Hát nem a legjobb amit valaha láttam.
Lenne egy kérdésem:
-Te tudod is, mit miért csinálsz vagy csak mûködik és neked ennyi elég?
Gondolok itt az elágazásokra : (Feltételvizsgálatra)
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,piros,\"Nem vagy admin!\");
else
{
msg(playerid,piros,\"Admin parancsok:\");
msg(playerid,piros,\"/a /ann /gethere /goto /ban /kick /tv /tvki /megut\");
msg(playerid,piros,\"/pm /gmx /setskin /penzad /pontad /megol /asay\");
}
Te ugye megvizsgálod hogy a játékos rCon admin -e, de miért kötöd ki hogy minden más esetben írja ki amit kell, miközbe alapból csak akkor tudja kiirni, mivel ha a játékos nem admin, akkor a visszatérési érték maga az üzenet, és megállítja a parancsot.
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,piros,\"Nem vagy admin!\");
msg(playerid,piros,\"Admin parancsok:\");
msg(playerid,piros,\"/a /ann /gethere /goto /ban /kick /tv /tvki /megut\");
msg(playerid,piros,\"/pm /gmx /setskin /penzad /pontad /megol /asay\");
Valamint egyszerûen nem bírom felfogni mire jó az hogy deklarálod az üzentküldést :wall:
Össz vissz annyit érsz el vele, hogy nagyobb módnál bezavarhat, s netán lassítja is, mivel majd a több ezer üzenetküldést mindig átkell fordítania a módnak.
Igazán lehetne venni a fáradtságot, és kiírni, azt a pár betût, nem hal bele senki.
Másodszor
Ezen igencsak néztem, hogy minek de mindegy
main ( ) { }
Harmadszor
Ha már felpakolod a scripted, ne hagyj már benne felesleges fügvényeket
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
Negyedszer
Énse értem, miért ellenõrzöd le, hogy online e a játékos, miközbe ha nem is lenne online, nem tudná beírni a parancsot :no:
if(IsPlayerConnected(playerid))
DE ha az egészet idáig nézzük, oké kezdõ legyen nemgond hagy próbálkozzon
na de itt már sírtam
CMD:megut(playerid, params[]) //Egy játékost megütni.
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
{
Tovább nem néztem