GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Wiliam Levy - 2016. Március 26. - 14:49:45

Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: Wiliam Levy - 2016. Március 26. - 14:49:45
Üdv mindenkinek :)
Bár nem igazán szkriptelek már, néha néha kedvet kapok egy kis NPC-zéshez. Ez szülte a LYLRP NPC közlekedés szkript továbbfejlesztését. Mivel a LYLRP NPC szkriptje az LSTKR szkriptem alapjaira épült, a továbbfejlesztett változata az LSTKRv2 nevet kapta. Na de nem rizsázok, lássuk:
Tartalom:


Menetrend szerint közlekedő járatok
 



Garázsmenet szimuláció
 



Dinamikus rendszer
 



Utastájékoztatás
 



Kezelhető NPC-k
 



Okos NPC-k
 



Szándékos hibák (valóság-szimuláció)
 



Ismert hibák
 



Licensz, egyebek
Módosítva publikálni csak engedéllyel. Saját használatra módosítható!
Az ismert hibák nagy része idő/kedv hiányában nem lett kijavítva.
Amennyiben javítasz egy hibát, azt feltétlenül küldd el nekem e-mailben!


Várható újdonságok
Utastájékoztató monitor megújulása
 

Vonat
Valóság-szimuláció bővülése
 



HAMAROSAN ANGOL NYELVEN IS! COMING SOON IN ENGLISH LANGUAGE!
Kapcsolat: [email protected] >>> Tárgy: LSTKRv2


Letöltés
Magyar
Angol(még nem elérhető)
Amennyiben igény van képre, szóljatok!
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: Th0mas - 2016. Március 26. - 17:49:09
Idézetet írta: toxsick date=1459000343\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59962\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Néhány képet megnéznék. :)
 
Én is. :D
De amúgy ha Peti NPC-iről van szó abban nem lehet csalódni, nagyon profin csinálja.
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: Wiliam Levy - 2016. Március 26. - 18:41:12
Idézetet írta: Th0mas date=1459010949\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59962\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Néhány képet megnéznék. :)
 
Én is. :D
De amúgy ha Peti NPC-iről van szó abban nem lehet csalódni, nagyon profin csinálja.
 
[/quote]
Jaj egyelek meg köszönöm :D
Nyugalom srácok, lesz kép, csak éppen melóban vagyok, na meg tegnap volt a szülinapom ezért piálások hada van, de igyekszem időt keríteni rá :)
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2016. Március 26. - 19:27:55
Szép Munka!
Remélem lesz esetleg kedved meg időd is tovább húzni ezt a rendszert :)
Én már láttam úgymond élesbe a scriptet éés háát elkéne gondolkozzak elég komolyan hogy ha nekem kéne megoldjam azt hogy tenném :DD
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: Wiliam Levy - 2016. Március 26. - 19:34:56
Idézetet írta: Kyosuke_Hiroshi date=1459016875\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59962\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép Munka!
Remélem lesz esetleg kedved meg időd is tovább húzni ezt a rendszert :)
Én már láttam úgymond élesbe a scriptet éés háát elkéne gondolkozzak elég komolyan hogy ha nekem kéne megoldjam azt hogy tenném :DD
 
Nem igazán van már ötletem hogy mivel húzzam.. A várható újítások pontban vannak az utolsó ötleteim ezzel kapcsolatban.
Ha van ötleted még, ne tartsd magadban, mert ha olyan akkor megcsinálom :)
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: Pedró - 2016. Március 26. - 20:03:24
Megnéztem ingame hogy néz ki, tetszetős, nagyon sok időt fektettél a pipere látvány elemekre, mag a rendszer ugye nem tökéletes, de ha lenne egy erős alapja ennek, ami bika lenne, nagyon szuper lenne.
:D
Utólag is boldog születésnapot.
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: Wiliam Levy - 2016. Március 26. - 20:16:46
Idézetet írta: Pedró date=1459019004\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59962\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ha lenne egy erős alapja ennek, ami bika lenne, nagyon szuper lenne.
:D
 
Széj wat? :D (mit értesz ez alatt? :) )
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: Pedró - 2016. Március 26. - 20:21:19
Egy olyan alapra gondolok, ami teljesen hibamentes, és a lehető legtakarékosabb módon van megírva minden egyes kódrésze.
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: divkn - 2016. Március 26. - 20:42:34
Ehh, azt sajnálom hogy ezek slotevő NPC-k, nem pedig actorok. Igaz van MapAndreas Z koordináta lekérdezésére mindenféle módon, de akkor sem egészséges minden másodpercben lefuttatni.
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: Wiliam Levy - 2016. Március 26. - 21:12:25
Idézetet írta: divkn date=1459021354\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59962\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ehh, azt sajnálom hogy ezek slotevő NPC-k, nem pedig actorok. Igaz van MapAndreas Z koordináta lekérdezésére mindenféle módon, de akkor sem egészséges minden másodpercben lefuttatni.
 
Probaltam mar osszefuggo utvonalat letrehozni gyalogos actorral.. Hat.. Nem csak hogy laggoltat, de ha gyalogosan ilyen hulyen nez ki, akkor hogy nezne ki jarmuvel? :D
De egyebkent kiserletezem vele :)
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: divkn - 2016. Március 26. - 22:03:27
Sehogy. :D Actorokat nem lehet járműbe ültetni sajnos, pedig egyszerűbb mozgatni, mint a gyalogos/futási sebességet animációhoz eltalálni.
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: Wiliam Levy - 2016. Március 27. - 00:11:19
Idézetet írta: divkn date=1459026207\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59962\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sehogy. :D Actorokat nem lehet járműbe ültetni sajnos, pedig egyszerűbb mozgatni, mint a gyalogos/futási sebességet animációhoz eltalálni.
 
Még nem is próbáltam kocsiba ültetni, nem néztem hogy egyáltalán lehet-e, gyalogosan próbáltam meg, de össze vissza pattogott, egy óra után meguntam. De lehet majd csinálok hozzá include-t, ha addig nem valósítja meg valaki. Nekem előtte még a MapAndreassal kéne megbarátkozni ::)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Március 28. - 21:58:56 )

Nos hát emberek, én megcsináltam az átszállás jelzést a monitorra, de azóta meg eltűntek az ékezetek a textlabelekből  és a materialtextekből is (de nem mindig, ez fura  ???) mintha nem is lenne fixchars, pedig van.
\"sa-mp-015b6f96.png\"
Itt a monitor átszállás-bigyó forráskódja:



   else if(nInfo[id][nMonitorState] == 2)
{
format(string,sizeof(string),\"%s > %s\",jInfo[jid][jViszonylat],mInfo[vegallid][mNev]);
TextDrawSetString(BK_Vegallomas[id],string);
    if(strlen(Atszallasok(jid,kovid)) > 0)
TextDrawSetString(BK_KovMeg[id],Atszallasok(jid,kovid));
        else
TextDrawSetString(BK_KovMeg[id],mInfo[kovid][mNev]);
if(m1!= NINCS)
{
    if(strlen(Atszallasok(jid,m1)) > 0) TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],Atszallasok(jid,m1));
    else TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],mInfo[m1][mNev]);
} else TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],\" \");
if(m2!= NINCS)
{
    if(strlen(Atszallasok(jid,m2)) > 0) TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],Atszallasok(jid,m2));
    else TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],mInfo[m2][mNev]);
} else TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],\" \");
if(m3!= NINCS)
{
    if(strlen(Atszallasok(jid,m3)) > 0) TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],Atszallasok(jid,m3));
    else TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],mInfo[m3][mNev]);
} else TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],\" \");
}

 
 
Itt meg maga az Átszállás stock:



   else if(nInfo[id][nMonitorState] == 2)
{
format(string,sizeof(string),\"%s > %s\",jInfo[jid][jViszonylat],mInfo[vegallid][mNev]);
TextDrawSetString(BK_Vegallomas[id],string);
    if(strlen(Atszallasok(jid,kovid)) > 0)
TextDrawSetString(BK_KovMeg[id],Atszallasok(jid,kovid));
        else
TextDrawSetString(BK_KovMeg[id],mInfo[kovid][mNev]);
if(m1!= NINCS)
{
    if(strlen(Atszallasok(jid,m1)) > 0) TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],Atszallasok(jid,m1));
    else TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],mInfo[m1][mNev]);
} else TextDrawSetString(BK_Megallo1[id],\" \");
if(m2!= NINCS)
{
    if(strlen(Atszallasok(jid,m2)) > 0) TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],Atszallasok(jid,m2));
    else TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],mInfo[m2][mNev]);
} else TextDrawSetString(BK_Megallo2[id],\" \");
if(m3!= NINCS)
{
    if(strlen(Atszallasok(jid,m3)) > 0) TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],Atszallasok(jid,m3));
    else TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],mInfo[m3][mNev]);
} else TextDrawSetString(BK_Megallo3[id],\" \");
}

 
 
A szöveges műveletekhez mindig is síkhülye voltam, így most a ti segítségetekre szorulok..
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: $Supra$ - 2016. Április 18. - 16:39:42
Szép munka !  ;)
Ha lesz rá időm, akkor szívesen belenézek hátha tudok valamit fixálni, vagy netán valami ötlet beléje ölni.
Ettől függetlenül szép munka, sok sikert a továbbiakban.  :yes:
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: Illuminati - 2016. Augusztus 16. - 17:41:25
Jó lett  :thumbsup:
Az RCON parancsokat megtudhatnám? Mivel nem indul el a végállomásról miután beért :D
Cím: [NPC] LSTKRv2 - Intelligens NPC közlekedés - v2.5
Írta: Wiliam Levy - 2016. Augusztus 21. - 20:39:03
Idézetet írta: Illuminati date=1471362085\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59962\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lett  :thumbsup:
Az RCON parancsokat megtudhatnám? Mivel nem indul el a végállomásról miután beért :D
 
Benne van a szkriptben :) Egyébként elindul az, csak megvárja a menetrendi indulást :)