switch(listitem) { case 0: { valasztottszin[playerid] = 1; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 1: { valasztottszin[playerid] = 2; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 2: { valasztottszin[playerid] = 3; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 3: { valasztottszin[playerid] = 4; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 4: { valasztottszin[playerid] = 5; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 5: { valasztottszin[playerid] = 6; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 6: { valasztottszin[playerid] = 7; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 7: { valasztottszin[playerid] = 8; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } }[/quote]Ha megfigyeled a listitem értéke ha 0 akkor a valasztottszin[playerid] értéke 1 lesz, ha a listitem értéke 1 a valasztottszin[playerid] értéke 2.[pawn]valasztottszin[playerid] = listitem +1;[/pawn] Csak egyel nagyobb mindig,a ShowPlayerDialog meg egy és ugyanaz mindegyik esetben.És ugyanez a helyzet a mentés résznél is, ha a színeknek létrehoznál egy változót.[pawn]newszincode[] = { COLOR_GREY, COLOR_GREEN, COLOR_RED, COLOR_YELLOW, COLOR_WHITE, COLOR_PURPLE, COLOR_BLUE, COLOR_ORANGE };[/pawn]Akkor tudnál rá hivatkozni, mert csak egyedül a szín változik csak a mentések közt.[pawn]printf(\"%x\", szincode[valasztottszin[playerid] - 1]);[/pawn]Várom a következõ verziót ha lesz.
Nem rossz de az ilyeneket miért nem egyszerûsíted le? switch(listitem) { case 0: { valasztottszin[playerid] = 1; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 1: { valasztottszin[playerid] = 2; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 2: { valasztottszin[playerid] = 3; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 3: { valasztottszin[playerid] = 4; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 4: { valasztottszin[playerid] = 5; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 5: { valasztottszin[playerid] = 6; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 6: { valasztottszin[playerid] = 7; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 7: { valasztottszin[playerid] = 8; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } }Ha megfigyeled a listitem értéke ha 0 akkor a valasztottszin[playerid] értéke 1 lesz, ha a listitem értéke 1 a valasztottszin[playerid] értéke 2.[pawn]valasztottszin[playerid] = listitem +1;[/pawn] Csak egyel nagyobb mindig,a ShowPlayerDialog meg egy és ugyanaz mindegyik esetben.És ugyanez a helyzet a mentés résznél is, ha a színeknek létrehoznál egy változót.[pawn]newszincode[] = { COLOR_GREY, COLOR_GREEN, COLOR_RED, COLOR_YELLOW, COLOR_WHITE, COLOR_PURPLE, COLOR_BLUE, COLOR_ORANGE };[/pawn]Akkor tudnál rá hivatkozni, mert csak egyedül a szín változik csak a mentések közt.[pawn]printf(\"%x\", szincode[valasztottszin[playerid] - 1]);[/pawn]Várom a következõ verziót ha lesz. [/quote]Elõször is köszönöm a tanácsokat. De szerintem a kezdõk számára az én módszerem átláthatóbb.Ha lesz idõm akkor lehet hogy lesz új verzió. Csak sok a dolog a TT-vel.
switch(listitem) { case 0: { valasztottszin[playerid] = 1; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 1: { valasztottszin[playerid] = 2; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 2: { valasztottszin[playerid] = 3; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 3: { valasztottszin[playerid] = 4; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 4: { valasztottszin[playerid] = 5; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 5: { valasztottszin[playerid] = 6; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 6: { valasztottszin[playerid] = 7; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } case 7: { valasztottszin[playerid] = 8; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\"); } }
Jajj semmi megoldottam de nem arra gondoltam
OnFilterScriptInIT hez rakjam vagy OnGameModeInIt he nem tudom hogy jol irtam e bocs
OnFilterScriptInIT hez rakjam vagy OnGameModeInIt he nem tudom hogy jol irtam e bocs Ha módba rakod akkor OnGameModeExit ( ) [/quote]Köszi megoldom