Éhség:
//Éhség-----------------------
if(PlayerInfo[esegtimer] > 0 || PlayerInfo[Engedi] == 0) PlayerInfo[esegtimer]--;
if(PlayerInfo[esegtimer] < 0)
{
PlayerInfo[eseg] -= 1;
PlayerInfo[esegtimer] = 36;
}
if(PlayerInfo[eseg] < 0)
{
SetPlayerHealth(i, 0);
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Éhenhaltál!\");
SetTimer(\"Ujra\", 2000, 0);
PlayerInfo[Korhazban] = 1;
}
else if(PlayerInfo[eseg] < 30 && PlayerInfo[eseg] > 38)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Kezdesz nagyon éhes lenni!\");
}
else if(PlayerInfo[eseg] < 20 && PlayerInfo[eseg] > 18)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Gyorsan egyél valamit mert meg fogsz halni!\");
}
else if(PlayerInfo[eseg] < 10 && PlayerInfo[eseg] >
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Perceken belül éhenhalhatsz, hívj gyorsan mentõt((/112))!\");
}
else if(PlayerInfo[eseg] < 5 && PlayerInfo[eseg] > 4)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Már szédülni kezdesz az éhségtõl ((/112))!\");
}
else if(PlayerInfo[eseg] > 100)
{
PlayerInfo[eseg] = 100;
}
//----------------------------
//Szomjúság-----------------------
if(PlayerInfo[szomjastimer] > 0 || PlayerInfo[Engedi] == 0) PlayerInfo[szomjastimer]--;
if(PlayerInfo[szomjastimer] < 0)
{
PlayerInfo[szomjas] -= 1;
PlayerInfo[szomjastimer] = 36;
}
if(PlayerInfo[szomjas] < 0)
{
SetPlayerHealth(i, 0);
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Szomjanhaltál!\");
SetTimer(\"Ujra\", 2000, 0);
PlayerInfo[Korhazban] = 1;
}
else if(PlayerInfo[szomjas] < 30 && PlayerInfo[szomjas] > 38)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Kezdesz nagyon szomjas lenni!\");
}
else if(PlayerInfo[szomjas] < 20 && PlayerInfo[szomjas] > 18)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Gyorsan igyál valamit mert meg fogsz halni!\");
}
else if(PlayerInfo[szomjas] < 10 && PlayerInfo[szomjas] >
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Perceken belül szomjanhalhatsz, hívj gyorsan mentõt((/112))!\");
}
else if(PlayerInfo[szomjas] < 5 && PlayerInfo[szomjas] > 4)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Már szédülni kezdesz a szomjúságtól ((/112))!\");
}
else if(PlayerInfo[szomjas] > 100)
{
PlayerInfo[szomjas] = 100;
}
//----------------------------
//Szükségletek-----------------------
if(PlayerInfo[szuksegtimer] > 0 || PlayerInfo[Engedi] == 0) PlayerInfo[szuksegtimer]--;
if(PlayerInfo[szuksegtimer] < 0)
{
PlayerInfo[szukseg] -= 1;
PlayerInfo[szuksegtimer] = 54;
}
if(PlayerInfo[szuksegtimer2] > 0 || AdminDuty < 1) PlayerInfo[szuksegtimer2]--;
if(PlayerInfo[szuksegtimer2] < 0)
{
PlayerInfo[szukseg] += 2;
PlayerInfo[szuksegtimer2] = 1;
}
if(PlayerInfo[szukseg] < 0)
{
SetPlayerSpecialAction(i, SPECIAL_ACTION_PISSING);
PlayerInfo[szuksegtimer2] = 1;
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Behugyoztál!!\");
}
else if(PlayerInfo[szukseg] < 10 && PlayerInfo[szukseg] >
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Perceken belül behugyálsz, menny wc-re!\");
}
else if(PlayerInfo[szukseg] > 100)
{
PlayerInfo[szukseg] = 100;
PlayerInfo[szuksegtimer2] = 15600;
}
A textdrawok hozza:
qEhseg = TextDrawCreate(535.000000, 100.000000, \"Éhség:\");
TextDrawBackgroundColor(qEhseg, 255);
TextDrawFont(qEhseg, 1);
TextDrawLetterSize(qEhseg, 0.419999, 1.099999);
TextDrawColor(qEhseg, -1);
TextDrawSetOutline(qEhseg, 1);
TextDrawSetProportional(qEhseg, 1);
qSzomjusag = TextDrawCreate(500.000000, 120.000000, \"Szomjúság:\");
TextDrawBackgroundColor(qSzomjusag, 255);
TextDrawFont(qSzomjusag, 1);
TextDrawLetterSize(qSzomjusag, 0.419999, 1.099999);
TextDrawColor(qSzomjusag, -1);
TextDrawSetOutline(qSzomjusag, 1);
TextDrawSetProportional(qSzomjusag, 1);
qWc = TextDrawCreate(500.000000, 140.000000, \"Szükséglet:\");
TextDrawBackgroundColor(qWc, 255);
TextDrawFont(qWc, 1);
TextDrawLetterSize(qWc, 0.419999, 1.099999);
TextDrawColor(qWc, -1);
TextDrawSetOutline(qWc, 1);
TextDrawSetProportional(qWc, 1);