • Profil megtekintése
Alap Mod.
« Válasz #10 Dátum: 2013. február 23. - 07:07:35 »
0 Show voters
Hát most néztem nemrég,és tökéletes!Scriptnek is használtam fel pár dolgot,de az alap módot is felhasználom!:) megy a plusz[/glow].

Nem elérhető stamp

Alap Mod.
« Válasz #11 Dátum: 2013. március 24. - 15:52:11 »
0 Show voters
Hogy kell berakni a modot kezdõ vok:D

Alap Mod.
« Válasz #12 Dátum: 2013. március 24. - 15:57:33 »
0 Show voters
Idézetet írta: stamp date=1364136731\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hogy kell berakni a modot kezdõ vok:D
 
hostra ?

Alap Mod.
« Válasz #13 Dátum: 2013. március 25. - 13:46:24 »
0 Show voters
Nem hinném.
Szèp 1 CMDt ès a skin választós cuccot felhasználom :D
A + ment.

Alap Mod.
« Válasz #14 Dátum: 2013. március 25. - 15:58:48 »
0 Show voters
Adtam egy \'\'+\'\'-t a skin választót felhasználóm köszi Stramm <3 <3 <3

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal