GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Laci15vvv - 2011. február 10. - 19:17:50
-
Hááátttmegin én vagyok:D Sziasztok.:) A haverommal ketten csintünk egy admin kocsi bázist amely LVn a piramis mellett található:D Körbe keritettem keritéssel és kétkapu van! Egy elöl egy hátul és egy teleport:D
A parkólóban lévö kocsik By Zaraboy :D
Én csak párat tettem le , ö a legtöbbet:D
.:Parancsok:.
Kapu1: /nyit1 /zár1
Kapu2: /nyit2 /zár2
Teleport: /bazis
.:Link:.
http://www55.zippyshare.com/v/36260124/file.html
.:Képek:.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ennyi lenne:)
Hello:)
-
Esetleg kép?
-
Ha ez FS minek public OnGameModeInit() van benne?
-
Nemtom:D igy voltkedvem megcsinni szimpibb volt:D
Csintem képeket is:D
Tsk:D
-
PLS segíts mert nem sikerült csak a kocsik vannak benne
-
Elõször is szerintem nem lett rossz.
Szerintem ha egy filterscriptben objectet és/vagy kocsikat rakunk akkor OnGameModeInit -hez rakjuk, mert pl, ha újra akarjuk tölteni a scriptet rconból(tehát nem mód resi) akkor Lefut az OnFilterScriptExit és az OnFilterScriptInit, tehát ha az OnFilterScriptExitben nem töröljük ki az objecteket és/vagy autókat akkor azok újra oda lesznek rakva, tehát két autó összebugol 1 helyen, dupla számú object már nem streameres objectekkel nem túl szerencsés(fõleg ha sok object van). Az OnGameModeInit pedig nem fut le ha a scriptet indítjuk újra, mert az akkor fut le amikor a mód betölt(így viszont nem jó az /rcon loadfs ...)
//legalábbis nekem így volt.
-
_[Opel_[\" post=148830\" timestamp=\"1308472445]
PLS segíts mert nem sikerült csak a kocsik vannak benne
[/quote]
Nekem is elõször csak a kocsik voltak de másodszor benn volt minden, de kivettem mert nem tetszett.
[mod]Attól hogy neked nem tetszett még nem kell leszólni, fõleg azért mert több hónapos topicba hunterkedsz.[/mod]
-
Elmegy! :)
-
_[Opel_[ link=topic=9953.msg148830#msg148830 date=1308472445]
PLS segíts mert nem sikerült csak a kocsik vannak benne
nekem is elöször csak a kocsik voltak de masodszor benn vot minden de kivettem mert egy nagy kalap Sz.r
[/quote]
Büntetést neki!
-
_[Opel_[ link=topic=9953.msg148830#msg148830 date=1308472445]
PLS segíts mert nem sikerült csak a kocsik vannak benne
nekem is elöször csak a kocsik voltak de masodszor benn vot minden de kivettem mert egy nagy kalap Sz.r
[/quote]
Büntetést neki!
[/quote]
azt meg minek?
-
Azért, mert más munkáját szólod le!
Kritikát lehet írni, de ez nem azt jelenti, hogy ilyeneket írhatsz hogy sz*r, mert nem biztos, hogy te megtudnád csinálni ezt, akár milyen kis dolog is.
-
Azért, mert más munkáját szólod le!
Kritikát lehet írni, de ez nem azt jelenti, hogy ilyeneket írhatsz hogy sz*r, mert nem biztos, hogy te megtudnád csinálni ezt, akár milyen kis dolog is.
1 megtudnám 2 nem csinálnám az tuti mi benne a nehézség h ledob 50 kocsit meg egy kaput meg 2 keritést és megcsinalja a moveobjecteket? meg összerakja egy scriptbe?
-
Ok csináld, várjuk elõszeretettel valakinek a moveobject készítés se megy, röviden be lehet fejezni a negatív hozzászólást.
-
Igaza van mert a te munkáidra is lehetne mondani hogy.......!
És mi nem mondunk ilyet!
Honnan tudod hogy valakinek nem ez kell?
-
Armani amúgy a te scriptjeid sem jelentenek sokat.
bocsi.
-
szerintem jó lett ;D
-
szerintem jó lett ;D
Legalább nem ugy mondod mint Armani! :D
-
Armani amúgy a te scriptjeid sem jelentenek sokat.
bocsi.
Mert en csak ha unatkozom akkor rakok fel vmit de mind 1
Vita Zárva
-
Nekem sincs vitatkozni kedvem ezért vita lezárva! ;D
-
Nekem sincs vitatkozni kedvem ezért vita lezárva! ;D
Lopod a szövegem \"Vita zárva\"
=Vita nyitva XDD :-X :D