#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
////--==== BEÁLLÍTÁS ====--////
#define Kerpenzt //tegyél a \'#define\' elé \'//\' jelet, hogyha azt akarod, hogy Ne kérjen pénzt!
#define penz 100 //ha kér, akkor mennyit?? itt állíthatod be a \'100\' helyett
#define Alapido 3 //ha a játékos a /count parancs után nem ír semmilyen paramétert, az alapidõ fog beállítódni
////--==== TÁROLÓK ====--////
forward timer();
new sett,time,bool:started;
////--==== NOOB CHECK ====--////
#assert Alapido > 0
#assert Alapido < 61
#assert penz > 0
CMD:count(playerid,params[])
{
if(started) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Már el van indítva egy számláló!\");
if(isnull(params)) time = Alapido;
else if(sscanf(params,\"i\",time) || (time < 1 || time > 60)) return SendClientMesage(playerid,0xff0000ff,\"Használat: /count [másodperc] (1-60)\");
#if defined Kerpenzt
if(penz < GetPlayerMoney(playerid)) GivePlayerMoney(playerid,-penz);
else return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Nincs elég pénzed az új számláló elindításához!\");
#endif
sett = SetTimer(\"timer\",1000,true);
new ido[2];
format(ido,2,\"%d\",time);
GameTextForAll(ido, 500, 4);
return 1;
}
public timer()
{
time--;
if(time == 0) return GameTextForAll(\"~g~GO!!\"), KillTimer(sett);
new ido[2];
format(ido,2,\"%d\",time);
return GameTextForAll(ido, 500, 4);
}