Szerző Téma: 3D Text/Class Készítõ  (Megtekintve 5710 alkalommal)

3D Text/Class Készítõ
« Dátum: 2011. július 24. - 12:34:06 »
+5 Show voters
Üdv.
Használat(Classok esetén):
 
  • Odamegyünk ahol szeretnénk hogy legyen a calss.
  • Beírjuk a /classadd parancsot.
  • Kiírja fájlba a script. És készen is van a Class. Innentõl már nyugodtan be is tehetjük a játékmódunkba.

 

Használat(3D Textek esetén):
 
  • Odamegyünk ahova le szeretnénk tenni a 3D textet.
  • Beírjuk a /textlerak parancsot.
  • Kiválasztjuk a nekünk megfelelõ színt
  • Beírjuk hogy mi is legyen a 3D text szövege
  • Kiírja fájlba a script. És készen is van a 3D text. Innentõl be is tehetjük a játékmódunkba.

 

Telepítés:
 
  • Letöltjük.
  • Lefordítjuk.
  • Létrehozunk egy Textek.txt és egy Classok.txt fájlt a szerver scriptfiles mappájában.
  • Berakjuk a scriptet a filterscripts mappába.
  • Beleírjuk a server.cfg fájlba a scriptet.: filterscripts textd
  • Elindítjuk(Újraindítjuk) a szervert
  • Készen is van

 

A script elején ott van hogy #define ADMIN azt akkor használjuk hogyha azt szeretnénk hogy csak RCON adminisztrátor használhassa a parancsot.
Letöltés
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 12. - 18:48:49 írta APC »

3D Text/Class Készítõ
« Válasz #1 Dátum: 2011. július 24. - 12:48:28 »
+1 Show voters
Nem rossz de az ilyeneket miért nem egyszerûsíted le?
 
          switch(listitem)
       {
           case 0:
           {
            valasztottszin[playerid] = 1;
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 1:
           {
               valasztottszin[playerid] = 2;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 2:
           {
               valasztottszin[playerid] = 3;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 3:
           {
               valasztottszin[playerid] = 4;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 4:
           {
               valasztottszin[playerid] = 5;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 5:
           {
               valasztottszin[playerid] = 6;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 6:
           {
              valasztottszin[playerid] = 7;
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 7:
           {
               valasztottszin[playerid] = 8;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
      }
[/quote]
Ha megfigyeled a listitem értéke ha 0 akkor a valasztottszin[playerid] értéke 1 lesz, ha a listitem értéke 1 a valasztottszin[playerid] értéke 2.
[pawn]
valasztottszin[playerid] = listitem +1;
[/pawn]
 Csak egyel nagyobb mindig,
a ShowPlayerDialog meg egy és ugyanaz mindegyik esetben.
És ugyanez a helyzet a mentés résznél is, ha a színeknek létrehoznál egy változót.
[pawn]
new
szincode[] = { COLOR_GREY, COLOR_GREEN, COLOR_RED, COLOR_YELLOW, COLOR_WHITE, COLOR_PURPLE, COLOR_BLUE, COLOR_ORANGE };
[/pawn]
Akkor tudnál rá hivatkozni, mert csak egyedül a szín változik csak a mentések közt.
[pawn]
printf(\"%x\", szincode[valasztottszin[playerid] - 1]);
[/pawn]
Várom a következõ verziót ha lesz.  8)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 24. - 13:00:32 írta Zsolesszka »

3D Text/Class Készítõ
« Válasz #2 Dátum: 2011. július 24. - 13:31:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zsolesszka date=1311504508\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9812\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem rossz de az ilyeneket miért nem egyszerûsíted le?
 
          switch(listitem)
       {
           case 0:
           {
            valasztottszin[playerid] = 1;
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 1:
           {
               valasztottszin[playerid] = 2;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 2:
           {
               valasztottszin[playerid] = 3;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 3:
           {
               valasztottszin[playerid] = 4;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 4:
           {
               valasztottszin[playerid] = 5;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 5:
           {
               valasztottszin[playerid] = 6;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 6:
           {
              valasztottszin[playerid] = 7;
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 7:
           {
               valasztottszin[playerid] = 8;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
      }
Ha megfigyeled a listitem értéke ha 0 akkor a valasztottszin[playerid] értéke 1 lesz, ha a listitem értéke 1 a valasztottszin[playerid] értéke 2.
[pawn]
valasztottszin[playerid] = listitem +1;
[/pawn]
 Csak egyel nagyobb mindig,
a ShowPlayerDialog meg egy és ugyanaz mindegyik esetben.
És ugyanez a helyzet a mentés résznél is, ha a színeknek létrehoznál egy változót.
[pawn]
new
szincode[] = { COLOR_GREY, COLOR_GREEN, COLOR_RED, COLOR_YELLOW, COLOR_WHITE, COLOR_PURPLE, COLOR_BLUE, COLOR_ORANGE };
[/pawn]
Akkor tudnál rá hivatkozni, mert csak egyedül a szín változik csak a mentések közt.
[pawn]
printf(\"%x\", szincode[valasztottszin[playerid] - 1]);
[/pawn]
Várom a következõ verziót ha lesz.  8)
 
[/quote]
Elõször is köszönöm a tanácsokat. De szerintem a kezdõk számára az én módszerem átláthatóbb.
Ha lesz idõm akkor lehet hogy lesz új verzió. Csak sok a dolog a TT-vel.

Nem elérhető Armani

  • 319
    • Profil megtekintése
3D Text/Class Készítõ
« Válasz #3 Dátum: 2011. július 26. - 18:35:39 »
0 Show voters
Köszi ez jól jött de ezt hogy tudom scriptbe megirni?

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
3D Text/Class Készítõ
« Válasz #4 Dátum: 2011. július 26. - 18:50:15 »
+1 Show voters
Hogy érted? Ez már egy kész script.

Nem elérhető Armani

  • 319
    • Profil megtekintése
3D Text/Class Készítõ
« Válasz #5 Dátum: 2011. július 26. - 19:11:57 »
0 Show voters
Jajj semmi megoldottam de nem arra gondoltam ;)

3D Text/Class Készítõ
« Válasz #6 Dátum: 2011. július 26. - 19:35:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: Armani date=1311700317\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9812\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jajj semmi megoldottam de nem arra gondoltam ;)
 
Alapból megírja a 3D texteket módba írásra képesen. ;)

Kovacs_Bela

  • Vendég
3D Text/Class Készítõ
« Válasz #7 Dátum: 2011. július 26. - 19:41:28 »
0 Show voters
szerintem gamemodba gondolta :)

Nem elérhető Armani

  • 319
    • Profil megtekintése
3D Text/Class Készítõ
« Válasz #8 Dátum: 2011. július 29. - 23:58:26 »
0 Show voters
nekem nem olvasa be a scriptbe beilesztettem mindent és nincs ott ahova leraktam

3D Text/Class Készítõ
« Válasz #9 Dátum: 2011. augusztus 03. - 07:40:33 »
0 Show voters
ÁÁÁÁ Ez nagyon jó gumikacsa!

3D Text/Class Készítõ
« Válasz #10 Dátum: 2011. augusztus 03. - 10:19:44 »
0 Show voters
Script frissítve.

3D Text/Class Készítõ
« Válasz #11 Dátum: 2011. augusztus 04. - 08:52:03 »
0 Show voters
Észre lett véve hogy frissítve! :D

Nem elérhető Armani

  • 319
    • Profil megtekintése
3D Text/Class Készítõ
« Válasz #12 Dátum: 2011. augusztus 05. - 17:07:56 »
0 Show voters
OnFilterScriptInIT hez rakjam vagy OnGameModeInIt he nem tudom hogy jol irtam e bocs

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
3D Text/Class Készítõ
« Válasz #13 Dátum: 2011. augusztus 05. - 17:09:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: Armani date=1312556876\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9812\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnFilterScriptInIT hez rakjam vagy OnGameModeInIt he nem tudom hogy jol irtam e bocs
 
Ha módba rakod akkor -OnGameModeInit ( )

Nem elérhető Armani

  • 319
    • Profil megtekintése
3D Text/Class Készítõ
« Válasz #14 Dátum: 2011. augusztus 05. - 17:11:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: Roni date=1312556984\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9812\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


OnFilterScriptInIT hez rakjam vagy OnGameModeInIt he nem tudom hogy jol irtam e bocs
 
Ha módba rakod akkor OnGameModeExit ( )
 
[/quote]
Köszi megoldom

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal