Sziasztok! Unatkoztam ezért készítettem egy egyszerû kis kódot, ami kiírja az információkat (pl.: interior váltása, kocsi átfestése stb..)
Code:
#include <a_samp>
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
new neve2[MAX_PLAYER_NAME];
new online;
new bool: FALSE = false;
#define zold 0x33AA33AA
#define piros 0xFF0000FF
#define SendFormatMessageToAll(%1,%2,%3) do{new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%2),%3);SendClientMessageToAll((%1),sendfstring);}while(FALSE)
#define SendFormatMessage(%1,%2,%3,%4) do{new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%3),%4);SendClientMessage(%1,(%2),sendfstring);}while(FALSE)
#pragma tabsize 0
public OnPlayerConnect(playerid)
{
online ++;
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
SendFormatMessageToAll(piros, \"%s belépett! Jó játékot neki! Online játékosok: %i / %i\",neve,online,GetMaxPlayers());
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
online --;
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
switch(reason)
{
case 0: SendFormatMessageToAll(piros, \"%s kilépett! Online játékosok: %i / %i\",neve,online,GetMaxPlayers());
case 1: SendFormatMessageToAll(piros, \"%s crashelt! Online játékosok: %i / %i\",neve,online,GetMaxPlayers());
case 2: SendFormatMessageToAll(piros, \"%s kickelve/bannolva lett! Online játékosok: %i / %i\",neve,online,GetMaxPlayers());
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
GetPlayerName(killerid, neve2, sizeof(neve2));
SendFormatMessageToAll(zold, \"%s megölve %s által!\",neve,neve2);
GivePlayerMoney(playerid, -1500);
GivePlayerMoney(killerid, 1500);
SendFormatMessage(playerid, piros, \"%s megölt ezért levonunk 1500$-t!\",neve2);
SendFormatMessage(killerid, zold, \"Megölted %s-t ezért kaptál 1500$-t!\",neve);
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
SendFormatMessageToAll(zold, \"%s: %s\",neve,text);
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
new model = GetVehicleModel(vehicleid);
SendFormatMessage(playerid, zold, \"Beszálltál a %i id-jû autóba (Model id: %i)!\",vehicleid,model);
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
new model = GetVehicleModel(vehicleid);
SendFormatMessage(playerid, zold, \"Kiszálltál a %i id-jû autóból (Model id: %i)!\",vehicleid,model);
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
new model = GetVehicleModel(vehicleid);
SendFormatMessage(playerid, zold, \"Átfestetted a %i id-jû autót (Model id: %i), új színek: %d,%d\",vehicleid,model,color1,color2);
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
SendFormatMessage(playerid, piros, \"Interior váltás! Elõzõ interiorod id-je: %i. Új interiorod id-je: %i\",oldinteriorid,newinteriorid);
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
GetPlayerName(clickedplayerid, neve2, sizeof(neve2));
SendFormatMessage(clickedplayerid, zold, \"%s rákattintott a nevedre!\",neve);
SendFormatMessage(playerid, piros, \"Rákattintottál %s nevére!\",neve2);
return 1;
}
Remélem tetszeni fog!
JBauer
(UI.: Teszteltem és mûködik!)