Ez egy szimplex zajgeneráló függvénykönyvtár, amit unalmamban C++-ról átírtam Pawn nyelvre hogy Minecraft féle terepeket készítsek vele, végül félbehagytam. Jelenleg csak 3 tengelyt képest feldolgozni, de lehetséges lenne ezen kívül 1-tõl 4D-ig is. C++ verziós kódot Stefan Gustavson készítette.
#include a_samp
#include simplexnoise // Float:noise(Float:x, Float:y Float:z) // paraméterei
main()
{
new Float:p;
for(new a; a < 3; a++)
{
p = float(a) * 0.1;
printf(\"%f\",noise(p,p,p));
}
}
/* Kimenet:
* 0.000000
* 0.696638
* 0.928152 */
Letöltés itt: https://www.dropbox.com/s/rgech8vbggry6rw/simplexnoise.inc
Önmagában semmi haszna nincs, mivel a C++ kódját Perlin felületû 2D képek (elsõ kép) készítésére használják, szóval egyenlõre hiányzik még rengeteg funkció hogy a Perlin képbõl egy Minecraft terepeket készítsünk vele. (második kép)