Szerző Téma: Motorháztetõ+Lámpa+Csomagtartó  (Megtekintve 877 alkalommal)

Motorháztetõ+Lámpa+Csomagtartó
« Dátum: 2013. Március 19. - 16:22:24 »
0 Show voters
Sziasztok!
Kéne nekem egy olyan script[Amit a modba tehetek] amivel ha beírom , hogy /lámpa akkor fel kapcsol és le kapcsolhatom.
Egy /motorháztetõ[nyit/zár] ezt csak a kocsiba lehetne.
Egy /csomagtartó[nyit/zár]
Aki tud ebbe segíteni elõre is köszönöm.:)
Ui.: AfterLife mod !

Motorháztetõ+Lámpa+Csomagtartó
« Válasz #1 Dátum: 2013. Március 19. - 19:44:26 »
0 Show voters
Na jó ezzel a kommival kb. kezdõ szkripterek hada fog rpg mód írásához majd de sebaj xD
Javaslom nézz bele a server fõ könyvtárában lévû include mappában a vehicleutil.inc-be további szép napot én már ide nem is kellek  :-[

Motorháztetõ+Lámpa+Csomagtartó
« Válasz #2 Dátum: 2013. Március 19. - 19:48:44 »
0 Show voters
Itt van.

Motorháztetõ+Csomagtartó

 
#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(\"/csomagtarto\", cmdtext, true))
    {
        new vehicleid = GetPlayerCar(playerid);
        if(GetPlayerCar(playerid) == INVALID_VEHICLE_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs autó a közeledben!\");
        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
        GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
        SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, (boot == 1 ? 0 : 1), objective); // azért végzek egy inline feltételt, mert nem tudom, hogy logikai értéket ad-e vissza a függvény. Ha azt ad vissza akkor elég lett volna csak egy !boot
        return 1;
    }
    if(!strcmp(\"/motorhazteto\", cmdtext, true))
    {
        new vehicleid = GetPlayerCar(playerid);
        if(GetPlayerCar(playerid) == INVALID_VEHICLE_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs autó a közeledben!\");
        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
        GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
        SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, (bonnet == 1 ? 0 : 1), boot, objective);
        return 1;
    }
    return 0;
}
stock GetPlayerCar(playerid, Float:range = 2.0)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // ha a játékos kocsiban ül, akkor csak visszaadjuk a jármûazonosítót
        return GetPlayerVehicleID(playerid);
    // de ha nem akkor meg kell vizsgálnunk minden kocsit
    new Float:pos[3]; // x, y, z koordinátákat kell majd tárolnunk
    for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) // összes kocsin végig kell menni Ez egy 2000-es ciklus, szóval ha tudod, hogy mennyi autód van megközelítõleg a szerveren, akkor a MAX_VEHICLES-t lecserélheted arra a számra!
    {
        GetVehiclePos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); // az éppen vizsgált kocsi helyzetét lekérjük
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, range, pos[0], pos[1], pos[2])) // ha a kocsi a megadott távolásgban van a játékoshoz képest...
        {
            return i; // akkor visszaadjuk az azonosítóját
        }
    }
    return INVALID_VEHICLE_ID; // ha nincs kocsi a közelben akkor visszaadunk egy jelzõ értéket
}

Motorháztetõ+Lámpa+Csomagtartó
« Válasz #3 Dátum: 2013. Március 19. - 21:08:46 »
0 Show voters
Köszönöm, már csak a /lámpa kell.
A csomagtartó és a motorháztetõ tökéletesen mûködik.
Viszont kéne egy /me , hogy * neve felnyitotta a csomagtartót meg * neve felnyitotta a motorháztetõt.
Megoldható?:)
« Utoljára szerkesztve: 2013. Március 19. - 21:23:25 írta Devil112 »

Motorháztetõ+Lámpa+Csomagtartó
« Válasz #4 Dátum: 2013. Március 19. - 22:56:43 »
0 Show voters
Látom hogy már csak lámpa filterszkript kell.

Ez nem jó?


http://sampforum.hu/index.php?topic=13006.0

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal