Szerző Téma: warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "S2"  (Megtekintve 1374 alkalommal)

warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "S2"
« Dátum: 2016. július 24. - 08:23:13 »
0 Show voters
new S2[128];   <------------- ezt a sort errorozza de nem tom miért teljes holdiday modom van,de ha elindítom a szervert nem hozza be a login panelt.Az alap sampost. ezeket hozza be:   <--------        ---------> Spawn
Valaki tudna nekem ebben segíteni?

warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "S2"
« Válasz #1 Dátum: 2016. július 24. - 10:17:43 »
0 Show voters
ha ez a hiba üzenet mint ami a téma címe is akkor az annyit jelent hogy az S2 es változót sehol nem használod.
OnPlayerSpawn / OnPlayerRequestSpawn bemásolod? valószínűleg nincs amúgy belerakva az hogy létrehozza a Dialogot / TextDrawot belépéskor.

warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "S2"
« Válasz #2 Dátum: 2016. július 24. - 10:28:47 »
0 Show voters
public OnPlayerSpawn(playerid)          
{
    if(IsPlayerNPC(playerid))
    Nevekki(playerid);
    SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1);
for(new a=0; a < 129; a++) ApplyAnimation(playerid,AnimLibraies[a],\"null\",0.0,0,0,0,0,0);
/*   GangZoneShowForPlayer(playerid, nonscript, 0xFF00FF96);
GangZoneShowForPlayer(playerid, groove, 0x00800096);
GangZoneShowForPlayer(playerid, sonsofanarchy, 0xFF80408B);
GangZoneShowForPlayer(playerid, sonsofanarchyterulet, 0xFF80408B);
GangZoneShowForPlayer(playerid, semleges, 0xC0C0C096);*/
    SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_SHOTGUN, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MP5, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_M4, 1);
if(TilosOlni == 1)
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFFFF}======== {1E90FF}Zero Tolerancia {FFFFFF}========\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Zero tolerancia bekapcsolva!\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Amíg ez érvényben van, tilos ölni, aki megszegi automata egy óra jail!\");
TextDrawShowForPlayer(playerid, zero);
}
//-----------Valósidőcucc-------------
TextDrawShowForPlayer(playerid,txtTimeDisp);
gettime(gOra, gPerc);
PlayerTextDrawShow(playerid, Ft);
PlayerTextDrawShow(playerid, jOra);
PlayerTextDrawShow(playerid, NevMutat2);
PlayerTextDrawShow(playerid, jOra2);
PlayerTextDrawShow(playerid, BankPenz);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box);
TextDrawShowForPlayer(playerid, WebText);
SetPlayerArmour(playerid, pInfo[ playerid ][ pArmor ]);
animotkapot1[playerid] = 0;
animotkapot2[playerid] = 0;
new S[128];
    //EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60*60000, true, \"d\", playerid);
   
    SetPlayerHealth(playerid, 100);
   
    SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]);
    if(  pInfo[ playerid ][ spawnx ] == 0 || pInfo[ playerid ][ spawny ] == 0 || pInfo[ playerid ][ spawnz ] == 0 ) SetPlayerPos(playerid, -2460.4946,2304.2620,4.9844);
    SetPlayerInterior( playerid, pInfo[playerid][pInterior] );
    SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
    pInfo[playerid][pClothes] = 0;
   
for(new i; i < MAX_HAZ; i ++)
{
if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj]))
{
            hInfo[Aktiv] = 1;
            HazMent(i);
}
}
   
    if(Beloggolt[playerid] == 1)
{
/*gettime(gOra, gPerc);
SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);*/
    format(S, sizeof(S), \"(( %s belépett ))\", Nev(playerid));
    ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS);
   
KillTimer(HourTimer[playerid]);
HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
Object(playerid);
/*if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1 || pInfo[playerid][pOrokAs] > 0 || pInfo[playerid][pAs] > 0)
{
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat9);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat0);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat1);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat2);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat3);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat4);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat5);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat6);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat7);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat8);
}*/
   
if(pInfo[playerid][pPerc] == 0 && pInfo[playerid][pMPerc] == 0 && pInfo[playerid][pOra] == 0 && Meghalt[playerid] == 0)
{
   if(pInfo[playerid][pKor] < 1)
   {
      SetPlayerPos(playerid, -222.7836,2680.0813,62.9030);
     //      SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580);
     //      SetPlayerInterior(playerid, 10);
      //SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Megérkezett a repülőtérre, hamarosan jön egy taxi és elviszi önt Las Payasadasba!\");
      ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kérem adja meg a nemét!\", \"Férfi\\nNő\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
      /*if(Egyezik(Nev(playerid), \"Ryan Davis\"))
      {
         pInfo[playerid][pAdmin] = 7;
         SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Nicky! Admin szintedet megkaptad! :)\");
      }
      if(Egyezik(Nev(playerid), \"Francisco J Moreno\"))
      {
         pInfo[playerid][pAdmin] = 8;
         SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Dario! Admin szintedet megkaptad! :)\");
      }
      if(Egyezik(Nev(playerid), \"James Mattnew\"))
      {
         pInfo[playerid][pAdmin] = 7;
         SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Dudi! Admin szintedet megkaptad! :)\");
      }*/
   }
}
       /*else if(pInfo[playerid][pHaz] == 0 && pInfo[playerid][pVHaz] == 0 && pInfo[playerid][pSpawn] == 1 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
         {
            SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]);
   SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
   SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ameddig nem veszel házat az utcán fogsz ébredni!\");
}
else if(pInfo[playerid][pHaz] == 1 && pInfo[playerid][pVHaz] == 1 && pInfo[playerid][pSpawn] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
{
   for(new i; i < MAX_HAZ; i ++)
   {
      if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj]))
      {
         SetPlayerPos(playerid, hInfo[intiX], hInfo[intiY], hInfo[intiZ]);
         SetPlayerInterior(playerid, hInfo[interior]), SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[VWorld]);
         Hazban[playerid] = i;
         Betolt(playerid);
         SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A házadban ébredtél!\");
      }
   }
}*/
else if(Meghalt[playerid] == 1)
{
//      pInfo[id][pBorton] = 2 * 60;
//      KillTimer(BortonTimer[playerid]);
//    HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
   SetPlayerPos(playerid, 1696.4229,1186.6903,35.2759), SetPlayerInterior(playerid, 5);
   SetPlayerHealth(playerid, 100);
   Serult[playerid] = false;
   beszorult[playerid] = 0;
   KillTimer(SerultTimer[playerid]);
   SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
        //SetPlayerWeather(id, 2);
   TogglePlayerControllable(playerid, true);
   SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
   SetPlayerSpecialAction(playerid, 0);
   ClearAnimations(id);
   uzi1[playerid] = 0;
   pInfo[playerid][pAnimban] = 0;
   animotkapot1[playerid] = 0;
   animotkapot2[playerid] = 0;
   KillTimer(SerultTimer[playerid]);
   //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"-| Kezelés |- A memóriád súlyosan károsodott, így nem emlékszel semmire. 2 napig ((perc)) még megfigyelésen tartanak.\");
   //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"(( A memóriád súlyosan károsodott, így nem emlékszel semmire. ))\");
   if( pInfo[playerid][pMoney] > 0)
   {
      new rand = random(2);
      switch(rand)
      {
         case 0:
         {
            SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Sajnos nem sikerült megtalálnunk kézpénzét!\"), pInfo[playerid][pMoney] = 0;
         }
         case 1:
         {
            SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Sikerült megtalálni a kézpénzét!\");
         }
      }
   }
   Meghalt[playerid] = 0;
   //SetPlayerHealth(playerid, 100000);
}
else if(pInfo[playerid][pBorton] > 0)
{
   /*gettime(gOra, gPerc);
   SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);*/
       //     BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid);
   SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Még nem töltötted le a büntetésedet! / Kezelés alól léptél ki!\");
   if( pInfo[playerid][pClothes] == 0 ) SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
   else SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pFSkin]);
   SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, 2980.4380,1560.2142,43.2359);
   SetPlayerHealth(playerid, 100000);
}
else if(Speec[playerid] == 1)
{
   if( pInfo[playerid][pClothes] == 0 ) SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
   else SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pFSkin]);
   AdminSzoliban[playerid] = 0;
   if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawny ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawnz ] != 0)
   {
      SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]);
   }
   /*else
   {
             SetPlayerPos(playerid, -2113.1333,-2429.2903,30.6250);
   }*/
   Speec[playerid] = 0;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Ki lettél rúgva... Előbb be kell jelentkezned utána spawnolhatsz!\");
format(S, sizeof(S), \"< Kick > %s kirúgva a Rendszer által | Indok: Nem jelentkezett be spawnolás előtt...\", Nev(playerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
Kick(playerid);
}
return 1;
}

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "S2"
« Válasz #3 Dátum: 2016. július 24. - 10:36:20 »
0 Show voters
Ez most komoly? Írtál teljesen jó helyre, aztán nem is fél órával később itt is nyitsz egy témát, ugyan azzal a hibával?

warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "S2"
« Válasz #4 Dátum: 2016. július 24. - 10:38:53 »
0 Show voters
Talán olvasni kéne....

warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "S2"
« Válasz #5 Dátum: 2016. július 25. - 15:42:48 »
0 Show voters
ez rendben lesz, az onplayerconnectnél lesz akkor gond

Nem elérhető Gh0st

  • 917
    • Profil megtekintése
warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "S2"
« Válasz #6 Dátum: 2016. július 30. - 21:53:36 »
0 Show voters

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal