GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: scripter01 - 2011. Október 06. - 21:33:00

Cím: AFK Rendszer
Írta: scripter01 - 2011. Október 06. - 21:33:00
Sziasztok!
Ezt a le írást azért készítettem mert sok kezdõ azzal jön AFK rendszert akarok a szerveremre!
Megoldás:CMD
FilterScript:
 

#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new bool:AFK[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   AFK[playerid] = false;
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   AFK[playerid] = false;
   return 1;
}
CMD:afk(playerid)
{
   new nev[MAX_PLAYER_NAME], str[32];
   if(AFK[playerid] == false)
   {
      AFK[playerid] = true;
      SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1);
      GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
      format(str, 32, \"[AFK]%s\", nev);
      SetPlayerName(playerid, str);
      TogglePlayerControllable(playerid, false);
   }
   //Ha a játékos AFK változójának értéke true, azaz igaz:
   else if(AFK[playerid] == true)
   {
       AFK[playerid] = false;
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
       strdel(nev, 0, 5);
       SetPlayerName(playerid, nev);
       TogglePlayerControllable(playerid, true)
   }
   return 1;
}

 
Sok boldogsággal használjátok remélem segíteni fog!
A Script \"HANGSÚJJOZOM\" ha valakinek nem tetszeni esetleg \"sza*nak\" tartaná kérem komentet ne füzzön hozzá!
Elõre is köszönöm!
A Script Kezdõk számára lett készítve!
Cím: AFK Rendszer
Írta: Dead - 2011. Október 06. - 21:36:49
Grat megy a + egész ügyes :D
Cím: AFK Rendszer
Írta: Zsolesszka - 2011. Október 06. - 21:42:48
http://sampforum.hu/index.php?topic=13840.msg159157#msg159157
http://sampforum.hu/index.php?topic=14063.msg161328#msg161328
http://sampforum.hu/index.php?topic=14871.msg170097#msg170097
http://sampforum.hu/index.php?topic=12953.msg149323#msg149323
http://sampforum.hu/index.php?topic=8814.msg101241#msg101241
http://sampforum.hu/index.php?topic=9950.0
Köszönjünk, még kellett még egy nincs még elég szkript AFK-ból, és nem akartam megkeresni az összeset.
Cím: AFK Rendszer
Írta: [T.I.R.]Kenguru - 2011. Október 07. - 05:09:29
7 sorból megvan egy egyszerû AFK script:
 
#include a_samp
#include zcmd
new bool:afk[MAX_PLAYERS];
CMD:afk(playerid) {
if(afk[playerid] == false) afk[playerid] = true, TogglePlayerControllable(playerid, false);
else if(afk[playerid] == true) afk[playerid] = false, TogglePlayerControllable(playerid, true);
return 1; }
Cím: AFK Rendszer
Írta: Dead - 2011. Október 07. - 06:51:08
xD :D
Cím: AFK Rendszer
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Október 07. - 06:59:45
Idézetet írta: Gumikacsa date=1317956969\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12278\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
7 sorból megvan egy egyszerû AFK script:
 
#include a_samp
#include zcmd
new bool:afk[MAX_PLAYERS];
CMD:afk(playerid) {
if(afk[playerid] == false) afk[playerid] = true, TogglePlayerControllable(playerid, false);
else if(afk[playerid] == true) afk[playerid] = false, TogglePlayerControllable(playerid, true);
return 1; }

 

Esetleg visszatérést? Elég gyakori a lekérdezési bugok.
Ha most használnám a /afk parancsot, akkor az afk[ playerid ] boolean logikai értéke megváltozik true-ra ( int params 1 ), amit a következõ lekérdésre ( if ( afk [ playerid ] == true ) ) is felhasználja és kikapcsolja az afk rendszert.
Cím: AFK Rendszer
Írta: ]XziBiT[ - 2011. Október 07. - 12:38:22
Nagyon jó afk script lett grat!
Nekem pint ez kellett az AFK rendszeremhez:
 
      GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
      format(str, 32, \"[AFK]%s\", nev);
      SetPlayerName(playerid, str);

 
:D
Cím: AFK Rendszer
Írta: Zsolesszka - 2011. Október 07. - 16:46:08
Idézetet írta: 0xC01DFACE date=1317963585\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12278\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


7 sorból megvan egy egyszerû AFK script:
 
#include a_samp
#include zcmd
new bool:afk[MAX_PLAYERS];
CMD:afk(playerid) {
if(afk[playerid] == false) afk[playerid] = true, TogglePlayerControllable(playerid, false);
else if(afk[playerid] == true) afk[playerid] = false, TogglePlayerControllable(playerid, true);
return 1; }

 

Esetleg visszatérést? Elég gyakori a lekérdezési bugok.
Ha most használnám a /afk parancsot, akkor az afk[ playerid ] boolean logikai értéke megváltozik true-ra ( int params 1 ), amit a következõ lekérdésre ( if ( afk [ playerid ] == true ) ) is felhasználja és kikapcsolja az afk rendszert.
 
[/quote]
Ezért nem kell if feltétel vizsgálat/ok egy ilyen egyszerû dologhoz.
http://sampforum.hu/index.php?topic=12470.msg143772#msg143772
Cím: AFK Rendszer
Írta: Adams - 2011. Október 07. - 16:54:06
Szep:D
Cím: AFK Rendszer
Írta: scripter01 - 2011. Október 09. - 17:15:46
Nem vagyok még pro scripter ti sem voltatok azok és én még nekem tanulnom kell soakt ebben ezt tudtam össze hozni szóval
Ez van ezt kell meg becsülni!
Cím: AFK Rendszer
Írta: Zsolesszka - 2011. Október 09. - 17:23:59
Idézetet írta: scripter01 date=1318173346\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12278\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem vagyok még pro scripter ti sem voltatok azok és én még nekem tanulnom kell soakt ebben ezt tudtam össze hozni szóval
Ez van ezt kell meg becsülni!
 
Épp ezért ha úgy érzed még kevés a tudásod nem kell olyan dolgokat publikálni amibõl több száz megtalálható, próbálj egyedi dolgot alkotni, amiben látszik a munka és nem csak a ctrl+c / ctrl+v használat.
Ebben a postolt dologban, semmi megbecsülni való nincs!
Cím: AFK Rendszer
Írta: [sdc]skyline - 2011. Október 09. - 18:08:04
Lehet hogy h*lyeség amit írok de így nem egyszerübb?
[pawn]#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
new bool:AFK[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   AFK[playerid] = false;
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   AFK[playerid] = false;
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/afk\", cmdtext, true) == 0)
{
   new nev[MAX_PLAYER_NAME], str[32];
   if(AFK[playerid] == false)
   {
      AFK[playerid] = true;
      SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1);
           GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
           format(str, 32, \"[AFK]%s\", nev);
           SetPlayerName(playerid, str);
           TogglePlayerControllable(playerid, false);
         }
        else if(AFK[playerid] == true)
         {
      AFK[playerid] = false;
             SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
             GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
             strdel(nev, 0, 5);
             SetPlayerName(playerid, nev);
             TogglePlayerControllable(playerid, true);
         }
         return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
zcmd nélkül.
De amúgy szép script megy a + !
Cím: AFK Rendszer
Írta: scripter01 - 2011. Október 10. - 18:13:14
kösz viszont a +!