BemutatásEz a függvénykönyvtár lehetõvé teszi, hogy beállítsuk egy fegyvernek a sebzési értékét.
FüggvényekCsak a fegyverekre vonatkozó, bárki használja:SetWeaponDamage(weaponid,damage)
Beállítja egy fegyver sebzését.Paraméterek: - weaponid - A fegyver id-je.
- damage - Mennyi legyen a sebzés.
Megjegyzés: A fent megadott értéket a SetWeaponDamageEx függvény felülírja!
GetWeaponDamage(weaponid)Visszatér a fegyver sebzésével.
Paraméterek: - weaponid - A fegyver id-je.
Visszatérések: A fegyver sebzésének értékével, vagy -1-el, ha nincs beállítva egyénileg sebzés.
Csak egy adott játékos fegyverére vonatkozó:SetPlayerWeaponDamage(playerid,weaponid,damage)
Beállítja egy játékos fegyverének a sebzését.Paraméterek: - playerid - A játékos id-je.
- weaponid - A fegyver id-je.
- damage - Mennyi legyen a sebzés.
GetPlayerWeaponDamage(playerid,weaponid)Visszatér a játékos fegyverének sebzésével.
Paraméterek: - playerid - A játékos id-je.
- weaponid - A fegyver id-je.
Visszatérések: A fegyver sebzésének értékével, vagy -1-el, ha nincs beállítva egyénileg sebzés.
FONTOSA függvénykönyvtár a 0.3d-s OnPlayerGiveDamage-val dolgozik, ezért alá mindenképpen be kell rakni ezt:
Damage_ONPGIVEDÍgy:
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
Damage_ONPGIVED(playerid,damagedid,amount,weaponid);
return 1;
}
A helyes mûködéshez az OnGameModeInit alá (Vagy filterscript) kell berakni ezt:
DOnGame();Így:
public OnGameModeInit()
{
DOnGame();
return 1;
}
Különben minden fegyvernek 0 lesz a sebzése!MegjegyzésekA scriptet sajnos nem tudtam tesztelni, de ha valaki letesztelné, akkor megköszönném. Elméletben minden tökéletesen mûködik.
Letöltéswpd.inc