Sziasztok!
Ezt a le írást azért készítettem mert sok kezdõ azzal jön AFK rendszert akarok a szerveremre!
Megoldás:CMD
FilterScript:
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new bool:AFK[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
AFK[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
AFK[playerid] = false;
return 1;
}
CMD:afk(playerid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME], str[32];
if(AFK[playerid] == false)
{
AFK[playerid] = true;
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1);
GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, 32, \"[AFK]%s\", nev);
SetPlayerName(playerid, str);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
}
//Ha a játékos AFK változójának értéke true, azaz igaz:
else if(AFK[playerid] == true)
{
AFK[playerid] = false;
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
strdel(nev, 0, 5);
SetPlayerName(playerid, nev);
TogglePlayerControllable(playerid, true)
}
return 1;
}
Sok boldogsággal használjátok remélem segíteni fog!
A Script \"HANGSÚJJOZOM\" ha valakinek nem tetszeni esetleg \"sza*nak\" tartaná kérem komentet ne füzzön hozzá!
Elõre is köszönöm!
A Script Kezdõk számára lett készítve!
7 sorból megvan egy egyszerû AFK script:
#include a_samp
#include zcmd
new bool:afk[MAX_PLAYERS];
CMD:afk(playerid) {
if(afk[playerid] == false) afk[playerid] = true, TogglePlayerControllable(playerid, false);
else if(afk[playerid] == true) afk[playerid] = false, TogglePlayerControllable(playerid, true);
return 1; }
7 sorból megvan egy egyszerû AFK script:
#include a_samp
#include zcmd
new bool:afk[MAX_PLAYERS];
CMD:afk(playerid) {
if(afk[playerid] == false) afk[playerid] = true, TogglePlayerControllable(playerid, false);
else if(afk[playerid] == true) afk[playerid] = false, TogglePlayerControllable(playerid, true);
return 1; }
Esetleg visszatérést? Elég gyakori a lekérdezési bugok.
Ha most használnám a /afk parancsot, akkor az afk[ playerid ] boolean logikai értéke megváltozik true-ra ( int params 1 ), amit a következõ lekérdésre ( if ( afk [ playerid ] == true ) ) is felhasználja és kikapcsolja az afk rendszert.
Nagyon jó afk script lett grat!
Nekem pint ez kellett az AFK rendszeremhez:
GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, 32, \"[AFK]%s\", nev);
SetPlayerName(playerid, str);
:D