if(strcmp(cmd, \"/varr\", true) == 0){ tmp = strtok(cmdtext, idx); giveplayerid = ReturnUser(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx);new skine = strval(tmp);//tmp = strtok(cmdtext, idx);if(!strlen(tmp)){ SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE, \"BloueWard RPG: /varr [JátékosID/NévRészlet] [skinID]\"); return 1;} if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, giveplayerid) < 5) { if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 24) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 25000) { if(skine != 211 || skine != 217 || skine != 29 || skine != 293 || skine != 285 || skine != 267 || skine != 266 || skine != 265 || skine != 280 || skine != 281 || skine != 282 || skine != 228 || skine != 59 || skine != 186 || skine != 165 || skine != 294 || skine != 147 || skine != 187 || skine != 163 || skine != 171 || skine != 117 || skine != 118 || skine != 121) { PlayerInfo[giveplayerid][Civilruha2] = skine; PlayerInfo[playerid][Penz] -= 25000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -25000); SetPlayerSkin(giveplayerid, skine); PlayerInfo[playerid][XP] += 100; SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Sikeres megvarrtad a ruhát! 25.000FT volt az anyagköltség! Kaptál 100XP-t!\"); SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_WHITE, \"Sikeresen varrtak neked egy új ruhát.\"); new nev[32]; new nev2[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); GetPlayerName(giveplayerid, nev2, sizeof(nev2)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Ruha] %s varrt egy ruhát %s. SkinID: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(nev2,2),skine); LoOoG(stringx); format(string, sizeof(string), \"* %s megvarrta a ruhát %s.\", nev, rag(nev2,2)); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); return 1; } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Ezt nem varrhatod!\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed az alapanyagra! (25.000Ft)\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nem vagy szabó!\"); }else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nincs a közeledben az illetõ!\");}return 1;}
if(skine != 19 && skine != 93) // Amennyiben a skine nem 19, és nem is 93{ // Ide jön a ruha megvarrása}
if(valami == 0) // Ha ezeknek megfelel, akkor...{ if(valami == 9) // ...megnézi, hogy ezeknek is meg felel e, és ha igen, akkor... { // ...ez történik. }}
...if(skine != 211 && skine != 217 && skine != 29 && skine != 293 && skine != 285 && skine != 267 && skine != 266 && skine != 265 && skine != 280 && skine != 281 && skine != 282 && skine != 228 && skine != 59 && skine != 186 && skine != 165 && skine != 294 && skine != 147 && skine != 187 && skine != 163 && skine != 171 && skine != 117 && skine != 118 && skine != 121){...}...
Így próbáld meg: ...if(skine != 211 && skine != 217 && skine != 29 && skine != 293 && skine != 285 && skine != 267 && skine != 266 && skine != 265 && skine != 280 && skine != 281 && skine != 282 && skine != 228 && skine != 59 && skine != 186 && skine != 165 && skine != 294 && skine != 147 && skine != 187 && skine != 163 && skine != 171 && skine != 117 && skine != 118 && skine != 121){...}...
Az if nem parancs. De szerintem ez kell neked: if(skine != 19 && skine != 93) // Amennyiben a skine nem 19, és nem is 93{ // Ide jön a ruha megvarrása} Amit te használtál, az az OR, azaz a VAGY ( || ), de neked az AND, azaz az ÉS kell ( && ). [/quote]
skine != 211 || skine != 217
v != 1 && v!= 2 && v!= 2 && v!= 3 && v!= 4 && v!= 5
new BlockedSkins[10] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9};stock IsSkinBlocked(skinid){ for(new i = 0; i < sizeof(BlockedSkins); i++) { if(skinid == BlockedSkins) { return true; } } return false;}
if(IsSkinBlocked(skinid)) { return SendClientMessage(playerid,COLOR,\"Ezt nem varrhatod!\"); }
if(strcmp(cmd, \"/varr\", true) == 0){ tmp = strtok(cmdtext, idx); giveplayerid = ReturnUser(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx);new skine = strval(tmp);new skinid;//tmp = strtok(cmdtext, idx);if(!strlen(tmp)){ SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE, \"BloueWard RPG: /varr [JátékosID/NévRészlet] [skinID]\"); return 1;} if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, giveplayerid) < 5) { if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 24) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 25000) { if(BlokkoltSkinek(skinid)) { PlayerInfo[giveplayerid][Civilruha2] = skine; PlayerInfo[playerid][Penz] -= 25000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -25000); SetPlayerSkin(giveplayerid, skine); PlayerInfo[playerid][XP] += 100; SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Sikeres megvarrtad a ruhát! 25.000FT volt az anyagköltség! Kaptál 100XP-t!\"); SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_WHITE, \"Sikeresen varrtak neked egy új ruhát.\"); new nev[32]; new nev2[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); GetPlayerName(giveplayerid, nev2, sizeof(nev2)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Ruha] %s varrt egy ruhát %s. SkinID: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(nev2,2),skine); LoOoG(stringx); format(string, sizeof(string), \"* %s megvarrta a ruhát %s.\", nev, rag(nev2,2)); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Ezt nem varrhatod!\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed az alapanyagra! (25.000Ft)\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nem vagy szabó!\"); }else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nincs a közeledben az illetõ!\");}return 1;}
stock BlokkoltSkinek(skinid){for(new i = 0; i < sizeof(TiltottSkinek); i++){ if(skinid == TiltottSkinek){ return true;}}return false;}
if(BlokkoltSkinek(skinid))
if(!BlokkoltSkinek(skinid))
if(strcmp(cmd, \"/varr\", true) == 0){ tmp = strtok(cmdtext, idx); giveplayerid = ReturnUser(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx);new skine = strval(tmp);new skinid;//tmp = strtok(cmdtext, idx);if(!strlen(tmp)){ SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE, \"BloueWard RPG: /varr [JátékosID/NévRészlet] [skinID]\"); return 1;} if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, giveplayerid) < 5) { if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 24) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 25000) { if(!BlokkoltSkinek(skinid)) { PlayerInfo[giveplayerid][Civilruha2] = skine; PlayerInfo[playerid][Penz] -= 25000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -25000); SetPlayerSkin(giveplayerid, skine); PlayerInfo[playerid][XP] += 100; SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Sikeres megvarrtad a ruhát! 25.000FT volt az anyagköltség! Kaptál 100XP-t!\"); SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_WHITE, \"Sikeresen varrtak neked egy új ruhát.\"); new nev[32]; new nev2[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); GetPlayerName(giveplayerid, nev2, sizeof(nev2)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Ruha] %s varrt egy ruhát %s. SkinID: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(nev2,2),skine); LoOoG(stringx); format(string, sizeof(string), \"* %s megvarrta a ruhát %s.\", nev, rag(nev2,2)); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Ezt nem varrhatod!\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed az alapanyagra! (25.000Ft)\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nem vagy szabó!\"); }else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nincs a közeledben az illetõ!\");}return 1;}
new TiltottSkinek[57] = { 211, 217, 29 ,293, 285, 267, 266, 265, 280, 281, 282, 228, 59, 186, 165, 294, 147, 187, 163, 171, 117 ,118, 112, 122, 123, 294, 224, 169, 241, 242, 247, 100, 181, 248, 122, 123, 294, 224, 241, 247, 181, 248, 194, 172, 91, 169, 298, 105, 269, 271, 270, 171, 124, 126, 120, 113, 242 };