GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Tamas1324 - 2015. Január 02. - 21:13:44

Cím: Admin HQ
Írta: Tamas1324 - 2015. Január 02. - 21:13:44
Sziasztok Kedves Fórumozók.  :)
Beszeretném mutatni az egyik mapom a sok közül.
Készítő: TamasZone (én)
Idő: 2Óra
Objectek száma: 221
Filterscript: 1Darab -> Mozgat 3dolgot. 1.Épület 2.Kapu(széf) 3.Lift
FIGYELEM: Ha felhasználod nevem tüntesd fel,köszi.
Sima Objectek:-->
   CreateObject(10828, -2091.6001, -2348.69995, 26, 0, 0, 320);
CreateObject(3361, -2097.19995, -2340.80005, 27, 0, 0, 320);
CreateObject(10828, -2088.19995, -2345.1001, 26, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3361, -2092.69995, -2344.58008, 23.07, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3361, -2088, -2348.5249, 19, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3361, -2083.3999, -2352.3999, 15, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3361, -2078.80005, -2356.25806, 11, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2061.3999, -2367.6001, 26, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2064.5, -2371.44995, 26, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2088.19995, -2345.19995, 12, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2091.3999, -2348.8999, 12, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2064.3999, -2371.6001, 12, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2061.19995, -2367.8999, 12, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3361, -2074.19995, -2360.1001, 7, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3361, -2069.6001, -2363.96997, 3, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3361, -2065, -2367.83008, -1, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2088.19995, -2345.19995, -2, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2061.19995, -2367.80005, -2, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2091.3999, -2348.8999, -2, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2064.30005, -2371.6001, -2, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3458, -2054.1001, -2376.80005, -3.4, 0, 0, 320);
CreateObject(3458, -2023.2998, -2402.69922, -3.4, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2035, -2389.89941, 12, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2038.09961, -2393.69922, 12, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2034.09961, -2390.5, -2, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2037.2998, -2394.2998, -2, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2061.69995, -2371.30005, 1.8, 0, 0, 320);
CreateObject(3095, -2054.69995, -2376.8999, 1.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2047.90002, -2382.6001, 1.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2041.09998, -2388.30005, 1.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2034.09998, -2393.8999, 1.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2027.19922, -2399.5, 1.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2092.3999, -2337.30005, 28.8, 0, 0, 320);
CreateObject(3095, -2094.30005, -2335.69995, 28.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2100.8999, -2345.19995, 28.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2094.80005, -2350.30005, 28.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2065.6001, -2370.6001, 14.4, 0, 0, 229.999);
CreateObject(10828, -2065.3999, -2370.80005, 26, 0, 0, 229.999);
CreateObject(3095, -2091.6001, -2344.80005, 28.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2084.80005, -2350.5, 28.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2078, -2356.19995, 28.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2071.5, -2361.6001, 28.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2065, -2367.1001, 28.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2020.19922, -2406.69922, 1.8, 90, 179.995, 139.999);
CreateObject(3095, -2019, -2405.2998, 1.8, 90, 180, 319.988);
CreateObject(3095, -2020.59961, -2405.59961, 1.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2024.30005, -2404.69995, 5.7, 90, 0, 49.999);
CreateObject(10828, -2007.5, -2412.80005, -2, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2010.69995, -2416.6001, -2, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2016.59998, -2408.5, 14.1, 0, 0, 49.999);
CreateObject(3095, -2013.80005, -2411.5, 1.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2007.19995, -2417.1001, 1.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3458, -2002.40002, -2423.6001, -3.4, 0, 0, 229.999);
CreateObject(3095, -2000.40002, -2422.80005, 1.8, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -2012.19995, -2411, 1.8, 90, 180, 319.988);
CreateObject(3095, -2013.40002, -2412.3999, 1.8, 90, 179.995, 139.999);
CreateObject(10828, -2007, -2412.19995, -15, 0, 0, 319.999);
CreateObject(10828, -2011.30005, -2417.19995, -15, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3458, -2001.59998, -2421, -15, 0, 90, 139.993);
CreateObject(3458, -2008.90002, -2414.6001, -22.1, 0, 90, 319.988);
CreateObject(3458, -2008.40002, -2420.19995, -18, 0, 90, 49.988);
CreateObject(3458, -2003.5, -2414.5, -18, 0, 90, 229.982);
CreateObject(3458, -1999.59998, -2417.80005, -18, 0, 90, 229.982);
CreateObject(3458, -2004.59998, -2423.3999, -18, 0, 90, 49.982);
CreateObject(3458, -1988.30005, -2432.19995, -39.53, 0, 0, 320);
CreateObject(3458, -2000.69995, -2426.69995, -18, 0, 90, 49.982);
CreateObject(3458, -1995.69995, -2421.1001, -18, 0, 90, 229.982);
CreateObject(3458, -1991.80005, -2424.3999, -18, 0, 90, 229.982);
CreateObject(3458, -1996.80005, -2430, -18, 0, 90, 49.982);
CreateObject(3458, -1987.19995, -2432.8999, -33.7, 0, 180, 319.982);
CreateObject(3458, -1992.90002, -2433.30005, -18, 0, 90, 49.982);
CreateObject(3458, -1989, -2436.6001, -18, 0, 90, 49.982);
CreateObject(3458, -1985.09998, -2439.8999, -18, 0, 90, 49.982);
CreateObject(3458, -1981.19995, -2443.19995, -18, 0, 90, 49.982);
CreateObject(3458, -1987.90002, -2427.69995, -18, 0, 90, 229.982);
CreateObject(3458, -1984, -2431, -18, 0, 90, 229.982);
CreateObject(3458, -1980.09998, -2434.30005, -18, 0, 90, 229.982);
CreateObject(3458, -1976.19995, -2437.6001, -18, 0, 90, 229.982);
CreateObject(3458, -1973.30005, -2440.5, -18, 0, 90, 139.982);
CreateObject(3458, -1977.59998, -2445.6001, -18, 180, 90, 139.977);
CreateObject(1502, -1976.09998, -2441.5, -38, 0, 0, 230);
CreateObject(3458, -1972, -2440.6001, -18, 0, 90, 229.982);
CreateObject(3458, -1977.19995, -2446.80005, -18, 0, 90, 49.982);
CreateObject(3458, -1979, -2453.30005, -39.5, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3458, -1970.5, -2440.5, -18, 0, 90, 319.982);
CreateObject(3458, -1967.19995, -2436.6001, -18, 0, 90, 319.977);
CreateObject(3458, -1977.09998, -2448.30005, -18, 0, 90, 319.977);
CreateObject(3458, -1980.40002, -2452.19995, -18, 0, 90, 319.977);
CreateObject(3458, -1961.5, -2436.1001, -18, 0, 90, 229.977);
CreateObject(3458, -1957.59998, -2439.3999, -18, 0, 90, 229.971);
CreateObject(3458, -1953.69995, -2442.69995, -18, 0, 90, 229.971);
CreateObject(3458, -1979.90002, -2457.80005, -18, 0, 90, 49.977);
CreateObject(3458, -1976, -2461.1001, -18, 0, 90, 49.971);
CreateObject(3458, -1972.09998, -2464.3999, -18, 0, 90, 49.971);
CreateObject(3458, -1964.30005, -2471, -18, 0, 90, 49.971);
CreateObject(3458, -1970.80005, -2440.80005, -33, 90, 193.633, 216.094);
CreateObject(3458, -1970.90002, -2440.8999, -28, 90, 162.452, 247.269);
CreateObject(3458, -1968.59998, -2467.3999, -33, 90, 166.739, 332.983);
CreateObject(3458, -1971.30005, -2465.1001, -28, 90, 196.781, 302.932);
CreateObject(3458, -1961.19995, -2459.3999, -39.5, 0, 0, 229.999);
CreateObject(3458, -1965.69995, -2471.1001, -18, 0, 90, 139.971);
CreateObject(3458, -1969, -2475, -18, 0, 90, 139.966);
CreateObject(3458, -1972.30005, -2478.8999, -18, 0, 90, 139.966);
CreateObject(3458, -1975.09998, -2476, -18, 0, 90, 49.966);
CreateObject(1502, -1966.80005, -2467.1001, -38, 0, 0, 139.999);
CreateObject(3095, -1971.69995, -2463.6001, -40, 90, 180, 320);
CreateObject(3095, -1963.69995, -2470.3999, -40, 90, 179.995, 319.749);
CreateObject(3458, -1971.90002, -2465.8999, -18, 0, 90, 319.96);
CreateObject(3458, -1975.19995, -2469.80005, -18, 0, 90, 319.96);
CreateObject(3458, -1978.5, -2473.69995, -18, 0, 90, 319.96);
CreateObject(3095, -1971.59998, -2468.80005, -35, 0, 359.995, 139.999);
CreateObject(3095, -1977.19995, -2475.80005, -35, 0, 359.989, 139.999);
CreateObject(1550, -1970.59998, -2472.69995, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1971.69995, -2474, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1972.80005, -2473, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1973.40002, -2473.80005, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1972.30005, -2474.80005, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1972.90002, -2474.30005, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1974, -2473.30005, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1974.80005, -2472.69995, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1974.19995, -2471.8999, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1973.40002, -2472.5, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1972.30005, -2473.5, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1971.30005, -2474.30005, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1971.80005, -2474.8999, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1971.59998, -2473.1001, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1972.40002, -2473, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1972.90002, -2472.6001, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1973.59998, -2472, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1972.19995, -2472.19995, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1972.59998, -2471.8999, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1973.40002, -2471.30005, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1973, -2471.6001, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1971.90002, -2472.6001, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1971.09998, -2473.19995, -37.6, 0, 0, 358);
CreateObject(1550, -1970.80005, -2473.8999, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1970.19995, -2473.30005, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1971.09998, -2472.3999, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1971.5, -2472.1001, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1972, -2471.6001, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1972.69995, -2470.8999, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1972.30005, -2471.19995, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1973.19995, -2470.69995, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1972.09998, -2475.80005, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1972.80005, -2475.1001, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1973.30005, -2474.69995, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1973.69995, -2474.3999, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1974.19995, -2473.8999, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1974.69995, -2473.3999, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1974, -2472.69995, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1550, -1973.5, -2473.19995, -37.6, 0, 0, 358);
CreateObject(1550, -1972.59998, -2474.1001, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1972.80005, -2473.6001, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1974.09998, -2472.5, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1971, -2471.5, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1971.40002, -2471.19995, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1971.80005, -2470.8999, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1972.40002, -2470.3999, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1970.5, -2472, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(1550, -1969.90002, -2472.5, -37.6, 0, 0, 357.995);
CreateObject(3458, -1962.69995, -2467.3999, -18, 0, 90, 139.971);
CreateObject(3458, -1959.40002, -2463.5, -18, 0, 90, 139.966);
CreateObject(3458, -1956.09998, -2459.6001, -18, 0, 90, 139.966);
CreateObject(3458, -1952.80005, -2455.69995, -18, 0, 90, 139.966);
CreateObject(3458, -1949.5, -2451.80005, -18, 0, 90, 139.966);
CreateObject(3458, -1946.19995, -2447.8999, -18, 0, 90, 139.966);
CreateObject(3458, -1975.69995, -2449.3999, -39.5, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3458, -1957.40002, -2458.1001, -39.5, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3458, -1954.19995, -2454.19995, -39.5, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3458, -1951, -2450.30005, -39.5, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3458, -1956, -2453.19995, -39.5, 0, 0, 229.993);
CreateObject(3458, -1952.19995, -2442.6001, -18, 0, 90, 319.971);
CreateObject(3458, -1948.90002, -2438.69995, -18, 0, 90, 319.966);
CreateObject(3458, -1943.30005, -2444.3999, -18, 0, 90, 139.955);
CreateObject(3458, -1957.5, -2439.3999, -33, 90, 168.907, 150.812);
CreateObject(1502, -1952.59998, -2445.3999, -38, 0, 0, 319.999);
CreateObject(3095, -1947.80005, -2449, -40, 90, 180.005, 139.735);
CreateObject(3458, -1944.09998, -2438.8999, -18, 0, 90, 229.955);
CreateObject(3095, -1947.5, -2443.69995, -35.48, 0, 359.989, 139.999);
CreateObject(2566, -1947.69995, -2441.1001, -37.62, 0, 0, 319.75);
CreateObject(2596, -1950, -2446.69995, -36.3, 0, 0, 140);
CreateObject(1712, -1947.59998, -2446.5, -38, 0, 0, 230);
CreateObject(1712, -1946.19995, -2444.80005, -38, 0, 0, 229.999);
CreateObject(18102, -1955.59998, -2453.69995, -34, 0, 0, 0);
CreateObject(3458, -1963.69995, -2466.1001, -33, 0, 180, 140);
CreateObject(3458, -1960.40002, -2462.19995, -33, 0, 179.995, 139.999);
CreateObject(3458, -1957.19995, -2458.3999, -33, 0, 179.995, 139.999);
CreateObject(3458, -1954, -2454.6001, -33, 0, 179.995, 139.999);
CreateObject(3458, -1950.69995, -2450.69995, -33, 0, 179.995, 139.999);
CreateObject(3458, -1947.5, -2446.8999, -33, 0, 179.995, 139.999);
CreateObject(18102, -1957.40002, -2450.69995, -34, 0, 0, 330);
CreateObject(18102, -1964.59998, -2458.8999, -34, 0, 0, 329.996);
CreateObject(18102, -1962.19995, -2455.69995, -34, 0, 0, 19.996);
CreateObject(18102, -1961.90002, -2445.19995, -34, 0, 0, 19.995);
CreateObject(14537, -1958.30005, -2457.80005, -36, 0, 0, 320);
CreateObject(18090, -1960.69995, -2441.19995, -35.7, 0, 0, 50);
CreateObject(354, -1968.90002, -2457.1001, -34.2, 0, 0, 0);
CreateObject(354, -1958.19995, -2451.5, -34.2, 0, 0, 0);
CreateObject(354, -1969.80005, -2448.30005, -34.2, 0, 0, 0);
CreateObject(2290, -1969.40002, -2442.19995, -38, 0, 0, 50);
CreateObject(2290, -1976.19995, -2450.3999, -38, 0, 0, 49.999);
CreateObject(2290, -1979.30005, -2454, -38, 0, 0, 49.999);
CreateObject(1708, -1962.90002, -2443.19995, -38.1, 0, 0, 140);
CreateObject(1708, -1960, -2445.69995, -38.1, 0, 0, 139.999);
CreateObject(1708, -1965.80005, -2440.19995, -38.1, 0, 0, 99.999);
CreateObject(2592, -1971.5, -2462.6001, -37.1, 0, 0, 140);
CreateObject(2592, -1974.5, -2460, -37.1, 0, 0, 139.999);
CreateObject(2592, -1977.59998, -2457.3999, -37.1, 0, 0, 139.999);
CreateObject(1679, -1973.90002, -2457.1001, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1679, -1970.19995, -2455.8999, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1679, -1969, -2460.8999, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1679, -1973.40002, -2453.30005, -37.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1670, -1958.59998, -2444.69995, -37.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1670, -1959.80005, -2443.80005, -37.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1670, -1961.5, -2442.30005, -37.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1670, -1963.40002, -2440.69995, -37.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1670, -1964.30005, -2439.3999, -37.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1670, -1973.40002, -2453.19995, -37.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1670, -1970.19995, -2455.8999, -37.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1670, -1969, -2460.8999, -37.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1670, -1973.90002, -2457.1001, -37.2, 0, 0, 0);

 
Mozgatni kívánt objectek:-->
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Tamas;
new Kapu1;
new lift;
public OnFilterScriptInit()
{
Tamas = CreateObject(18239, -2096, -2340.3999, 29.6, 0, 0, 323.5);
Kapu1 = CreateObject(2634, -2022.90002, -2403.19995, -0.3, 0, 0, 50);
        lift = CreateObject(974, -2005.30005, -2417.8999, -1.9, 90, 0, 320);
return 1;
}
//=========================
CMD:azar(playerid,params[])
{
MoveObject(Tamas,-2096, -2340.3999, 29.6 ,2.5);
return 1;
}
CMD:anyit(playerid,params[])
{
        MoveObject(Tamas,-2091.1001, -2344, 29.6 ,2.5);
return 1;
}
//===========================
CMD:akzar(playerid,params[])
{
MoveObject(Kapu1,-2022.90002, -2403.19995, -0.3 ,2.5);
return 1;
}
CMD:aknyit(playerid,params[])
{
        MoveObject(Kapu1,-2023, -2404.5, -0.3 ,2.5);
return 1;
}
//============================
CMD:alfel(playerid,params[])
{
MoveObject(lift,-2005.30005, -2417.8999, -1.9 ,2.5);
return 1;
}
CMD:alle(playerid,params[])
{
        MoveObject(lift,-2005.30005, -2417.8999, -38 ,2.5);
return 1;
}

 
Törölni kívánt object:-->
#include <a_samp>
#include zcmd
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18239, -2096.14844, -2340.17187, 29.61719, 11.523818969727);
    return 1;
}

 
Remélem tetszeni fog.  :D
A teljes mappa letöltése: Admin HQ Letöltése.
Videó:
Cím: Admin HQ
Írta: SzilixDD - 2015. Január 02. - 21:20:23
Hmm,ötletes.  :thumbsup:
Cím: Admin HQ
Írta: [GA]MER - 2015. Január 02. - 21:20:59
Szerintem is jólett! :)
Cím: Admin HQ
Írta: Tamas1324 - 2015. Január 02. - 21:24:44
Nagyon szépen köszönöm. :) Fogok még feltölteni elég sok mapot csak videóval együtt elég nehéz mert 350perc mire feltölt a youtubra egy videót  :tantrum:  :laugh:
Cím: Admin HQ
Írta: [Nickki] - 2015. Január 03. - 11:03:49
Nagyon kreatív darab, ráadásul szép is  ;) Nagyon jól mapolsz, tetszenek a munkáid.


Csak azokat az idióta átmeneteket felejtenéd el, de villámgyorsan.  :grrr:
Cím: Admin HQ
Írta: Tamas1324 - 2015. Január 03. - 14:32:17
Köszi Niki.
Milyen átmenetre gondolsz?
Cím: Admin HQ
Írta: [Nickki] - 2015. Január 03. - 16:25:27
Máshol leírom  ;)
Cím: Admin HQ
Írta: Tamas1324 - 2015. Január 03. - 16:43:10
Rendben akkor várom Facen.  :)
Cím: Admin HQ
Írta: Dani99 - 2015. Január 05. - 10:47:12
Szerintem is tök jó lett, de egy teleport nem árt az ADMINHQ elé:
 
CMD:adminhq(playerid,params[])
{
SetPlayerPos(playerid,-2102.5750,-2336.1565,30.6250);
}

 
Én fel fogom használni! :yes:
Cím: Admin HQ
Írta: citromhun - 2015. Január 05. - 13:06:50
Köszönöm/jük Dani99! Ha nem írod le nekem, hogy hova kell teleportálni biztosan nem  találok oda.
Cím: Admin HQ
Írta: Dani99 - 2015. Január 05. - 13:34:31
Szivesen, máskor is!
Cím: Admin HQ
Írta: Tamas1324 - 2015. Január 05. - 17:57:03
Szerintem gregor szarkazmuskent irta ezt a koszonomot :D
Szerintem mindenki ismeri a helyet :)
Cím: Admin HQ
Írta: Adfocus - 2015. Február 10. - 16:55:31
Ez szuper  :smokin:
ui:Fel is használom :D
Cím: Admin HQ
Írta: Tamas1324 - 2015. Február 16. - 06:08:23
Orulok h tetszik Adfocus :) nyugodtan hasznald fel , csak a nevem tuntesd fel.
Cím: Admin HQ
Írta: mooph - 2015. Február 17. - 17:13:30
Nagyon jó. a +az megy
Cím: Admin HQ
Írta: Tamas1324 - 2015. Február 18. - 11:33:27
Köszönöm Mooph :D
Cím: Admin HQ
Írta: Andriis - 2015. Február 18. - 11:41:30
Tetszik, viszont ha ki van nyitva, és fordítjuk a nézetet, akkor bedobja a régi ház textúráját.
Vagy csak nálunk? :O
Cím: Admin HQ
Írta: Tamas1324 - 2015. Február 18. - 12:37:02
igen, sajnos ha kinyitom akkor néha előugrik az épület objectje.  :(
Cím: Admin HQ
Írta: Andriis - 2015. Február 18. - 12:39:01
De ha zárva van akkor is, mivel egy kicsit hátrébb tetted le az objectet.
De ezen a hibán kívül szerintem egész jó lett :)
Sokat mappolok mostanában, és tudom, hogy nem a mappolás rész a nehéz, hanem kitalálni, hogy pontosan mi hol legyen. Nagy kreativitás kell. Megy a +, ha eddig nem adtam volna :)
Cím: Admin HQ
Írta: Tamas1324 - 2015. Február 21. - 12:13:04
Örülök,hogy ettől a hibától még tetszik. :D
Igen szerintem se a mappolás a nehéz hanem kitalálni , hogy mi hol és , hogy legyen. :)
Köszönöm a +-t.  :)
Cím: Admin HQ
Írta: Blez - 2015. Február 21. - 12:26:41
Amikor az épület \"hátracsúszott\" a helyére, akkor tátva maradt a szám.  :D
Lehet én vagyok lemaradva egy kicsit, de ehhez hasonlót még nem láttam, hogy így odébb \"csusszanjon\" az épület.  :D
Valamint a lefelé menő lépcső elég ötletes. :D Gratula hozzá!
Cím: Admin HQ
Írta: Tamas1324 - 2015. Február 21. - 12:28:01
Próbáltam egyedire csinálni,hogy legyen benne valami izgalmas. :D
Örülök, hogy tetszik  :)
Cím: Admin HQ
Írta: Missh - 2015. Március 04. - 13:15:18
WAO!:) Nagyon szép,. és ötletes :) Folytasd... így tovább..
Cím: Admin HQ
Írta: BoSS - 2015. Április 05. - 19:07:28
Szép munka! :D
Cím: Admin HQ
Írta: M1A1 - 2015. Április 07. - 23:13:28
Jó lett!
Viszont vannak benne illesztési hibák(vibrálnak bizonyos részek, stb... Kicsit rakd feljebb, vagy lejjebb ilyenkor az objectet és abbahagyja, de persze csak annyira, hogy ne lehessen észrevenni, hogy feljebb van) + a lépcső alatt/mögött kilátsz a nagy semmibe + Ha rázártad a házat a lépcsőre, akkor illene a lépcső tetejét is lezárni, hogy ne mászkáljon senki a ház \"belsejében\", aki úgy gondolja, hogy most felmegy oda. Meg a széf ajtó kicsit furcsán nyílik. De ezeket leszámítva nekem tetszik. A ház \"odébbcsúsztatása\" jó ötlet volt!
Cím: Admin HQ
Írta: Tamas1324 - 2016. Február 05. - 22:21:12
Idézetet írta: M1A1 date=1428441208\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52040\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lett!
Viszont vannak benne illesztési hibák(vibrálnak bizonyos részek, stb... Kicsit rakd feljebb, vagy lejjebb ilyenkor az objectet és abbahagyja, de persze csak annyira, hogy ne lehessen észrevenni, hogy feljebb van) + a lépcső alatt/mögött kilátsz a nagy semmibe + Ha rázártad a házat a lépcsőre, akkor illene a lépcső tetejét is lezárni, hogy ne mászkáljon senki a ház \"belsejében\", aki úgy gondolja, hogy most felmegy oda. Meg a széf ajtó kicsit furcsán nyílik. De ezeket leszámítva nekem tetszik. A ház \"odébbcsúsztatása\" jó ötlet volt!
 
Hát sajnos már nem fogom kijavítani a hibákat, viszont köszönöm a tanácsaidat.
Igen a széf ajtót elsőnek úgy akartam, hogy úgy nyílik ki mint a való életben 1 ajtó viszont azt nem tudtam, hogy kell csinálni.(Még mindig nem tudom :/ xD)
Köszönöm, hogy tetszik a ház elcsúszós ötlet. :)