Ha idegesít ,hogy laggol a szervered az 1000 pingesek miatt egy megoldás:
Készítõ: Nocoxil
A többi #define-hoz:
#define MAX_PING 450 // definiáljuk mennyi legyen a max ping, ez átírható bármennyire
OnPlayerUpdate-hez:
if(gPlayerLogged[playerid] == 1 && GetPlayerPing(playerid) > MAX_PING) // A gPlayerLogged-hez azt írd mikor a felhasználó be van jelentkezve. Lekérjük ,hogy a felhasználó be van-e jelentkezve és a pingjét. Ha be van jelentkezve összehasonlítjuk a MAX_PING értékével és ha nagyobb a játékos pingje akkor kickeljük.
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Túl nagy volt a pinged! (+450) Kickelve lettél! Kapcsold ki az egyéb alkalmazásokat játék közben!\"); // Üzenetben elküldjük az okát
Kick(playerid); // Majd kickeljük
return 0;
}
Ha szeretnénk elõtte figyelmeztetni, hogy nagy a pingje, akkor ezt is odatehetjük:
if(gPlayerLogged[playerid] == 1 && GetPlayerPing(playerid) > 350)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Túl nagy a pinged! (+350) Kapcsold ki az egyéb alkalmazásokat játék közben!\");
return 0;
}
Összeségében:
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(gPlayerLogged[playerid] == 1 && GetPlayerPing(playerid) > MAX_PING)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Túl nagy volt a pinged! (+450) Kickelve lettél! Kapcsold ki az egyéb alkalmazásokat játék közben!\");
Kick(playerid);
return 0;
}
if(gPlayerLogged[playerid] == 1 && GetPlayerPing(playerid) > 350)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Túl nagy a pinged! (+350) Kapcsold ki az egyéb alkalmazásokat játék közben!\");
return 0;
}
return 1;
}
Teszteltem, mûködött